Pinion A 5-a De Diesel

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • eu va zic sincer ca nu va mint cu nimic. la mine dupa operatie s misca ca un 1.6 stock poate chiar mai bine. imi dau cuvantul ca nu exagerez cu nimic.
    cred ca e mai ieftin de 500 oiro grupul de dci. tot la mioveni se poate face

    Comment


    • tavi, pt tine, da, la 120Nm, n-ai de unde sa mai lasi cativa Nm in pinion, in schimb la mine sau la mareom, care avem gume cu 8% mai mici, un pinion cu 8% mai rapid nu schimba cu nimic situatia relativ la un alt logan cu gume stock. strict din perspectiva unui 16volti resoftat si cu gume mici, e ok investitia, zic eu. marx da, pierde demaraj ca are gume stock...
      Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

      Comment


      • @marx ai economie 1.5 litri de la remapare + vreo 2 litri de la pinion de dizal... mor de ciuda tractoristii!!!
        On: Pentru un mers obisnuit si legal (110-120 km/h) cred ca este o afacere foarte buna pinionul asta, asta daca nu ai de tras dupa tine rulota sau remorca incarcata. Pentru cei inpatimiti de turatii si racing cu Loganul, poate puneti pinioane de 1.2 pe 1.4...

        Comment


        • numai asa poti sa nu mai fi capabil sa depasesti viteza legala

          Comment


          • 1. vasile, iar incepi cu ironiile ieftine?
            2. bro, nu se pune problema sa nu mai mergi repede in combinatia spusa de tine.
            3. cum noi vorbim de pinionul de dizal, voi sunteti offtopic
            Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

            Comment


            • @ vasile78 eu sincer nu fac misto si nu am facut niciodata. in oras 8.5 - 9 si in afara 5 la 90 kmh ce este asa ireal ? un tractor consuma 3 la 90. in fine ...

              Comment


              • Nu fac bre misto de nimeni, scuze daca am jignit. Oricum ideea este foarte buna, un pic costisitoare in schimb.

                Comment


                • cum ziceam ceva mai devreme, 0.5litrii la suta de km economie, inseamna ca-n maxim 15000km ai scos "parleala" si iesi in castig. deci cam dupa un an si ceva...
                  Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                  Comment


                  • Originally posted by vasile78 View Post
                    ..........
                    On: Pentru un mers obisnuit si legal (110-120 km/h) cred ca este o afacere foarte buna pinionul asta, ........................
                    Nu si pt 1.4.
                    Deja de la 120 pe tr V incepe sa traga greu (impinge greu aeru) 1.4-le.
                    Ii mai scazi din turatie, nu faci decat sa-l chinui un pic mai tare.
                    A fost si un clip cu 1.4 pe autostrada la 140/h (cu pinion de dizal) personal n-am vazut aaaabsolut nici o economie pe CB (7,6-8% cat scot si eu la un mers constant ~140)

                    Comment


                    • da se amortizeaza in 15000 km dar se simte imediat .

                      Comment


                      • Octavian____31..

                        Ma gandeam la acel pinion doar pentru randament, adica viteza reala/turatii , si aici mai intevin alte aspecte legate de cum se comporta masina cu anvelope stoc si cum se comporta acum .
                        Ma gandeam la acel pinion doar pentru acest randament, unde in final doresc sa am acelasi consum la 100km .
                        Sper ca ai inteles de ce, si cum......
                        real power..... diesel power by

                        Comment


                        • nu va mai certati degeaba.de fapt pe threadul asta e vorba de pinion de diesel pe 1,4.a pus cineva pe 1,4?aici se discuta de marx care are 1,6 16 v.daca e facuta remapare merge binisor.in cazul asta am ajuns la concluzia ca e ok.dar la 1,4 a pus cineva?
                          Welcome to the Club, We Have Jackets !

                          Comment


                          • am zis sa incep discutia aici ca nu avea rost sa deschid alt thread.

                            @ seba ce parere ai ? inainte de resoftare motorul dezvolta un anumit cuplu Nm. acum dupa resoftare dezvolta cica 160 Nm fate de 148 stock. intampinand rezistenta din cauza pinionului nu mai trage ca inainte. daca la 3600 (cuplu max) o calc pana jos cu a 5 a unde dispare energia pe care motorul o transforma inainte in energie cinetica a masinii. adica intelegi tu ce vreau sa zic. nu se duce in ambreiaj sau intr un plus de stres in pistoane biela arbore etc ? la 160 Nm dci urile au ambreiaj pe 215. exista vre un risc ?

                            Comment


                            • nu cred ca sa distruge ambreiajul de la asta. dizain cate zeci de mii de km are cu opinionul ala si nu i-a facut probleme. nu cred ca vei avea probleme, eu sigur n-o sa am, ca am roti mai mici
                              Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                              Comment


                              • si dsign mai e si coxor la greu.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google