Discutii generale 1,6 16v

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • am un gandvreau sa aflu mai multe inainte de a face o prostie.p mine nu ma intereseaza viteza maxima sau consumul,ci zgomotul.pe la 120 km incepe sa urle in treapta a 5 de parca e ferrari.ori cand mergi la drumuri mai lungi nu e prea placut sa sune aspiratorul la ureche.intrebarea mea ar fi cam ce viteza as avea pe la 3000 de ture in treapta a 6-a?multumesc anticipat.probabil ca se potrivesc asa cum a zis si domnul Octavian(multumesc).
    Welcome to the Club, We Have Jackets !

    Comment


    • Tot 100 km/h ai avea in tr 6 cum e la megane.

      Si eu credeam ca daca ai avea 100 cu a-5a si daca dai a 6-a ai mai putin la 100 km/h si la 120 3000 rpm,da rnu e asa,alea cu 6 trepte sunt mai scurte si cu a 6-a tot 100 ai
      Last edited by fanrenault; 4 October 2010, 16:51. Reason: Automerged Doublepost

      Comment


      • in cazul asta nu fac nici o sfaraiala.multam de raspuns.
        Welcome to the Club, We Have Jackets !

        Comment


        • cutia de pe duster in 6 trepte o gasim numai pe varianta 4x4 si nu prea se potriveste din cercetarile facute de mine

          si mai ramane un "cardan"/flansa care se invarte de nebun sub masina.

          singura cutie in 6 care s ar potrivi pe logan este cutia de pe megane 3 k4m

          cand il prind pe fuguletz intr o seara la intalnire promit ca o sa studiez prinderea.

          @ margelatu daca vrei sa scapi de zgomot poti pune pinion de diesel pe a 5 a. dar mare grija ca orice treaba facuta de roman, are si parti nasoale. intre treapta 4 si 5 apare un lag imens.
          3000 rpm tr 4 ai 80 kmh dai a 5 a si cade in 2000 rpm. prin sate comune drumuri serpuite si DN uri aglomerate este foarte greu de mers cu a 5 a. ori a 4 a turat ori a 5 a subturat

          singura treaba are merita este diferentialul de dci 65 cu totu pe rapoartele/pinioanele stock. singura problema este ca o asemenea operatie de duce la 200 eur.
          Last edited by alessandro; 4 October 2010, 18:33.

          Comment


          • Originally posted by alessandro View Post
            cutia de pe duster in 6 trepte o gasim numai pe varianta 4x4 si nu prea se potriveste din cercetarile facute de mine

            si mai ramane un "cardan"/flansa care se invarte de nebun sub masina.
            ...........................
            Si are toate rapoartele mai scurte, inclusiv tr VI e mai scurta decat tr V Logan benzinare.

            Originally posted by margelatu View Post
            am un gandvreau sa aflu mai multe inainte de a face o prostie.p mine nu ma intereseaza viteza maxima sau consumul,ci zgomotul.pe la 120 km incepe sa urle in treapta a 5 de parca e ferrari................
            Urla pentru ca e prost antifonata si mai si intra in rezonanta la turatia aia.
            Am mers cu alte masini mai turate pe tr V si n-ai treaba la 3500-3700 rpm.
            Mai degraba ai lucra la antifonare decat la cutia de viteze, daca nu te intereseaza copnsumul sau viteza.
            Last edited by Octavian; 5 October 2010, 11:48. Reason: Automerged Doublepost

            Comment


            • Nu stiu ce sa zic,dar masina mea la 57.000 km face mai mica galagie fata de cum facea cand aveam mai putini km,accelerez la 4000 rpm fara griji ca nu se aude asa tare.

              Comment


              • Pt cei care au logan 1.6.16V ..Ca sa scoti/pui usor filtrul de ulei cu acea cheie de filtru,,iei o cheie inelara de 14 si o tai in doua.
                La noi cei cu 16 V pozitia filtrului este tare nasoala si chiar daca ai cremaliera ,,trebuie sa fie o cremaliera la fix,,pt ca daca este prea lunga,nu ai loc sa bagi cheia ca loveste de Gmv,,,,iar daca este prea scurta nu poti sa o bagi de teava de la aerul conditionat care trece pe langa filtru.
                Azi am schimbat filtrul si uleiul si am avut un vecin, la curte la un cumnat in Chitila care mi-a dat si cremaliera si cheia de 14 inelara.
                Am incercat cu amandoua,,,intai cremaliera cu prelungitor si fara...si la urma cu inelara.
                Deci cu inelara de 14 taiata in doua merge cel mai bine sa desfaci filtrul de ulei..iar coada sa aiba vreo 10 cm de la cot lungime..Daca tot va incurca o mai scurtati cat aveti nevoie!

