Originally posted by marx
View Post
Mergi cu 130-190 si-ti ia sub 7%, esti tare ce mai...
Cum drac de nu s-au gandit astia de la Dacia de modificarea asta direct din fabrica.
Din nou vorbesc acum de 1.4 (dar e valabil si la 1.6) din tr IV in V caderea de turatie e foarte mare si cu pinionu de tr V stock. Dusa in ~5000 rpm in tr IV, scade cu 1000 rpm garantat daca nu si mai mult, prea mult pt un benzinar, mai rar sa vezi asa ceva (pe la Focus 1.4 se mai vede asemenea tampenie).
Efectiv din demarajul (nespectaculos oricum) care il mai are pe tr IV cand dai V parca intra in lesin, nu are deloc continuitate cat de cat.











sau singur cand chiar imi fac de cap, si de regula se lasa cu lichid de frana fiert si uneori chiar cu ulei in motor facut praf. In rest imi place sa cred ca circul civilizat, neagresiv, la viteza mare prefer depasirile lansate, si astea se pot face de cele mai multe ori cu a 5-a. Cat despre rampe, iti spun ca sunt destule pe care cu pedala in podea la 120 la ora nu poti mentine viteza constanta in a 5-a doar cu 1 persoana in masina, iar in a 4-a abia daca accelereaza 5 kmh pana in varful rampei. 
Si asta, daca-i dai "sandale". Eu tot zic ca nu se merita, dar daca tu esti fericit...
Comment