Parerea Ta Personala Dupa Remapare La 1.4

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • care ar fii acel om la care se fac remaparile ? app mie la itp mi-a turat-o pana pe la vreo 2500-3000 ) asa ca nu am de ce sa ma plang ..... chiar daca mi-au dat revenire pt jante si toba ..... bineinteles ca nu am revenit la ei si m-am dus la dacoserv unde nu au comentat pt nimic.
    Interactive Design Lights & Sound <- click

    Comment


    • si la mine doar pana in 3000 maxim au turato daca o turau ceva mai tare poate ca auzeau toba cu tot cu silencer pus unii zic ca nu se merita resoftarea la 1.4 da eu zic ca se merita la orice masina din plin sanatate
      Its just a car ...

      Comment


      • Originally posted by Seba View Post
        nu le-ai rupt mana la idioti? scrie in documentele rar, facute pe baza standardului iso/tuv, ca dizalarul se tureaza pana la decuplare si benzinarul la 75% din regimul de putere maxima cand se verifica gazele. ce idioti...si te mai si pun sa semnezi ca daca se strica motorul ei nu-s raspunzatori, nu?
        io i-am zis la un cretin de la rar ca daca mai da de gaz pana rupe motorul, ii inchid capota peste cap sa-l omoare ventilatorul. f@#$%^& muma-n c@#$ de tampiti!
        Cer scuze, trebuia sa precizez: nu la ITP mi-a turat motorul in halu ala, la o vizita la ei pt schimbare centura spate (si i-am rugat sa se uite la motor sa vada di ce tremura in ralanti). Oricum sunt maimute cu ceva lipsa de neuroni.

        La itp mi-a spus ala astfel: benzinarele pt gaze trebuie turatie minima 2100 rpm (nici nu mi-a turat-o mai tare) si la dizal e bine ca motorul sa fie in regula cu toate, pt ca trebuie turat pana la deculare

        Comment


        • O statie ITP care se respecta, daca te duci cu un dizal, te pune sa semnezi o foaie cum ca masina e in regula mecanic...au fost multe cazuri cand le-a dat in limitare si s-a rupt distributia pt ca zevzecul de proprietar nu schimbase curelilii de mult.
          Scuze de offtopic.
          In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

          Comment


          • Si nu iai rupt mana si lu ala care ti-a ridicat limitarea la 7000rpm? Va mananca rau pielea, pana nu bubuiti un motor 1.4 nu va lasati.
            Oferta Chiptuning (remapare) Dacia Logan, Solenza, SuperNova si Duster
            Dacia Logan - 1.4 ,1.6 ,1.6 16v - 150 lei, Diesel 350 lei - Contact: 0751.194.100
            www.chiptuninglogan.ro | www.obdtuning.ro | www.anularedpf.ro

            Comment


            • Nu i-am rupt-o ca eu am vrut, am zis ca fac F1 din ea
              Vad ca inca mai rezista...
              Bucură-te de videoclipurile preferate È™i de muzica preferată, încarcă conÈ›inut original È™i arată videoclipurile tale prietenilor, membrilor familiei È™i lumii întregi pe YouTube.

              Comment


              • @DOC trebuie sa fie un inceput pentru orice, vrem si noi sa vedem un motor remapat "bubuit", ca sa apara noi pareri!

                Comment


                • La mine dupa remapare cred ca am undeva la 6500 rpm maxim fata de 6000-6200 rpm standard, si banuiesc ca e ideala pentru motorul asta limitarea la 6500. Aaaaaa, dar ceea ce n-am testat eu, si am uitat, e sa vad cu a 4-a in ce viteza se duce maxim cu 6500 rpm. Poate a reusit cineva sa vada ce viteza are loganu de 1.4 la turatia asta.

                  Comment


                  • Nu merge pe tr IV la 6500 rpm (a mea n-a mers), eventual la vale.
                    ~6200 rpm cam pe acolo e gata, oricum n-are rost pe tr IV s-o duci mai mult de 5500-5700 rpm (in caz de nevoie).

                    Comment


                    • Originally posted by andreyi View Post
                      La mine dupa remapare cred ca am undeva la 6500 rpm maxim fata de 6000-6200 rpm standard, si banuiesc ca e ideala pentru motorul asta limitarea la 6500. Aaaaaa, dar ceea ce n-am testat eu, si am uitat, e sa vad cu a 4-a in ce viteza se duce maxim cu 6500 rpm. Poate a reusit cineva sa vada ce viteza are loganu de 1.4 la turatia asta.
                      Parerea mea este sa studiezi mai bine caracteristicile motorului....si ai sa vezi ca la 4500 ture ai cuplul maxim si la 5500 ture ai cei 75 de cai......pana la 6500 nu faci decat zgomot in zadar, deoarece puterea scade.

                      Mult succes!
                      real power..... diesel power by

                      Comment


                      • Era doar o curiozitate ca si test, asa cum am verificat inainte cam cu cat se duce in treapta 1 sau 2 in limitare, numai ca in tr. 4 mai dificil, daca nu imposibil.

                        Comment


                        • Curiozitatea naste pasiuni
                          Eu ma bucur ca n-a crapat motorul cand l-am dus la 7000 rpm, asta pt ca am facut-o de mai multe ori, pr tr II resp tr III ca sa vada Tavi cat ''prinde' maxim...nu stiu cate Logane 1.4 o sa vezi cu 145/h (pe ceas) in tr III - care e tampenie desigur ))
                          6000 rpm sa ramana limitarea, hai 6500 rpm (care si asa e mult).

                          PS: eu am s-o fac la 6000 cat de curand.

                          Comment


                          • @tavi: ai vazut ce mult a durat urcarea de la 6000 la 7000?.

                            Comment


                            • Cred ca limitarea asta la peste 6000, 6500 sau chiar 7000 ii ajuta pe cei lenti in schimbatul vitezelor la o eventuala liniuta sau depasire la limita (in momentul in care soferul "uita" sa mai schimbe si ajunge in limitare, si decat sa fie plafonat sa nu mai accelereze, mai bine mai creste un pic viteza). La tine e un pic schimbat zgomotul motorului, Tavi? La mine este un pic altfel, e mai "gros" un pic,si poate si un pic mai galagios motorul cand "trage", si cu remaparea anterioara cam tot la fel se auzea, dar era mai slaba oricum ca si performanta.

                              Comment


                              • Originally posted by Cezar View Post
                                @tavi: ai vazut ce mult a durat urcarea de la 6000 la 7000?.
                                Normal, n-are nici o treaba constructia in sine a motorului cu +6000 rpm, ce e bine totusi, sa il poti duce (la nevoie, la prostioare) un pic peste 6000 rpm, sa nu patesti asa ''brusca'' ca iti taie la 6000.
                                Oricum si 6500 e mult.
                                La mai toate 16Valve care am mers, se simte cum dupa ~4500 parca primeste un mic sut in cur, lucru nevalabil la 8 valve - se duce dar spre limita lui.

                                PS: mai....dar merge 145 pe tr III?

                                Andrey: nu te lua dupa cum se aude, camera mea baga mai multe inalte, e usor sa te inseli dupa inregistrare.
                                Si corect, ce e peste 6000 rpm (doar un pic peste) poate fi un usor avantaj (dar nu in toate treptele) la o linie.
                                Last edited by Octavian; 24 August 2009, 19:08.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google