Discutii generale 1,6 16v

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • iara a-ti dat-o mai in sh-uri si preturi -
    cum se comporta motorul vostru la temperaturi foarte mici? - zilele astea
    eu am observat ca porneste altfel la rece decat la cald - destul de ciudat, la 4 liniute temperatura. parca porneste mai repede dar trepideaza umpic la pornire.
    nu a dat niciodata rateuri la pornire

    Comment


    • un 16v ph2 extra full ca al meu, cu 30 40 mii km am vazut si la 6500

      Comment


      • Originally posted by fainis cristian View Post
        iara a-ti dat-o mai in sh-uri si preturi -
        cum se comporta motorul vostru la temperaturi foarte mici? - zilele astea
        eu am observat ca porneste altfel la rece decat la cald - destul de ciudat, la 4 liniute temperatura. parca porneste mai repede dar trepideaza umpic la pornire.
        nu a dat niciodata rateuri la pornire
        Mda, porneste altfel: pur si simplu invarte un pic mai mult la prima pornire dimineata.
        cald: harr, harr, wrumm...
        rece: harr, harr, harr, harr, wrummmmm
        Oricum mie mi se pare ca 16v-urile pornesc destul de ciudat (parca diferit de fiecare data) ma speriasem la al meu dar am vazut ca si al unui amic cu vre-o 28 k tot asa face: cand de-abia atingi cheia, cand smuceste, cand parca nici nu stii ca a pornit.....
        Singura data cand porneste perfect la fel e dimineata (cand e si destul de rece)

        Comment


        • zilele astea cand a fost frig dupa ce pornea motorul la cate rpm statea turata ?

          mie imi sta sub 1000. cam pe la 900 950

          Comment


          • Porneste pe la 1300-1400 RPM, in cateva secunde scade la 1000 (+/- 100 rpm in functie de cat de frig este) apoi scade usor usor spre ralanti-ul normal, de ~ 800 RPM.
            '08 Logan Prestige PH1 - 1.6 16V - Mineral Blau Pearleffekt

            Comment


            • @ferarifan
              Asa e cum zici.
              Am cauciucuri de iarna din 2007 si - la exploatare corecta - sunt bine mersi ca noi. Plus ca le mai menajez pe cele de vara.
              Martinel rules!

              Comment


              • Originally posted by CeDeBe-L View Post
                Singura data cand porneste perfect la fel e dimineata (cand e si destul de rece)
                Exact acelasi feeling il am si eu - la rece dimineata porneste intotdeauna la fel - e destul de ciudat - probabil din soft; 1,4 care l-am avut se chinuia putin la rece apoi la cald pornea "perfect"
                oricum nu avem de ce ne face griji - k4m-ul nu a dat absolut niciodata rateuri

                Comment


                • aveti idee cat ulei intra in cutie la 16v JH3 ?

                  Comment


                  • Eu stiam de 3,1 litri. Cand mi l-am schimbat la service mi-au bagat la plata doar 3 litri.

                    Comment


                    • Intrebare pentru cei experimentati: Pe ger, e posibil ca servodirectia sa mearga o idee mai greu?
                      Dupa un drum mai lung parca merge mai usor - se incalzeste compartimentul motor.

                      Comment


                      • Da. Tot ce inseamna ulei se ingroasa. Pe masura ce se incalzesc, devin din ce in ce mai fluide.
                        The future is already here - it's just not very evenly distributed. - W. Gibson

                        Comment


                        • Asta asa-i. Se simte si cand "amesteci" la viteze in primii kilometri de la o pornire la rece...

                          Comment


                          • Cine imi zice si mie la a cata spira e pusa siguranta pe chestia aceea albastra pe cablul de acceleratie?

                            La mine era pusa la a 7a spira, dar cand apasam pedala de acceleratie la maxim, tija clapetei mai putea sa se miste ~1 cm pana la pozitia "deschis maxim" a clapetei.
                            Acum am mutat siguranta la a 10a spira. Acum daca apas acceleratia la maxim, tija a facut cursa completa.

                            Comment


                            • ce uameni lenesi

                              Comment


                              • siguranta aia o puteti pune cat de "agresiva" vreti voi, la prima apasare in podea a pedalei de gaz, agrafa va sari si se cablul se va autoregla.
                                Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google