Martor Apa Aprins In Mers

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Martorul De La Temperatura Se Aprinde

    salut am si eu o mica sau MARE problema, martorul de la temperatura se aprinde la turati mari 3500-4000 rpm in treapta a 3 si a 4 de viteza si sta aprins pana in momentulin care trec cu 250 de turati din momentul aprinderi. Ce ar putea fi am citit tot pe forum ca ash fi surprins sa aflu ca sunt injectoarele.
    Mentionez ca masina nu scoate fum, nu porneste greu, si nu are lipsa de putere... HELP ME....

    masina are 41000 km si am alimentat rompetrom si petrom, am mai bagat si aditiv de motorina ....
    Last edited by Ko5m1n; 13 January 2010, 00:40. Reason: Automerged Doublepost

    Comment


    • #17
      Deci nu a mai intalnit nimeni acesta defectiune ??? Si de la ce ar putea fi

      Spre surpriza tuturor azi am facut testul si e un injector bulit, deci becul se aprinde la diesel cand ai injectoarele gata... bafta alll
      Last edited by Ko5m1n; 14 January 2010, 21:30. Reason: Automerged Doublepost

      Comment


      • #18
        Originally posted by andrei View Post
        Sigur de la termostat e, daca s-a aprins martorul de temperatura apa, inseamna ca a ajuns si la 9 linii.
        stiu ca postul e vechi de 2 ani, dar am o problema asemanatoare.
        de 4 ani masina merge bine, face 2 linii dupa 4-5 min de mers apoi face 4 linii si acolo ramane. nu a crescut niciodata in 4 ani la 6 linii decat in conditii neobisnuite cum ar fi urcat pe transfagarasan cu a 2-a, dar in 2-3 minute isi revenea la 4 linii.

        am facut revizia si am schimbat distributia, pompa de apa si antigelul. zilele astea am facut vreo 2 drumuri prin tara. la drum intins ramane la 4 linii. cand treceam printr-un oras si incepeam sa mestec in a 2-a si a 3-a crestea subit la 6 linii. ieri mi-a crescut in ramnicu valcea pana la ultima liniuta. toate erau negre, ventilatorul pornise, lichidul de racire in borcan se vedea ca isi face traseul dar nu mi s-a aprins martorul de apa in bord chiar daca aveam toate liniile negre.

        sa fie de la termostat? o sa il inlocuiesc probbail dupa pasti, dar nu imi vine sa cred ca ar fi din cauza lui deoarece la drum intins apa sta la 4 linii si doar cand ajung prin oras creste la 6.

        Comment


        • #19
          Verifica termostatul mai intai. Dar poate fi si de la pompa de apa (defecta); zici ca ai inlocuit-o de curand.

          Comment


          • #20
            am sunat azi la service...o voi pune pe tester, iar mesterul de acolo a spus ca n-ar avea treaba termostatul deoarece daca era blocat pe deschis nu ajungeam la 4 linii iar daca era blocat pe inchis imi fierbea motorul.

            sa vedem luni ce zice testerul.

            Comment


            • #21
              eroare ciudata

              Eu am un diesel de 85 de cai si azi am oprit masina pe un deal,la pornire am zis sa nu mai dau la cheie am pus contactul am bagat-o in treapta 2 si am lasat de ambreiaj...masina a pornit dar sa aprins martorul de temp apa mare.Mentionez motorul era rece fara nici o liniuta aprinsa.Am oprit motorul si cand sa al repornesc de la cheie nu a mai vrut sa porneasca,am insiastat scurt de vreo 2-3 ori am vazut ca nu vrea l-am lasat.dupa vreo 3 minute am dat cheie si a pornit frumos fara nici o eroare.
              Ce ziceti voi,sa fie vreun contact la mufa de la senzorul de temperatura?
              Masina are doar 16000 km.

