1.6 16v

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • 1.6 16v

    Tip motor - K4M 690
    Cilindree (cm3) - 1598
    Alezaj x cursă (mm) - 79,5 x 80,5
    Număr de cilindri - 4
    Raport volumetric - 9,8:1
    Număr total de supape - 16
    Norme de depoluare - Euro 4
    Putere maximă (Kw/CP) - 77 (105)
    Regim putere maximă (tr/min) - 5750
    Cuplu maxim*CEE (nm) - 148
    Regim cuplu maxim (tr/min) - 3750
    Tip injecţie - multipunct

    Carburant - benzină fără plumb
    Ciclu complet (l/100km) - 7,1
    Ciclu urban (l/100km) - 9,2
    Ciclu extra-urban (l/100km) - 5,9

    Viteza maximă (km/h) - 183
    0-1000 m cu start de pe loc (s) - 31,9
    0 la 100 km/h (s) - 10,2

  • #2
    Fast Logan ...2fast4us
    Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

    Comment


    • #3
      Nu inteleg de ce Logan cu 16 valve consuma mai putin decat cel cu 8 valve.Ma lamuriti si pe mine? Logan 1.6 cu 16 valve are in medie in functie de dotari 1150 kg comparativ cu 980 kg la Loganul cu 8 valve.
      citroen c2 vrt

      Comment


      • #4
        Intr-un mod de exploatare normala trebuie sa consume mai putin,dar daca bagi piciorul in ea...incepe sa consume.Oricum majoritatea sunt cam in rodaj acum,deci dupa vreo 3000 km se regleaza si consumu.Inca un motiv ar fi greutatea...
        Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

        Comment


        • #5
          Din ce stiam eu de pe la astia de la International consuma mai putin datorita arderilor mai complete ale benzinei, gratie numarului dublu de supape ;)
          numar secundele

          Comment


          • #6
            Originally posted by ICEMAN
            Nu inteleg de ce Logan cu 16 valve consuma mai putin decat cel cu 8 valve.Ma lamuriti si pe mine? Logan 1.6 cu 16 valve are in medie in functie de dotari 1150 kg comparativ cu 980 kg la Loganul cu 8 valve.
            E motor mai nou,optimizat mai bine,chiar daca e mai greu are consum mai bun

            Comment


            • #7
              Scuze, rectific 1.6 16V are 1115 kg, nu 1150 cat am zis eu, mam gandit la break. Si tot e mai greu ca 1.6 8V. Arde benzina mai complet ??? Dar ce 1.6 8V nu arde benzina complet?
              citroen c2 vrt

              Comment


              • #8
                Se face mai bine amestecul benzina-oxigen din cate stiu eu pe 16 supape
                Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                Comment


                • #9
                  Mai bine ar baga o turbina sa bage aer cu forta, decat sa mai puna supape.)
                  citroen c2 vrt

                  Comment


                  • #10
                    Avand in vedere ca sunt 2 supape de admisie la 16v fata de 1 supapa la 8v ,amestecul de aer carburant este tras in camera de ardere mai usor ,cam de 2 ori mai usor si la evacuare lafel ,an acest fel ai putere mai mare la un consum mai mic. Daca faci un calcul ajuni la concluzia ca la 4000 rpm fiecare cilindru in parte tre sa traga in camera de ardere 400 cm3 (adica 0,4 litri) in 0.06 secunde.

                    Comment


                    • #11
                      AndreiM nici un avion nu creka consuma 0.4 L in 0.06 secunde adica 6.7 L pe secunda : creka ai gresit undeva. Posibil raportul aer combustibil + rata de compresie

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by AndreiM
                        Avand in vedere ca sunt 2 supape de admisie la 16v fata de 1 supapa la 8v ,amestecul de aer carburant este tras in camera de ardere mai usor ,cam de 2 ori mai usor si la evacuare lafel ,an acest fel ai putere mai mare la un consum mai mic. Daca faci un calcul ajuni la concluzia ca la 4000 rpm fiecare cilindru in parte tre sa traga in camera de ardere 400 cm3 (adica 0,4 litri) in 0.06 secunde.
                        Faptul ca sunt mai multe supape nu implica o cantitate mai mare de combustibil injectata in cilindru. Ci ne arata ca este dirijat mai bine curentul de aer, atat la admisie cat si evacuare. Dirijarea mai eficienta a aerului introdus in cilindru conduce la formarea unui amestec mai omogen si, implicit, la o ardere mai eficienta a aceleiasi cantitati de combustibil. Arderea mai eficienta duce la crearea unui lucru mecanic mai mare.

                        a 16v intra mai mult aer in cilindru comparativ cu 8v. Daca intra mai mult aer putem baga mai multa benzina - mai mult amestec.
                        Exista o relatie directa intre cantitatea de benzina si puterea motorului. Relatia este stricata de eficienta arderii - calitatea benzinei si cat de omogen este amestecul.

                        Una peste alta - daca intra mai mult amestec sunt sanse mai mari ca sa creasca consumul in loc sa scada. Pe de alta parte inseamna ca ai puterea motorului dsiponibila mai repede.

                        In primul rand motoarele cu 16v au 2 axe cu came, unul controleaza supapele de admisie, celalalt supapele de evacuare ceea ce reprezinta un avantaj major.

                        Gazele sunt evacuate din cilindru mult mai repede, nu se pierde atata energie, de asemenea la admisie intra putin mai mult amestec, care e repartizat uniform in camera de ardere.

                        Diferenta dintre un 8 v si un 16 v, e ca cel de 16v se comporta mult mai bine la sarcini si viteze mari.
                        Last edited by Flavy; 10 January 2007, 09:16.

                        Comment


                        • #13
                          Pai da 4 supape... 2 de admisie 2 de evacuare.S-a exprimat corect cand a zis 2 supape de admisie
                          Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                          Comment


                          • #14
                            imi iau prestige
                            http://i62.photobucket.com/albums/h1.../sticker_1.jpg
                            http://i62.photobucket.com/albums/h1...c_user_bar.png

                            Comment


                            • #15
                              Pai daca nu esti hotarat,ar fi bine sa te hotarasti si sa iei luna aceasta pentru ca am vazut ca pe luna ianuarie Dacia plateste taxa speciala de inmatriculare pentru Logan
                              Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google