Martor Apa Aprins In Mers

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Martor Apa Aprins In Mers

    Imi cer scuze daca mai exista tread despre asta da am dat search si n-am gasit nimic...Sunt curios daca i s-a mai intamplat cuiva ca in mers martoru de apa sau antigel ce o fi ..sa se aprinda....
    eu am patit-o si am oprit motoru si dupa nu a mai vrut sa porneasca decat dupa vreo 20 de minute..Antigel are.. m-am uitat sa nu aiba scurgeri...Stie cineva de la ce ar putea fi...Ca aia la service au ridicat capota s-au uitat s vada daca are antigel si au zis ca e ok...Mi-e sa nu mai faca acelasi lucru
    low....&.....slow

  • #2
    Pai si n-au bagat-o pe tester?
    In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

    Comment


    • #3
      Au zis ca nu e nevoie daca s-a stins...
      nu am fost eu personal ca problema cu martoru e la masina lu unchimio si a fost el...
      low....&.....slow

      Comment


      • #4
        Degeaba are lichid de racire suficient daca cumva termostatul are o problema (sa nu deschida complet).
        Computer, did we bring batteries?... Computer?...

        Comment


        • #5
          Sigur de la termostat e, daca s-a aprins martorul de temperatura apa, inseamna ca a ajuns si la 9 linii.
          Cel mai nou proiect auto din România!
          Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

          Comment


          • #6
            Pe bord erau tot 4 linii...
            low....&.....slow

            Comment


            • #7
              Vreo pana memorata datorata unei defectiuni.

              Comment


              • #8
                Originally posted by alexutzu View Post
                Imi cer scuze daca mai exista tread despre asta da am dat search si n-am gasit nimic...Sunt curios daca i s-a mai intamplat cuiva ca in mers martoru de apa sau antigel ce o fi ..Sa se aprinda....
                eu am patit-o si am oprit motoru si dupa nu a mai vrut sa porneasca decat dupa vreo 20 de minute..Antigel are.. M-am uitat sa nu aiba scurgeri...Stie cineva de la ce ar putea fi...Ca aia la service au ridicat capota s-au uitat s vada daca are antigel si au zis ca e ok...Mi-e sa nu mai faca acelasi lucru
                in prima faza acel bec se aprinde ca martor ptr. Temperatura iar cind se aprinde in mers iar pe bord nu sint mai mult de 4 linii acel bec este martor de defect deci acea masina sar putea sa aiba un defect major care nu apare decit pe tester

                Comment


                • #9
                  Am citit ce ai zis tu zlate si l-am pus pe unchimio sa se duca la service sa ii ceara aluia s-o puna pe tester...A fost ...A pus omu testaru...Si singura eroare am inteles eu ca a fost ceva la ala de noxe deci nimic cu problema cu apa....Maine o sa mearga sa vada daca e problema la termostat...
                  low....&.....slow

                  Comment


                  • #10
                    Nu cred sa fie problema la termostat, daca tot 4 linii erau. Sigur cel care s-a uitat nu a vazut eroarea, atata timp cat martorul s-a aprins trebuia sa fie memorata.
                    Sigur nu s-a aprins martorul galben, antipoluare?
                    Cel mai nou proiect auto din România!
                    Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                    Comment


                    • #11
                      Si eu tind sa cred ca e martorul antipoluare...Mai ales ca a gasit pe tester probleme la noxe...
                      In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                      Comment


                      • #12
                        Pai si martorul antipoluare se stinge asa din senin daca nu o faci cu un tester sa anulezi acea semnalizare? Acum nu stiu sigur cum e la Logan dar la o Fabie care am avut-o inainte acel martor odata aprins nu puteai sa-l stingi decat cu testerul.

                        Comment


                        • #13
                          Exact, se stinge singur dupa cativa km, porniri-opriri, si pentru a se grabi stingerea lui e bine sa se bage benzina cu cifra octanica 100 (Ex. OMV Carrera 100) si se da un pic de talpa cand se schimba vitezele.

                          Comment


                          • #14
                            Nu era ala de noxe...Era al treilea randu de sus...Nu e ala de apa???
                            low....&.....slow

                            Comment


                            • #15
                              Ba da, e martorul temperatura apa.
                              Cel mai nou proiect auto din România!
                              Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google