              Comment


              • #22
                Probleme cu fluctuatia apei

                Salut sint nou pe aici
                Am si eu o problema cu loganul meu model 1,4mpi Preference 2006, montat pe el ulterior instalatie AC.
                Vara trecuta au inceput sa apara unele probleme fluctuatii lamartorul de apa 4 la 6 linii maxim 30 sec si apoi scade la 4 linii (cu AC pornit) asta se intampla in numai in oras cand e aglomeratie.
                Pornita si lasata la relanti porneste ventilatoru si nu sare apa de 4 linii.
                Nu stiu ce are, puteti sa ma ajutati.
                Mentionez ca am pe ea si Xenon montat si ca pana acum nu a mai facut asa ceva.
                Acest lucru a inceput dupa ce s-a aplins martorul la apa , am oprit masina am fost la mecanic cand s-a racit motoru si acesta a curatat mufa de la GMV cu solutie (cica era oxidata) si a montat-o la loc si 1 saptamana nu am avut probleme, apoi la un drum in Bucuresti au inceput fluctuatiile 4-6 -4
                Mentionez ca in toamna , iarna si acum primavara nu a sarit de 4 linii
                Last edited by Bogdan Ionut; 23 March 2011, 15:45.

                Comment


                • #23
                  adauga 2 mase supimentare ... una de pe caroserie pe motor si una de la (-) bateriei pe caroserie .... firele sa fie serioase ...

                  mai verifica si termostatul sa nu fie blocat pe inchis !

                  Comment


                  • #24
                    Problema cu fluctuatia apei de la 4 la 6 linii si inapoi la 4 am avut-o si eu.
                    Rezolvarea schimbat siguranta Ventilator AC se arsese pe treapta 1 si pornea doar pe treapta 2 cand apa ajungea la 6 linii.
                    Am schimbat siguranta si s-a rezolvat problema .
                    Apropo siguranta e cam scumpa am dat 150 ron pe ea.

                    Comment


                    • #25
                      O intrebare; este vorba de rezistenta Grup Motoventilator (GMV)?
                      Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                      Comment


                      • #26
                        dupa simptome si dupa pret, da, despre aia e vorba.
                        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                        Comment


                        • #27
                          Am si eu o problema.Mi s-a intamplat de 2ori dimineata la prima pornire, dupa ce porneste masina imi mai ramana maxim 2secunde martorul de la apa aprins.
                          Doar dimineata cand e mai frig mi-a facut, daca o pornes dupa 10 asa nu mai face.
                          A mai patit careva sau are idee de la ce ar putea fii?
                          Mentionez ca lichidu de racire e pe nivel maxim dar eu am si probleme cu termostatul cred, uneori mai scade la 2linii cand merg mai constant si in turatie mica de ex in a5a la 70-80.Cand scade daca dau a3a sau a4a si merg 20-30m urca inapoi la 4linii.
                          AG 16 Y M A

                          Comment


                          • #28
                            salut

                            Salutare.am si eu o nelamurire citind ce a-ti scris voi.zilele astea am facut un drum mai mare(ct-gl)si am mers cat se poate de normal,maxim 120.in rest limita legala si CB-ul i-mi arata 5.5.am mers multi km asa si nici o schimbare.la apa 2linii,in nici un caz 4sau mai multe.la intoarcere de la galati am incercat sa fac tot posibilul sa-i schimb consumul si sa vad daca se ridica apa.am mers chiar di cu 175 si tot 2 linii la apa aveam si consumul de 5.9.este normal?aduaug faptul ca masina merge perfect si pornirea este la fel.

                            Comment


                            • #29
                              Fie o masa imperfecta, fie termostatul defect.

                              Pe tr V nu e usai sa se incalzeasca motorul tare. Incearca sa dai niste forje pe tr II si III si vezi daca urca la 4 linii.
                              Daca nu urca, probabil nu face masa cum trebe.

                              Comment


                              • #30
                                O sa incerc octavian sa o forjez cu toate ca nu cred ca are vreo influenta.deci am venit 230de km si am mers cam cu o viteza de 100 la ora media si cand mai aveam aproape 30 de km de casa m-am suparat pe ea si i-am dat blana.la 6000 de ture si cu 180 la ora oare nu trebuia sa se ridice apa de la 2 la 4 linii? Intreb si eu in nestiinta de cauza.maine o sa merg cu ea sa vedem ce-mi zic cei de la reprezentanta.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google