Evacuarea finala afumata ca la un diesel stricat

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Evacuarea finala afumata ca la un diesel stricat

    Am plecat vineri din bucuresti la timisoara masina pana la caransebes a mers pe gaz adica am facut 440km cu 42 de litri de gaz, pe autostrada am mers 140km/h constant iar in rest 120km/h, era noapte si foarte liber, sambata dimineata cand m-am uitat la esapament am vazut ca era afumat.
    Duminica la intoarcere am mers doar pe benzina si ama vut un consum de 7.3 pe bord, pe uatostrada am mers 130-140 constant iar pe DN 110km/h si cand am ajuns acasa m-am uitat din nou la esapament si am vazut ca era mai negru ca si pe gaz parca am masina diesel.

  • #2
    Consumul in sine pare in limitele normale.

    Verifica bujiile/aprinderea, senzorul magnetic volanta si sonda lambda. Din ce ai scris, nu a reiesit ca masina nu ar fi tras bine. Ma intreb cum o fi catalizatorul, daca aveai teava de la toba finala atat de incarcata cu carbon. (de asemenea e bine sa verifici si filtrul de aer)
    Last edited by ion_R5; 10 May 2011, 12:34.

    Comment


    • #3
      problema ar fi ca mi se pare ca sub 3500 rot/min nu trage cum trebuie, ca sa fiu si mai clar in incercare de a depasi un 1.4 de la 90km/h cel cu 1.4 acelerand si el (ambitie prosteasca ca dupa ce l-am depasit a lasat-o moale instant) nu am putu sa-l depasesc decat dupa ce am avut vreo 120km/h ceea ce eu zic ca nu e normal.Bujiile sunt schimbate de vreo 1000 de km am pus niste equiem cu 2 capete.

      Comment


      • #4
        Eu zic ca instalatia GPL nu e bine calibrata, injectoarele baga mai mult gaz decat ar trebui ==> ardere incompleta = esapament afumat. Fugi la service-ul unde ai montat GPL-ul, expune-le problema si cere-le sa ti-o verifice. Inainte de a monta instalatia ai mai sesizat problema asta cu esapamentul afumat? Pe benzina masina trage ok, doar pe gpl ai probleme sub 3500 rpm ori se manifesta indiferent de combustibil?

        Comment


        • #5
          Mie imi place titlul: "...afumata ca la diesel"
          Nici la un diesel sanatos nu e normal sa se afume
          Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

          Comment


          • #6
            Hai sa nu ne legam de astfel de chichite.

            Asa cum e formulat titlul, toata lumea intelege destul de bine despre ce e vorba. (poate chiar mai clar daca se exprima atltfel)

            Comment


            • #7
              Problema e prezenta atat pe gpl cat si pe benzina.

              Si inca ceva acum nu stiu daca e ok sau nu cand am intrat pe autostrada am resetat CB si am iesit de pe autostrada cu un consum de 10.5 mergand constant cu 140km/h asta a fost pe gpl. Cand m-am intors pe benzina am uitat sa fac la fel.
              Last edited by florinelu; 10 May 2011, 14:26. Reason: Automerged Doublepost

              Comment


              • #8
                si a mea e la fel. neagra ca dracu'. eu macar stiu de la ce i se trage. in nici un caz nu merg 80-90, ci 120-130, cum ziceai si tu mai sus
                Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                Comment


                • #9
                  Singurul 16v cu esapament ''bec'' pe care l-am vz este cel al lui JREwing, singura explicatie posibila: diferente la hartile de aprindere si injectie.

                  Cu benzina de LukOil mi se face ca la dCi, cu Romnamol este discret afumata. Nici cu benzen de la unguri nu se curata !
                  sigpic

                  Comment


                  • #10
                    sau lipsa de turatii multe )
                    Un benzinar pe ture inalte,oricum nu ia in calcul sonda lambda si oricum merge in regim de imbogatire si nu arde toata benzina ,benzina fiind folosita si la racirea cilindrilor\pistonului,astfel daca s-ar pastra un amestec aproape de stoichiometric pe turele mari probabil ca s-ar topi pistoanele sau ar exista temperaturi exagerat de mari ,deci concluzia e ca toba inegrita si depunerile de funingine pe evacuare se fac de la mersul turat/accelerat , si nu de la mersul batranesc(care se face dupa sonda lambda, stochiometric ,deci nu scapa vie nicio molecula de benzina) .In ambele cazuri, funinginea depusa nu cred ca inseamna rest nears, ci mai degraba ce s-a ars,deci nu ar avea treaba cu benzina in exces ...ci mai degraba ceva care e normal sa fie acolo .
                    Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                    Comment


                    • #11
                      Motoarele in 4 supape pe cilindru, cu distributie simpla, sufera la turatii mici fata de versiunile in 2 supape, din cauza curgerii nefavorabile a aerului. Pe masura ce turatia creste situatia se schimba.
                      A se vedea sistemu i-VTEC, i-VVTi, primitivul sistem de la Opel, etc, care inlatura acest neajuns.
                      sigpic

                      Comment


                      • #12
                        Si la mine afuma cand merg tare....cand merg calm nu se vede nimic, deci sustin teoria lui cristi .Stima
                        ..::LOGAN 1.4 MPI AMBIANCE 2004::..
                        ..::KIA CEE'D 1.4 16V BEST 2008::..

                        Comment


                        • #13
                          Nu este nici o teorie, doar chestiuni reale, precise.
                          Tu ai 2 supape pe cilindru, iar daca ai motorul stock in parametri, esapamentul ar trebui sa-ti fie curat bec. Pune mana de vezi bujii, filtru de aer Esapament afumat la 1.4 si 1.6 8v am vazut numai la masini cu filtre murdare, bujii neschimbate la timp, mers subturat grosolan si evident, la remapate.

                          Daca inainte de rulajul in afara orasului se sterge duda finalei, ramane curata bec pana se circula cativa km in oras cu motorul rece, a doua zi dimineata.

                          PS > benzinele cu care se merge subturat in mod cronic au toate esapementul plin de funingine. "Teoriile" astea nici macar rece nu ma lasa. Putem incepe o foarte lunga discutie despre depunerile care se fac pe traseul de esapament si despre cum se elimina ele cand se merge normal sau ''in forja''. Unui diesel ii trebuie doar 30 de secunde de ralanti sa faca deja depuneri de particule in esapament si sa nu mai scoata testul de fum
                          sigpic

                          Comment


                          • #14
                            pai am vreo 5000 de km de cand am schimbat filtrul de aer, bujiile(masina a avut cu 2 electrozi, acum eu am pus cu 1 electrod).Deci nu cred ca ar avea ceva.
                            ..::LOGAN 1.4 MPI AMBIANCE 2004::..
                            ..::KIA CEE'D 1.4 16V BEST 2008::..

                            Comment


                            • #15
                              `Benzen de unde pui. Eu n-am vz 1.4 si 1.6 8v afumate la condus normal/forja, pe motor neremapat. Am vz in schimb destule afumate, dar cu care se merge subturat rau.
                              La mine asa arata esapamentul cu benzina Romnamol, la circulatia in oras, exceptie praful care intra cand parchez intr-un anumit loc. Cand pun de la Luk, se afuma pana si ornamentul tobei !
                              Attached Files
                              sigpic

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google