Pinion A 5-a De Diesel

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by marx View Post
    .............
    la 140 stabilizat imi ia 6.5. la turatia la care tu ai 140 eu am 160.
    regimul de viteza a fost 120 190. cam jumate cu 170 180 si jumate cu 130 140. poti sa ma crezi sau nu eu raman cu multumirea ca atat imi consuma.
    E clar ca bati orice dizal si la consum cu pinionu asta minune.
    Mergi cu 130-190 si-ti ia sub 7%, esti tare ce mai...
    Cum drac de nu s-au gandit astia de la Dacia de modificarea asta direct din fabrica.

    Din nou vorbesc acum de 1.4 (dar e valabil si la 1.6) din tr IV in V caderea de turatie e foarte mare si cu pinionu de tr V stock. Dusa in ~5000 rpm in tr IV, scade cu 1000 rpm garantat daca nu si mai mult, prea mult pt un benzinar, mai rar sa vezi asa ceva (pe la Focus 1.4 se mai vede asemenea tampenie).
    Efectiv din demarajul (nespectaculos oricum) care il mai are pe tr IV cand dai V parca intra in lesin, nu are deloc continuitate cat de cat.

    Comment


    • @dr_mke: uite ca eu am avut masina cu suspensii sport, deci mai joasa cu 4, 3, chiar 7, respectiv 6cm, in nici o varianta n-a consumat 7 si ceva la 140. 8% era consumul la 140 pe ceas, cu rotile stock, indiferent de setarea suspensiei. 140 cu 6.5% chiar e prea fain pnionu ala, dar un 7.5% zic eu ca e realist. cat despre faptul ca tu urci pante cu a 5-a, da-mi voie sa-ti spun ca tie ti s-ar potrivi mai bine un diesel...eu sunt convins ca la drum intins e ok raportul asta de dizal la 16volti, mai ales daca-i remapat.
      Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

      Comment


      • @a seba dar 140 sunt 133 reali. 6.5 la 130.
        @ octavian scopul meu pe acest forum este sa mint sa mint si iar sa mint cu nerusinare
        Last edited by alessandro; 3 May 2010, 11:55.

        Comment


        • Poate ma minti numai pe mine (adica restu colegilor chiar te cred).
          Fa un clip cand ai ocazia cu 140 constant (pe ceas cum spui) si consumu sa vedem daca e 6,5%.
          Eu iti platesc benzina, uzura masinii, imi voi cere scuze si ma voi umili public, daca n-ai dreptate tre' sa-ti dai jos pinionu.

          Comment


          • nu trebuie sa te umilesti public. nu asta este scopul meu. crede ma. o sa fac testul promit. dar lasa ma o saptamana.
            si zi mi cum vrei sa il fac, cum vrei sa filmez ca sa fie veridic. nu cumva sa fraudez.
            si ca o fi 6.6 sau 6.7 nu imi da ti cu bata in cap. sunteti constienti ca nu se poate scoate de fiacare deta acelasi consum si ca este influentat de enshpe mii de factori.

            Comment


            • @Octavian 31,sunt curios cum iti doresti clipul,cu plecare de pe loc pana la 140 sau constant pe baza Cb la consumul instant.....cred ca cel mai adevarat mod de verificare este testarea live alaturi de marx,daca tot faci toate platile...
              @marx,felicitari pentru idee si rezultatele obtinute!m-ai pus serios pe ganduri cu modificarea asta....

              Comment


              • Consum la 140 constant. Daca eram din B era intr-adevar mult mai usor (si beam si o bere impreuna cu colegu Marx).
                Marx, fara trageri pe fese. Nu 6,7 ca usor ajungem la 7%...
                Eventual un 6,4 ca sa fie edificator.

                Comment


                • inter 6.4 si 6.6 e bine ? si hai sa o dam lapace sa nu ne mai certam.

                  p.s. nu pot sa garantezca ii dau tot 6,5. poate ii dau 6.4 dar daca ii dau 6.6. benzina vant temperatura sunt factori ce influenteaza si sunt dependent si impotent in fata lor
                  Last edited by alessandro; 3 May 2010, 12:47.