                Comment


                • din cauza asta nu o sa mi schimb niciodata uleiul singur. ma duc la service si dau 20 30 lei strict pentru ulei. restul mai merg facute dar sa schimbi uleiul la 16v e greu

                  Comment


                  • Alex,,,data viitoare stiu sigur cum sa abordez problema schimbarii uleiului si ce scule sa folosesc.
                    Iar aia de la service iau vreo 60 de lei sau mai mult,,ca daca era doar 20 de lei ma duceam si eu la ei.
                    La mine a fost greu prima data,,ca nu stiam ce si cum,,dar acum mi se pare floare la ureche.
                    Am fost la cumnatamiu in Chitila,,soare,cald afara...suit masina pe doua cricuri...dat scutul jos...schimbat uleiul..filtrul de ulei..antigelul..filtru de aer...o bere..un suc..o caterinca...si mia luat 3 ore lejer operatiunea asta...si asta pt ca a fost prima data cand am facut cele enumerate mai sus.
                    Data viitoare sigur scot un timp mai bun si stiu sigur ce sa fac fara sa mai bajbai,,,ca la service pt ce am facut eu acum...sigur nu scapam fara 200 de lei manopera.
                    ---demontat scutul
                    ---Schimbat ulei
                    ---schimbat filtrul de ulei
                    ---schimbat filtrul de aer
                    ---golit instalatia de antigelul vechi
                    ---clatit instalatia cu apa fiarta de la robinet de antigelul vechi
                    ---golit apoi instalatia de apa
                    ---bagat antigelul nou,,vreo 5,5 litri
                    ---montat scutul la loc
                    Deci care este manopera pt cele enumerate mai sus??
                    Castig eu bineinteles.

                    Ps,,,sa vezi acum cum merge masina,,dupa ce am schimbat toate lichidele si filtrele la ea...din Chitila pana in Rahova a mers brici motorul si am avut unde sa ii dau si in goarna..merge ca uns,,,,imediat si-a schimbat mersul motorul si a devenit mai silentios si mai nervos.
                    Last edited by Ivan Marian; 25 October 2010, 11:42.

                    Comment


                    • Ivan Marian, doua intrebari am si eu:
                      1. Pe unde ai scurs antigelul vechi?
                      2. Pe unde ai facut reumplerea cu antigel nou?
                      Niste detalii, poze, comentarii, etc. ar fi super bine venite.
                      Multumesc!

                      Comment


                      • Antigelul vechi l-am scos pe la furtunul de jos al radiatorului.
                        Scoti cu grija colierul ala de fabrica capsat,,apoi pui coliere din alea care se strang cu surubelnita..eu am pus doua..de siguranta.
                        Deci dupa ce ai scos colierul ala,,tragi de furtun afara,,iese usor,,si desfaci si capacul de la borcan si surubul de purjare.
                        Ca sa iasa tot lichidul afara sufli aer comprimat in vas,,,sau in cazul meu ..pui gura la borcan si sufli cu putere ca sa iasa si lichidul din calorifer((asta dupa ce ai sters un pic gura borcanului)).
                        Umplerea am facut-o apoi dupa ce am clatit instalatia cu apa tot pe la gura borcanului...dar atentie...imediat cum iese lichid in jet continuu pe la surubul de purjare nu pui imediat acel capacel.
                        Pui antigel((la mine este acum rosu)) si cand ai umplut borcanul sufli in borcan pana ce iese in loc de apa lichid rosu sau verde(ce fel ai tu).
                        In momentul in care pe acel surub iese antigel si numai antigel((ca isi schimba culoarea)) pui capacelul la acel surub de purjare.In felul asta elimini apa ramasa sau antigelul vechi din instalatie complet.

                        Daca puneam tot antigel verde,,mai greu iti dai seama ca iese ala vechi si nu ala nou pe la acel surub de purjare.
                        De acea mai bine clatesti cu apa instalatia ca vezi imediat ce iese,,daca pui de aceiasi culoare,,la mine a fost rosu si chiar daca nu clateam cu apa..tot vedeam diferenta de culoare.
                        Apoi pornesti motorul si il lasi in vreo 2500 de turatii ca sa porneasca GMV-ul de vreo 3 ori,,sa se deschida termostatul,,si sa se faca aerisirea automat.
                        Astia in carte si manual zic sa pui antigel in borcan pana da pe afara si se revarsa..dar parerea mea..nu este bine asa.
                        Am facut si eu la fel prima data,,dar aerul din instalatie nu mai avea pe unde iesi si urcasera liniutele la 6 pavele.
                        Am oprit motorul si cand am desfacut capacul la borcan aerul din instalatie a aruncat lichidul peste borcan si am pierdut vreo 400 de ml de antigel.
                        Asa ca am completat numai pana la nivelul maxim dupa borcan,,,si iar am pornit motorul pana ce a cuplat gmv...dar de data asta aerul avand unde iesi,,nu am mai pierdut lichid...si in timp ce scadea nivelul ..mai comletam in borcan nivelul pana sa stabilizat.
                        Dupa asta ,,pana acasa ((vreo 20 de km)) nu am avut probleme cu temperatura,,iar nivelul a scazut foarte putin.

                        Comment


                        • Sa vedeti si voi cum arata un filtru de aer dupa aproximativ 5000 de km....jalnic rau si negru ca tuciu
                          Sa mai zica cineva ca schimba filtrul la 10000 de km ca asa trebuie sau mai mult ca minte mai mult ca sigur si asta la mine este al treilea filtru schimbat.
                          Primul la prima revizie aveam vreo 10 000 de km,,ca nu am stiut ce si cum se mananca loganul ...al doilea la 15 000km si asta acum al treilea la 20 000 de km.
                          De la prima revizie nu am mai fost la service...si tot ce am facut mai sus am facut eu singur.
                          Attached Files

                          Comment


                          • sa stii ca nu este foarte murdar. mai mergea

                            Comment


                            • Eu l-am inlocuit de 3 ori in 23.000 km de cand am masina si era mai negru decat al tau la momentul respectiv. Acu' stau si cujet daca sa-mi iau filtru K&N panel, au ba.
                              sigpic

                              Comment


                              • Probabil (din cate stiu) si turezi motorul de ~x3 mai mult

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google