Discutii generale 1,6 16v

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by Cristi_Xp View Post
    pai ca sa mearga tare normal , doar nu ti-am recomandat 7000 ca sa mergi la consum )
    Pentru consum poti schimba linistit sub 3000 ...
    Intrebare de baraj , daca tot ziceti ca trage foarte tare si e destul sa schimbati la 4000 rpm sau 4500 in ce ture picati dupa schimbare ?
    tot asa tare trage si atunci ? Uitati ca aveti motoare pe benzina care dezvolta pmax la 5750 rpm ?
    marx , tu esti singurul cred care spune ca loganul are caracter supravirator , cand el e subvirator toata ziua , adica merge tot drept in curba ...
    Eu m-am obisnuit si depasesc cu 3a ) , nu-mi place sa stau in depasire , mai ales daca gasesc pe vreun cretin la care ii place sa iti mai accelereze cand esti in depasire ...
    am zis ca ph1 16v prestige are caracter supravirator fata de ph2 prestige. el tot subvirator ramane. poate si din cauza faptului ca la ph1 se misca mai usor volanul

    daca dezvolta Pmax la 5750 nu inseamna ca acolo trage cel mai bine. inseamna ca pana acolo trage sa ma exprim asa. nu inseamna ca acolo trage cel mai bine
    - daca ai gtech vezi ce g inregistreaza la 4000 cu a 2 a pedala jos si ce g inregistreaza la 5500 cu a 2 a pedala jos. bag mana in foc ca la 4000 g e mai mare. asta nu inseamna ca la liniuta schimb la 4000 in nici un caz
    Last edited by alessandro; 27 April 2011, 00:06.

    Comment


    • depinde de curba, de incarcare, de abordarea virajului...are uneori si tendinat de a fugi de spate, dar in majoritatea cazurilor e subvirator.
      Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

      Comment


      • Originally posted by alessandro View Post
        am zis ca ph1 16v prestige are caracter supravirator fata de ph2 prestige. el tot subvirator ramane. poate si din cauza faptului ca la ph1 se misca mai usor volanul

        daca dezvolta Pmax la 5750 nu inseamna ca acolo trage cel mai bine. inseamna ca pana acolo trage sa ma exprim asa. nu inseamna ca acolo trage cel mai bine
        - daca ai gtech vezi ce g inregistreaza la 4000 cu a 2 a pedala jos si ce g inregistreaza la 5500 cu a 2 a pedala jos. bag mana in foc ca la 4000 g e mai mare. asta nu inseamna ca la liniuta schimb la 4000 in nici un caz
        pai si de ce te bate un 1.4 care schimba la 6000 cu multi mai putini G ?
        N-am zis ca nu trage bine in 4000 , dar ce faci dupa ce schimbi la 4000 si pici pe 2000 ? aia tot eviti sa imi raspunzi )
        sfatul meu pentru tine e sa-ti iei diesel , si ai terminat cu toate problemele
        Last edited by Cristi_Xp; 27 April 2011, 00:17.
        Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

        Comment


        • da nu am zis eu ca schimb la 4000. da pici in 2000 si trage ca o janghina. eu am zis doar ca in jurul valorii de 4000 motorul are cea mai mare capacitate e accelerarea a masinii. unde e cuplu maxim.

          caii putere sau kilowatii iti zic in mod empiric cam la ce viteza ajungi si cat de repede ajungi la acea viteza . sunt formati din 2 componente cuplu si turatie. cuplu iti zice acceleratia si turatia iti zice viteza la care ajungi
          -daca schimb la 4000 rpm nu o sa mai folosesc 77 kw (105 cai) si o sa folosesc doar 60 kw 82 cai
          - deci posibil sa bat 1.4 ? chiar sunt curios sa incerc. 16v( max 4000rpm) vs 1.4

          Comment


          • Schimba tu cu 16v la 4000 ca sa bat si eu primul meu Logan sedan 16v)). Eu cu 1.4.
            4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

