Discutii generale 1,6 16v

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • are si raportul de compresie mai mare

    Comment


    • Originally posted by Seba View Post
      in gazele alea sunt si vapori de ulei, printre altele. daca pui bidonas si din cand in cand il re-golesti in motor, e ok.
      teava recuperatoare de gaze de sub clapeta de acceleratie am shuntat o ieri. am observat cu stupoare ca are vacum pe ea. nu da gaze afara

      Comment


      • pai are vacuum partea dinspre corpul clapeta, dinspre bloc/capacul distributiei n-ar trebui sa aibe vacuum, ca doar nu trage motorul aer in baie, ca nu-i in 2 timpi...
        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

        Comment


        • deci fix sub corpul clapeta in dreapta este o tzeava care trage aer din airbox.

          fac maine poze si lamurim

          Comment


          • revin cu pozele promise.

            sub clapeta este un stutz din aliminiu intra in airbox si era etansat cu o mica flansa din cauciuc.
            cu motorul pornit am pus mana pe el si pe acolo nu ies gaze ci trage aer . deci ala nu este un recuperator de gaze ci trage aer pentru ceva ? pentru ce ?

            stutzul intra in capacul culbutorilor si nu mi am dat seama unde se duce.
            Attached Files

            Comment


            • man, ala intra in airbox, pt ca acolo tre'sa duca vaporii aia unsurosi. in airbox se vad urme de unsoare, deci sigur nu intra aer in capacul culbutorilor doar de dragu'de-a baga aer acolo. poate la 4000rpm, cand presiunea in carter/capacul distributiei ajunge la 4 bari, deja lucrurile se schimba.
              Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

              Comment


              • am pornit motorul fara furtunula ala bagat acolo. si la ture joase si la ture mari acolo se face un vacum. imi sugea degetul acolo pe tzeava.

                cand pun serpii mai dau odata admisia jos si fac si un filmulet .
                oricum pana elucidam problema lasa furtunul ala acolo . daca prin ala trec vapori de ulei ar trebui cand il dau jos sa fie unsuros la greu corect ?

                Comment


                • ma poate ajuta cineva cu niste poze ale porturilor de evacuare la 1.6 16v ?

                  vreau sa mi dau seama in ce pozitie vine galeria/ flansa / serpii pe motor

                  Comment


                  • 1.6 16v 60FUG filtru sport K&N fara catalizator
                    vs
                    1.6 16v 99TFV admisie inox cu airbox Xantia 2.0 HDI filtru MANN

                    dupa ce am sters erorile care le avea de la catalizator i am dat sa mearga

                    concluzii la prima vedere comparativ cu ce a iesit la mine

                    - presiunile din colectorul de admisie sunt sensibil mai mari la mine pe toate regimurile de turatie (cand am facut eu log-urile presiunea atmosferica era mai mica 1008 milibari vs 1010 milibari la 60 FUG ) la valoarea asta cu cat mai mare cu atat mai bine
                    - timpii de injectie sunt iarasi sensibil mai mari la mine. la 60 FUG nu au sarit de 16 ms iar la mine au depasit aceasta valoare
                    - valorile sondei lambda amonte sunt mai mari la mine deci in ciuda aerului mai mult amestecul este bogat ( posibil ca lambda aval simte poluare si taie din benzina)
                    - temperatura mai mica de intrare a aerului la mine
                    -deschiderea clapetei fluture de acceleratie este o idee mai mica la mine 89 vs 92 %

                    dupa ce am am terminat de facut admisia am simtit motorul exact ca atunci cand am avut filtru sport. consumul a crescut un pic si se simte bine sus in ture.
                    totusi 60 FUG ma bate pt ca nu are cat si castiga pe partea de evacuare da aici vorbim de admisii.

                    concluziile le trageti voi


                    trageti ce concluzii vreti voi vor urma si alte teste care vor fi edificatoare sper
                    Attached Files
                    Last edited by alessandro; 22 June 2011, 00:00.

                    Comment


                    • am si eu o problema cu motorul atunci cand e rece la prima cheie:scade turatia imediat trepideaza toata masina si nu raspunde imediat cand o accelerez are un timp mort se ingatuie si chiar imi da niste rateuri mici.e un logan 16 16v si rog daca ma poate ajuta cineva cu problema asta are 35500km din 2009. va multumesc

                      Comment


                      • face asta la pornire dupa ce invarti cheia ?

                        cand pornesti la cald face ?

                        Comment


                        • da dupa ce invart cheia cand e rece la cald nu am probleme merge fb si trage la fel de bine

                          Comment


                          • si inverte de 3 4 ori sau mi mult pana o ia ca o RABA din loc si porneste dupa care revine normal nu ?

                            ai avut interventii la motor ? pe la admisie sau corp clapeta ?

                            sunt simptome de aer fals care dispar cand motorul face vacuum si se atanseaza piesele admisiei.
                            as baga totusi mana in foc pe garniturile corpului clapeta care nu mai etanseaza. ele stau presate se teshesc si nu mai etanseaza.

                            dai corpul jos si intorci garniturile pe cealalta parte. degreseze bine si dai si un pic de silicon rosu. ( se curata daca e nevoie )

                            Comment


                            • nu am umblat in motor deloc dar chestia e ca am si gpl pe el si se poate sa fie de la vacuum de la gaz cand au dat aia gaura un admisie.

                              Comment


                              • Salutare!
                                Nu vreau sa deschid topic nou asa ca o sa va intreb aici...
                                Am probleme cu planetarele la loganelul 1.6 16v.Trebuie sa schimb toata planetara sau doar capul ?
                                Cheers

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google