Porneste Greu La Rece

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    am inteles.

    multumesc de sfaturi si ajutor.

    Comment


    • #17
      Sa ne ti la curent cum ai rezolvat problema intr-un final.
      sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

      Comment


      • #18
        Originally posted by vasile 66 View Post
        rokeru
        senzoru de turatie,da semnal la ECU din momentu cand motoru face primele rotatii,ajutat de electromotor(mai pe scurt de cand dai la automat) pana il opresti,daca el este pe duca,zici ca lai mai curatat,dai la automat pana se plictiseste bateria si te lasa fara curent,deci altu,de proba,de la un coleg,
        cu garnitura de la clapeta,este un cauciuc care cu timpu si din cauza diferentelor de temperatura,motor cald-motor rece,se intareste/coace,cum vrei sa-i zici si nu mai asigura etansarea clapetei pe galerie si daca trage aer fals pe langa el la fel dai la automat pana se plictiseste bateria
        dar in primu rand schimba senzorul de turatie,nu merge curatat la infinit,se curata o data cel mult de 2-3 ori si pe urma altu,facut de acelasi fabricant ca cel de pe masina
        E foarte bine cind dai sfaturi,dar sa fie in cunostinta de cauza! Atit senzorul de turatie,cit si senzorul de depresiune(vacuum) admisie(vede etanseitatea admisiei),sunt supravegheati de calculator,si valorile acestora pot fi vazute in valorile reale.Un specialist poate aprecia daca valorile sunt OK,sau sufera diferente,ce pot influienta bunul mers al motorului.La capitolul senzori,sunt situatii cind senzorii indica eronat,dar calculatorul nu emite coduri de eroare.Pe tema aceasta as putea vorbi mult,dar doar pentru cunoscatori...

        Comment


        • #19
          revin cu detalii legate de rezolvarea problemei.

          am mers cu masina pana am ramas fara benzina - am consumat tot ce era in rezervr. De atunci porneste si functioneaza normal.

          Va multumesc frumos de ajutor.

          Comment


          • #20
            Sa ai grija cu nivelul benzinei in rezervor, sa nu mergi "pe rosu", ca pompa de benzina e cam sensibila (se poate arde).

            Comment


            • #21
              n-aveam idee si am mers de multe ori pe rosu - multumesc.

              Comment


              • #22
                Admitind ideea ca,la tine,ar fi fost drept cauza,calitatea benzinei,ar fi fost o adevarata proba de lucru,pentru cei din service,deoarece e greu de depistat argumentat,aceasta cauza,inlocuirea combustibilului,fiind o masura la care se recurge...,in extremis!

                Comment


                • #23
                  am si eu o rugaminte la voi.... am motorul de 1,4 MPI si dupa ce o pornesc si o las sa se incalzeasca putin nu-si mai revine la turatia de ralanti, acum de cand s-a lasat frigul, si culmea e ca se tureaza singur undeva intre 1600 si 2000 de ture....cam ce problema ar avea?....multumesc...

                  Comment


                  • #24
                    MPP pe duca sau murdar se curata sau inlocuieste,cele aftermarket merg de cati bani dai pe ele
                    garnitura dintre corp clapeta si galeria de admisie,se inlocuieste
                    „Nu ne tragem din maimuță, dar ne îndreptăm cu pași repezi spre asta.” — Arsenie Boca

                    Comment


                    • #25
                      motorasul ala l-am schimbat acum 1 an, dar atat i-o fi fost sortit sa tina...)

                      multam de sfat!

                      Comment

                      Working...
                      X
                      Anulare DPF
                      Politica de Securitate Google