            Comment


            • nu intereseaza pe nimeni cati cai ai la o turatie , intereseaza plaja respectiva ...asa ca nu ma convinge ca e bomba pe 2000-4000 )
              Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

              Comment


              • da nu am zis eu ca e bomba de la 2000 la 4000. chiar nu am zis. cel mai bomba trage de la 3ooo la 50000 unde cuplul este aproape constant maxim

                Comment


                • si de ce te bate unu care schimba 5000-7000 ? un pic sub cuplu maxim ?
                  Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                  Comment


                  • pentru ca 1.4 sa zicem trage mai bine cu a 2 a la 5000 decat eu cu a 3 a la 3000. si se duce mai mult in viteza ca mine. desi nu stiu.

                    nu vrei sa asteptam pana ma duc cu Distrigaz la Carrefour si vedem care cumpara mai mult ? eu am vreo 4500 lei disponibili el are si 6500 daca vrea

                    @ cristi xp aici e un link care demitizeaza un gadget care cica reduce consumul. pe lannga asta explica de la a la z cum functioneaza ECU admisia lambda senzorii si toate cele

                    Last edited by alessandro; 27 April 2011, 11:10.

                    Comment


                    • Originally posted by Cristi_Xp View Post
                      nu intereseaza pe nimeni cati cai ai la o turatie , intereseaza plaja respectiva ...asa ca nu ma convinge ca e bomba pe 2000-4000 )
                      Nu-l mai "certa" pe Alessandro, pentru ce am accentuat eu in postarea respectiva.

                      Despre ce vorbim de fapt? Din ce spui tu, toti care isi iau 1.6 sau 1.6 16v sunt niste temblei. Trebuiau sa isi ia toti 1.2 16v - si tinute tot timpul in 5500 sau 6000 rpm - si toata lumea ar fi fost foarte fericita.

                      Mergi tu tot timpul la 5500 - 6000 rpm si dupa aia ne spui si noua cum e si ce costuri ai cu intretinerea si cu benzina.

                      Asta e motivul de exemplu pentru care nu am inteles de ce VW a scos Polo, Fabia si Ibiza cu motoarele alea de 1.2 in 3 pistoane - adevarate polizoare.

                      Incepand cu 2000 rpm... loganul 16v nu trage. Dar incepand de la 3000 in sus trage, asa ca daca schimbi pe la 4000 sau 4500 - (adica intr-o plaja 3000 - 4000 sau 3500 - 4500) te misti bine. Daca mai vii si lansat, cand pleci de la viteze mai mici - pornind cu tr. 2 sau 3, si te duci in continuare pana la tr. 4 sau 5, toate duse in 4500, cu siguranta te misti bine pe sosea. Ca mai dai de unul cu 1.4 care duce tr.2 in limitare, si tr. 3 in limitarea, ca sa iti arate ca e zmeu - sa fie sanatos. Nu ma incurc cu toti nebunii pe sosea. La ala care trece cu Porsche sau BMW pe langa tine, ce ii mai faci?

                      Unii cred ca uita ce sunt in Logan, nu intr-o masina in care poti merge uzual cu a 2-a la 60 sau 70.

                      Nu as vrea sa stiu ce pateste un Logan care e dus zilnic la 5500-6000 rpm. Sigur sta prin service, in timp ce eu cu schimbatul la 3000 - 3500 (4000) imi vad in continuare linistit de drum.

                      Comment


                      • Esti fenomenal. Ai o mentalitate vis a vis de treaba asta cu rotatiile de parca ai fi mers toata viata cu dacia 1310. Numai la astfel de soferi am vazut "teama" asta si frica asta de turatii. Ca se strica. Auzi ala care ii da 5500 zilnic sta in service. Masina mea vede in medie cam de 2-3 ori pe zi 5500 si nu are nici pe naiba. Si probabil ca sunt alte masini care vad si mai des.

                        Ca fapt divers arata-mi tu mie o masina de pe orice forum romanesc care necesita segmentare ca domne a mers prea turat soferul.

