Evacuarea finala afumata ca la un diesel stricat

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Afumate nici eu n-am vazut 1.4 mpi si 1.6 mpi decat la taximetristi dar ei pana la 40 km/h schimba 4 trepte, deci se explica. Cand mai vad 16v o sa ma uit dupa chestia asta, insa nu tin minte sa fi observat vreodata esapamentul negru.

    Evacuarea masinii mele n-a fost niciodata afumata. Mers preponderent in oras dar si cu "escapade" lunar de 4-500 km extraurban. Stil de mers: si normal si forja.
    Benzina Petrom/Lukoil.
    Attached Files

    Comment


    • #17
      ia explicati`mi si mie , ce rezulta in urma arderii benzinei in camera de ardere ? oxigen cumva ? de va mirati asa tare ca e funingine pe tobe ...
      nepoate , ia baga degetu si arata-ne degetu dup-aia
      dr_mke cu parere de rau , pot sa iti zic ca jos in ture , chiar si subturat amestecul este aproape de 14,7:1 ca e dictat de lambda , singura situatie unde nu se mai tine cont de lambda, si se merge pe benzina multa(nu conteaza daca se arde sau nu, daca polueaza sau nu) e la wide open throttle(wot) dupa vreo 5000 rpm , pana acolo masina nu merge imbogatit,ci are un AFR mult apropiat de 14.7:1 ,am si filmulet daca vrei iti urc ,deci nu cred ca e de la mersul subturat .
      Din cate stiu eu de la bujii , daca bujia e alba ,inseamna ca masina merge pe amestec sarac, daca e neagra merge pe amestec bogat ,deci negreala trebuie sa aibe legatura cumva cu amestecul bogat ,dar asta nu se intampla in turele mici si medii , si in acceleratii modeste .
      Daca e sa o luam asa , atunci supapele de evacuare ar trebui sa fie luna , nu negre .
      daca-ti arat o evacuare de VVT te sperii
      Last edited by Cristi_Xp; 12 May 2011, 12:25.
      Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

      Comment


      • #18
        Nu ma sperii deloc. O sa-mi arati una remapata, si-i absolut normal sa fie asa.
        sigpic

        Comment


        • #19
          Am vorbit ieri cu un mecanic de la renault si mi-a zis ca mai mult ca sigur ori bujiile nu sunt ok ori ceva din amestec, ce am mai observat si la cald si la rece daca ii dai pe liber talpe de la relanti are tendinta prima oara sa isi dea in nas dupa care se tureaza, nus tiu cesa zic sunt curios daca saptamana viitoare o sa iasa ceva la tester.

          Comment


          • #20
            Cristi_Xp: daca te uiti si in prima si in a 2-a poza in stanga se vede "degetul" . Clar ca nu se obtine oxigen, dar la benzinar(stock fara tiganeli) daca motorul merge bine arderea se face complet, sau cat de cat astfel incat nu apare funinginea specifica dieselurilor pe teava de evacuare. Pacat ca nu era vecinu' acasa ca-ti mai pozam o teava de 1.4 mpi "ca noua" . Cand mai esti prin oras "per pedes" arunca un ochi la evacuarile benzinarelor, indiferent ca e Logan sau alta marca(exclus masini de firma sau taxiuri) si ai sa vezi ca majoritatea sunt curate.

            Comment


            • #21
              eu prin ardere completa, inteleg 14.7:1 ...
              iar 14.7:1 e tot timpul cand se merge constant ... d-aia zic ca pica varianta cu mersul subturat ...
              e normal ca la alea remapate sa se innegreasca un pic mai tare pe forja,pentru ca amestecul este ceva mai bogat sus in ture din cauza avansului sa se previna detonatii .Iti dai seama ca niciun tuner nu o sa iti imbogateasca amestecul jos in ture ,pentru ca masina o sa mearga ca ceapa .
              dr_mke : si chiulasa asta o fi fost remapata ?) sau pe supape e normal sa fie funingine , dar in tobe nu ???
              Attached Files
              Last edited by Cristi_Xp; 12 May 2011, 13:24.
              Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

              Comment


              • #22
                Un motor de japoneza, in regim constant merge in lambda 0,8x.
                In afara de 16v, toate Daciile mele au avut finala bec, inclusiv cea pe carburator.
                Pe supapele de evacuare exista un grad variabil de depuneri. SN avea depuneri aproape zero la 99,000 cind s-a pirlit garnitura la cilindrul 1.


                Mai trebuie amu sa guste unul funinginea :-P
                sigpic

                Comment


                • #23
                  Mai oameni buni
                  Cand am vazut primul post m-a si dus gandul la o imagine cu un spoiler afumat de parca ar fi ars acolo soba bunicii, in care sa fi pus vreun cauciuc...
                  Daca si evacuarea intiatorului este precum a celor care au plantat pozele, eu ii zic sa stea linistit.
                  Altceva e cand te uiti la spate si vezi dara de fum (negru, albastru ori "rosu")
                  Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by dr_mke View Post
                    Un motor de japoneza, in regim constant merge in lambda 0,8x.
                    In afara de 16v, toate Daciile mele au avut finala bec, inclusiv cea pe carburator.
                    Pe supapele de evacuare exista un grad variabil de depuneri. SN avea depuneri aproape zero la 99,000 cind s-a pirlit garnitura la cilindrul 1.


