Motor 1,4 MPI Nu Porneste

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Motor 1,4 MPI Nu Porneste

    Salut!

    Am urmatoarea problema: la gerurile trecute am incercat sa pornesc masina si bateria - o Caranda de 62A si 2 ani n-a mai vrut... Ma rog, masina mai mult sta, iar cand merge fac maxim 5km, asa ca nu ma plang. In fine, am dus-o la atelierul Caranda, mi-au redresat-o si pare ok. Am pus-o pe masina, motorul se invarte dar nu porneste. Cu contactul pus, martorii de la ulei si de la baterie raman aprinsi. Nivelul uleiului pe joja - normal. Pana acum n-am avut nicio problema cu alte alerte/senzori. Are cineva idee despre ce ar putea fi vorba?

  • #2
    Martorii aia raman aprinsi pe veci daca e doar comtact fara motor pornit.
    Daca e vb de 1.4:
    Pompa de benzina lucreaza?
    Cumva mai ai alte becuri aprinse? Ala de antidemaraj se stinge cand pui contactul? Scoate o bujie si vezi-i starea.
    Last edited by skd_ozenel; 8 February 2016, 19:33.

    Comment


    • #3
      Pai ce ai vrea? Sa ai presiune de ulei si alternatorul sa incarce, cand motorul e oprit? Porneste motorul si se vor stinge.
      Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

      Comment


      • #4
        Multumesc pentru raspuns, acum am inteles. Dar problema mea ramane, motorul nu porneste. O sa verific maine bujiile si pompa de benzina, cum m-a sfatuit skd_ozenel, apoi revin cu detalii.
        Last edited by 77sky; 8 February 2016, 23:01.

        Comment


        • #5
          Pune-o pe un tester , dar in prima faza eu as curata senzorul de turatie asta daca atunci cand pui contactul auzi cum lucreaza pompa de benzina.
          sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

          Comment


          • #6
            Pune-o pe tester si fa doar ce se impune...,restul e munca patriotica!

            Comment


            • #7
              Mai ramanea sa-i spuneti s-o duca intr-un service.
              Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

              Comment


              • #8
                Pai ...dadaca nu te pricepi mai deloc mai bine du-o in service.
                sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                Comment


                • #9
                  Mda.
                  Porneste masina si dupa aia o duci in service; sa vezi de ce nu porneste.
                  ...
                  Cum dreaq s-o duca la tester, daca nu porneste; pe platforma?
                  Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                  Comment


                  • #10
                    Omul a cerut aici sfaturi sa nu mai ajunga cu ea in service )
                    Verifica senzorul de turatie gasesti pe tutorialelogan cum se scoate de acolo daca nu te pricepi apoi poate fii de la bujii si fise Sau cine stie poate si mai rau... Dar sa speram ca nu e cazul.
                    Daca masina spui ca mai mult sta nu ar fii rau sa o scoti la o plimbare mai lunga sa scoti "carceii" din ea.
                    http://www.loganclub.ro/forum/loganu..._4-t46535.html

                    Comment


                    • #11
                      cititorul de volata schimbal si ai rezolvat treaba
                      senzorul de pe cutie.....asa e tot baiul si va porni ca nou....ial original ca o sa ai probleme in timp....ial de la dezmembrari 100lei

                      Sent from my Lenovo A2010-a using Tapatalk

                      Comment


                      • #12
                        Care-i legatura dintre senzorul de pe cutie si pornirea?
                        Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                        Comment


                        • #13
                          sa nu te auda cnv....ca zici asta )) sunt mecanic auto....
                          ala citeste in ce pozitie este motorul si el ii da un impuls cand sa porneasca ....eu am schimbat nu unu mai multe...uitete daca beculetul rosu din mijlocul consolei de la ceasuri e aprins cand pui contactul.....daca se stinge atunci schimba senzorul...daca vrei daca nu nu))

                          Sent from my Lenovo A2010-a using Tapatalk

                          Comment


                          • #14
                            Motorul e permanent în aceași poziție. Beculețul roșu de pe TdB nu e bec e LED.

                            Oricum problema e legată de baterie.
                            Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                            Comment


                            • #15
                              sa fie led ))
                              nu inzeleg ce ar avea bateria cu pornitul....dar la el nu porneste poti tot da la automat pana se duce electromotorul.....eu zic senzorul....voi ziceti ce vrei si o sa vedem ce o sa fie la sfarsit))

                              Sent from my Lenovo A2010-a using Tapatalk

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google