Tacanit Tacheti/distributie Sunet Diesel

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Este cumva posibil sa fie de la rulmentul de presiune? Acelasi sunet am si eu iar asta a fost primul diagnostic pus de un mecanic.

    Comment


    • #32
      Cat am avut aceasta masina am tot ascultat-o. O inregistrare cu motorul tau ar fi lamurit lucrurile, dar putin probabil sa ai probleme. A mea a mancat jar de multe ori si nu a cedat, ba din contra era chiar in forma.
      Suna intr-adevar ca un diesel la relanti dar nu este singurul motor cu tacheti hidraulici care suna asa, si Ecoboost-ul meu actual 1,6 150CP are sunet de diesel.
      Cand motorul este rece la Logan se mai poate auzi o mica bataie perceptibila de langa roata dreapta fata provenind de la lantul pompei de ulei. Dispare cand se incalzeste motorul si face parte din categoria zgomotelor tehnologice.
      Mai ales cand motorul este cald si ai tras tare de masina, se aude mai ales de langa roata stanga fata o bataie de la ansamblu cutie-ambreiaj. Dispare la apasarea pedalei.
      Poti sta linistit, nu cred ca ai o problema reale.
      Taria pedalei de ambreiaj difera in functie de motorizare, cea mai moale fiind la 1,4 V , 1,2 16V, 1,6 8V, 1,6 16V, 1,5 DCI proportional cu cuplul maxim dezvoltat de motor.
      La un motor care un cuplu mai mare , trebuie sa pui o placa de presiune care asa cum spune si numele exercita o presiune mai mare pe discul de ambreiaj.

      Comment


      • #33
        Taria pedalei de ambreiaj difera in functie de motorizare, cea mai moale fiind la 1,4 V , 1,2 16V, 1,6 8V, 1,6 16V, 1,5 DCI proportional cu cuplul maxim dezvoltat de motor.

        Diferă doar modul de acționare al ambreiajului cablu sau hidraulic, de unde și confuzia de pedală moale, pedala ține sus etc.

        Ca idee la TCe ambreiajul are comandă hidraulică.
        Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

        Comment


        • #34
          Eu ma referea doar la cele pe cablu. Dintre acelea, 1,6 16V avea cea mai potrivita tensionare a pedalei de ambreiaj , la restul benzinarelor fiind prea moale.
          Ca idee, la Focusul meu pedala opune o rezistenta comparabila cu cea de la 1,6 16V chiar daca actionarea este hidraulica, o setare reusita zic eu.
          La diesel insa, se impunea din start actionare hidraulica. Sesizez cu atat mai usor acum, cand mai conduc ocazional masina tatalui meu.

          Comment


          • #35
            sunetele de mai sus le am si eu pe laguna din 99. 1.6 16 valve. La roata dreapta se mai aude cate o data un zgomot de zici ca este acum se rupe pompa de apa. Distributia cu pompa de apa au 15000 km. Motorul merge perfect, nimic suspect. Sunetul de aude ca un cloncanit. Avand in vedere ca zgomotul nu a produse daune pana acum...am lasat o moarta cu investigatile

            Comment

            Working...
            X
            Anulare DPF
            Politica de Securitate Google