                  Comment


                  • Cu garda la sol mai mica ai si Cx mai mic, drag mai mic, de unde si consumul mai mic. Uita-te la Stepway si Sandero normal. Pana si cu suspensiile stock, cu masina incarcata full pe autostrada (aceiasi bucata de autostrada) atingi o viteza maxima mai mare tocmai din cauza garzii la sol mai mici. Toate 3 daciile pe care le-am avut faceau asta. Evident problema se pune pe ECU stock.

                    Racer ? EU ? Vai nu ! Doar ca depasesc tot ce prind si ma depaseste cine ma prinde. Prea rar se intampla sa ma iau la intrecere cu careva, iar cand se intampla asta este de obicei un prieten pe un drum cunoscut si de regula facem prapad sau singur cand chiar imi fac de cap, si de regula se lasa cu lichid de frana fiert si uneori chiar cu ulei in motor facut praf. In rest imi place sa cred ca circul civilizat, neagresiv, la viteza mare prefer depasirile lansate, si astea se pot face de cele mai multe ori cu a 5-a. Cat despre rampe, iti spun ca sunt destule pe care cu pedala in podea la 120 la ora nu poti mentine viteza constanta in a 5-a doar cu 1 persoana in masina, iar in a 4-a abia daca accelereaza 5 kmh pana in varful rampei.

                    Raportul final de transmisie-i o chestie destul de complicat de explicat, dar un raport final bun poate salva un motor prost la capitolul reprize sau invers.

                    La drum intins un diesel este mai comod, il pui in a 5-a si uiti de el, dar probabil ca nu-mi voi lua diesel in viata asta, poate-n urmatoarea

                    Daca maine-mi aduc aminte filmez un consum la 140 kmh stabilizat. Oricum 8% in regim stabilizat la viteza asta este decent pentru un utilaj de talia Loganului.
                    sigpic

                    Comment


                    • eu am stepway 1.6 si are garda la sol mai mare ca logan. consuma de sparge fata de un logan 1.6 8v la drum lung. cu 0.5 1 litri mai mult

                      Comment


                      • @marx: cu pinionul asta si cuplu asemanator DCI, mere ca un DCI de 65, nu ca un 1.6 stock Si asta, daca-i dai "sandale". Eu tot zic ca nu se merita, dar daca tu esti fericit...

                        Comment


                        • pentru mine se merita. si cred ca merge mai tare ca un dci 65 pt ca am caii care fac diferenta.
                          daca ne luam dupa cuplu inseamna ca 16v fuge cat dci 65 ? cu 4 persoane si bagaje eram peste 1.4 stock cu 2 persoane.
                          defapt daca stau bine sa ma gandesc poate sa fuga cat o bicicleta ca nu ma intereseaza. ma intereseaza turatie mica si consum redus la halul in care alerg drumurile tarii.
                          da vreau cox am primele 4 trepte cu care pot oricand sa ii dau in gura. a 5 a o vreau lunga si ECO. pentru asta am gandit si razgandit modificarea de 1000 de ori inainte sa o fac. totul depinde la ce folosesti masina.
                          Last edited by alessandro; 3 May 2010, 21:45.

                          Comment


                          • Singura problema de care te poti lovi in viata reala cu treapta a 5-a mai lunga sunt reprizele mai slabe pe plat si necesitatea retrogradarilor mai dese la depasiri precum si penalizarile pe urcari unde a 5-a stock ar fi urcat lejer cu pedala la 3/4 din cursa. Alte dezavantaje majore nu vad. Cine-i curios, sa conduca Suzuki Swift 1.3, sa vada acolo a 5-a lunga
                            Daca omul ruleaza multi km pe drumuri care nu reclama reprize bune in a 5-a nu vad alta problema. Totul ar fi fost mult mai elegant daca aveam 6 trepte la CV, ultima strict pentru reducerea consumului in regim de autostrada.
                            sigpic

                            Comment


                            • cutie de megane 1.6 16v . cica se potriveste. numai ca a 6 a este egala cu a 5 a de logan. dar se poate face mult mai elegant modificarea pentru ca a 5 a este mai lunga decat actuala 4 de pe logan.

                              Comment


                              • Eu am dci dar daca as aveam benzinar si eu mi-as fi facut modificarea dar dupa cum spunea si seba mai trebuie venit si cu imbunatatire la motor sa nu fie nevoie sa o turezi la a 4 a foarte mult ci sa o duca pe a 5 a asa cum o duce si pe cea stock.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google