Discutii generale 1,6 16v

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Hmmm, mai a mea la 73.000 km intra usor in a 1-a La 40 la ora nici prin cap nu mi-o trecut s-o bag fara dublu ambreiaj si spritul de rigoare, nu-i sanatos de fel.
    sigpic

    Comment


    • Dar de ce sa schimbi 2=>1 , la 40km/h?

      Comment


      • Am auzit ca sunt serii de motoare k4m E5 la care s-au montat gresit cuzinetii .... apoi schimbat motorul pe garantii ...

        Comment


        • Dap au fost probleme, cuzineti axiali montati invers, din ce tin eu minte.
          sigpic

          Comment


          • dati si voi detalii ... ce motoare? ... fabricate cand? .. cate cazuri? .. cum se manifesta?

            Comment


            • Originally posted by dr_mke View Post
              Dap au fost probleme, cuzineti axiali montati invers, din ce tin eu minte.
              Doar la romani se poate asa ceva.Poate monteaza motorul in spate din greseala.
              Welcome to the Club, We Have Jackets !

              Comment


              • esti sigur ..........
                stai sa vezi ce vezi prin service-uri .. la absolut orice marca
                Last edited by 77sky; 10 May 2011, 20:15.

                Comment


                • Una e sa fie piesa de vina si alta e sa fie "defect" ala care pune piesa.Cum sa pui invers?Sunt niste operatiuni care trebuie urmate,piesele au o anumita pozitie,flux tehnologic etc.Nu cred ca le asambleaza asa ca la jucariile alea din oualele kinder, in care gasesti o hartiuta in care se arata ce sa faci.
                  Welcome to the Club, We Have Jackets !

                  Comment


                  • Nu va bateti capul - erori la montaj apar la oricare producator - unele fiind cauzate chiar de documatatia tehnica neactualizata/neclara (in general astfel de greseli apar in general cand apar modele noi sau apar componente noi/modificate --- si se "adapteaza" mai greu "roboteii" umani de pe liniile de montaj)

                    Comment


                    • .. si pana la urma .. sa inteleg ca a fost afectat un lot intreg Euro 5 sau au fost cazuri izolate?

                      Comment


                      • Cateva bucati.Au aflat cine e Dorel pana la urma.Eu daca eram, ii puneam toate motoarele defecte in brate ,sa le ia acasa si sa le plateasca din salariul lui in urmatorii 254000 mii de ani.
                        Welcome to the Club, We Have Jackets !

                        Comment


                        • bine ca l-au prins pa` dorel
                          cum se manifesta defectul? ... in ce perioada a operat dorel? (cand a fost dorel la munca? )

                          Comment


                          • @ margelatu

                            Se vede ca nu ai nici cea mai mica idee despre complexitatea unui proces de asamblare si montaj in flux semi/complet automatizat - si nici in ceea ce priveste o afacere de genul asta per ansamblu pana la desfacerea produselor catre clientul final.

                            Tocmai pentru asemenea cazuri exista Garantie si Asigurari care sa preia astfel de cazuri/riscuri.

                            Producatori mari auto au avut astfel de impedimente, cand s-au schimbat sistemele de etansare (semeringuri) de la cele clasice cu arc, la cele din teflon - la care daca axul este uns in prealabil cu ulei, nu se mai asigura etansarea.

                            Astfel de probleme nu tin de "Dorel", ci de procesele de scolarizare si implementarea fluxurilor de montaj pe banda de montaj in procesul de productie - respectiv realizarea controlului de calitate interfazic si final.

                            Procesele si fluxurile de montaj si automatizarea lor inseamna de multe ori sistematizarea controlului de calitate si chiar eliminarea unor etape interfazice de control - care pot sa aiba asemenea rezultate - dar care sunt acoperite prin alte masuri (Garantie/Asigurari - atata vreme cat se incadreaza intr-un anumit procentaj de defecte - care pot fi inlocuite sau remediate si ulterior)

                            Comment


                            • Eu am zis mai mult in spirit de gluma.Cei care stiu ce au de facut sa-si faca meseria.Eu sunt clientul ,pe care il doare undeva de fluxu" de la Dacia.Masina sa mearga bine si sa ne vedem in service doar la revizii sau eventualele reparatii dupa multi kilometrii.Pe mine nu ma incanta ideea sa-mi desfaca masina bucati ,chiar si pe garantie.
                              Welcome to the Club, We Have Jackets !

                              Comment


                              • Mergelatu, eu spuneam ca trebuie sa ramanem oameni capabili sa gandim cu propriul creier.

                                Cine ne invata sa uitam sa gandim si sa imbracam iute haina de "consumator" ne arunca la ureche sloganuri gen "Client... Satisfactia clientului... etc" si ne indruma sa mergem la OPC care ne ajuta sa ne rezolvam problemele si ca "drepturile" sa ne fie respectate.

                                Daca avem creier, intelegem ca suntem oameni si ca greseli pot sa apara oricand si la oricine. Atitudini de genul "sunt foarte revoltat ca nu mi s-a dat produsul de calitatea promisa" sunt perdelele in spatele carora care cei care numara banii la tescherea isi vad linistiti de treaba.

                                Calitate 100% nu scoate nimeni pe pamantul asta. Pacat ca unii mai cred in basme si ... mai cred unii ca peste mari si tari e totul roz si dragalas.

                                Garantiile si asigurarile sunt tot pentru astfel de cazuri inventate si in unele parti functioneaza mai bine iar in altele mai rau. Doreii sunt peste tot mai multi sau mai putini, in functie de cat de bine pe pus sistemul la punct, iar erori apar in toate domeniile: de la fabrica de cuie - si pana la rachetele cu care zboara astronautii in spatiu

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google