                    Mai trebuie amu sa guste unul funinginea :-P
                    stoich e 1.0 x ... cu 0.8 x inseamna afr de 11.7 care e relativ bogat pentru un motor aspirat ,si o sa cam poti vedea fumu ca la un diesel in acceleratie
                    probabil ca te refereai la altceva , ca asta nu prea are sens .
                    Last edited by Cristi_Xp; 12 May 2011, 13:50.
                    Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                    Comment


                    • #25
                      La valoarea lambda, masurata la sonda. Am avut o discutie foarte interesanta cu un inginer de la AutoGaz Romania, pe tema asta, vis a vis de posibilitatile de rempare pentru GPL.
                      Last edited by dr_mke; 12 May 2011, 18:14.
                      sigpic

                      Comment


                      • #26
                        ce inseamna aia , ca sa-mi bag picioarele daca am inteles .
                        eu ti-am zis ce inteleg eu prin lambda 0.8 ... tu zici ca te-ai referit la altceva... da n-am inteles la ce ,pentru ca eu ti-am zis ca 0.8 lambda inseamna 11.7:1 si aia e o aberatie .
                        Dar daca meseriasu cu gaz ti-a zis-o , atunci trebuia sa te gandesti ca gazul are alt raport stoichiometric , deci nu mai vorbim de 14.7:1

                        Originally posted by dr_mke View Post
                        Un motor de japoneza, in regim constant merge in lambda 0,8x.
                        In afara de 16v, toate Daciile mele au avut finala bec, inclusiv cea pe carburator.
                        Pe supapele de evacuare exista un grad variabil de depuneri. SN avea depuneri aproape zero la 99,000 cind s-a pirlit garnitura la cilindrul 1.


                        Mai trebuie amu sa guste unul funinginea :-P
                        iar o dam un pic in fanatism ... impresionant al naibii carburatorul ala , is convins ca era reglat mult mai bine decat motorul asta pe injectie , si mergea perfect masina , consuma 5% si pornea iarna la sfert , nici vorba de udat bujii ,si nici nu mirosea a benzina dupa ea .Ce mai ! un adevarat euro 6 .
                        Dincolo la supernova la fel , parca nu s-ar produce explozii cu degajari de caldura in camera de ardere parca cu aer a mers ,gram de funingine nu era .Si bujiile cred ca luceau , nu ?)
                        Last edited by Cristi_Xp; 12 May 2011, 18:50. Reason: Automerged Doublepost
                        Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                        Comment


                        • #27
                          Si evacuarea mea e cam la fel (poate si mai afumata) decat in pozele de la dr.mke; Incet chiar nu merg, iar ca benzina in 40,000km de cand am masina 90% a vazut OMV(95), 5% petrom si 5% restul.
                          Dacia Logan Prestige 1.6 16v - B 21 xxx

                          Comment


                          • #28
                            Daca tu imi arati SN cu esapament afumat, si sa fie in mintile ei masina, iti fac cadou masina mea maine. Putem lua pe marginea drumului la rand Loganurile 1.4 si 1.6, 99% au esapamentul BEC.
                            La SN este posibil sa mai am pozele cu motorul desfacut, inclusiv chiulasa, bujiile NGK iridium luceau, nu alta
                            O singura supapa de admisie favorizeaza curgerea turbionara in regimuri mici si medii de turatie, sarcini partiale, umplerea cilindrului este mai buna; la ture mari treaba se cam inverseaza. Sistemul primitiv al lui Opel nu tocmai asta face ? Sau i-VTEC ? Turbionare la ture mici si sarcini partiale ?

                            De curiozitate cand aveti un drum mai lung de facut, stergeti cu o carpa cat de mult puteti esapamentul. Cat veti circula in afara orasului esapamentul o sa ramana bec si la 16v. Au oare sa ma pun maine special sa filmez asta, daca tot plec din Timisoara in week end ?
                            Last edited by dr_mke; 12 May 2011, 21:11.
                            sigpic

                            Comment


                            • #29
                              vtecu are treaba cu cat de agresive sunt axele , de la 5000 rpm se merge pe o cama mult mai agresiva ... nu vad legatura .Opelul nu stiu ce face nici ce sistem are ...
                              Poate te referi la sistemul vtec-e ... unde in turele mici ramane 12v , iar cand e nevoie 16v ...
                              Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                              Comment


                              • #30
                                Ma refer in particular la minunatia de motor 1.8 i-VTEC, care are cateva chestii care marcheaza un pas inainte in ''istoria'' VTEC de la Honda.
                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google