                        E treaba ta cum mergi,poate ai un stil de condus prea incet la care intr-adevar nu ai de ce sa folosesti ture multe, insa afirmatiile tale sunt usor penibile cand zici ca se strica daca mergi turat.
                        Dacia Logan Prestige 1.6 16v - B 21 xxx

                        Comment


                        • Originally posted by ion_R5 View Post
                          N

                          Mergi tu tot timpul la 5500 - 6000 rpm si dupa aia ne spui si noua cum e si ce costuri ai cu intretinerea si cu benzina.
                          merg chiar 7000 , si n-are nimic


                          Unii cred ca uita ce sunt in Logan, nu intr-o masina in care poti merge uzual cu a 2-a la 60 sau 70.
                          de ce nu ? daca acolo a fost gandita sa aibe puterea maxima,nu ai cum sa o strici . Daca se strica iti punea limitarea la 4000 rpm si gata .
                          Nu as vrea sa stiu ce pateste un Logan care e dus zilnic la 5500-6000 rpm. Sigur sta prin service, in timp ce eu cu schimbatul la 3000 - 3500 (4000) imi vad in continuare linistit de drum.
                          inca odata nimic , merge frumos si are 100 mii km ,cunosc altele cu 150-200 mii care iar asa n-au nimic .
                          Ca nu esti de acord cu ce spun eu , nu inseamna ca e daunator sa conduci masina asa .De aia ti-ai luat 105 cp , benzinar 16 valve, pentru turatie nu pentru mers la consum , sa te folosesti de ei ,altfel iti luai diesel de 65 cp care are cuplu mai mare decat benzinarul si erai in mod sigur mai fericit , deci imi pare rau dar nu ti-ai ales bine motorizarea .
                          Sau puteai la fel de bine sa iti iei 1.4 sau 1.6 ca au cuplu maxim mult mai jos decat 16v si puterea maxima la fel si nu se mai strica asa repede
                          Last edited by Cristi_Xp; 27 April 2011, 12:21.
                          Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                          Comment


                          • Ce pot sa fac sa scap de tremuriciul masinii cand se incalzeste motorul?

                            Comment


                            • @ Bossake & Cristi_xp

                              Pai cum sa se strice acuma? Diferentele se vad pe la 250.000 - 300.000 km. Si pana atunci sunt mai multe... Vedem la cat schimba fiecare ambreiajul, planetarele - eventuale probleme cu cutia de viteze.

                              Un lucrul este cert - uleiul se incalzeste respectiv arde/oxideaza mult mai tare/rapid turand motorul la 6000 rpm, decat atunci cand il turezi pana la 3 sau 4 mii. (la 6000 rpm, pistoanele fac de 2 ori mai multe curse decat la 3000, arborele cotit se invarte de 2 ori mai mult si sunt de 2 ori mai multe explozii care inseamna carburant si temperatura ridicata in cilindrii)

                              Daca pentru voi, toate astea nu inseamna totusi uzura suplimentara... asta e.

                              PS: Nu am mentalitate de Dacia 1300. Poate cel mult de Lada 1200, masina cu care am copilarit, pe care am invatat sa conduc si pe care am pornit-o chiar si la manivela, atunci cand nu se gasea baterie.
                              Last edited by ion_R5; 27 April 2011, 12:39.

                              Comment


                              • la 250.000 masina e vanduta de 100-150.000 ).
                                Masina precedenta am avut mare grija de ea, revizii la 10k( filtru combustibil tot la 10k), e drept o turam de naiba o lua 4000 rpm frecvent (diesel), si am mers cu ea de la 120 la 200k si apoi mi-a iesit un SUV in cale si am facut-o mucus . Asa ca degeaba am avut grija de ea.
                                Nu cred ca mai tine nimeni 20 de ani o masina(nici nu mai sunt facute sa reziste atat) ca sa ne facem griji de turat prea mult motorul, oricum motorul e ultimul care pica.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google