Discutii generale 1,6 16v

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • si la mine ceva vibreaza.m-am bagat pe dedesupt si am gasit niste suruburi la scuturile alea care sunt in jurul traseului de esapament.aveam un zdronganit undeva in spate.eu am logan cu masaj la talpi..vibreaza pedala de acceleratie.din ce cauza?
    Welcome to the Club, We Have Jackets !

    Comment


    • Originally posted by marx View Post
      eu am rezolvat problema pornirii grele la prima cheie dimineata. !!!!

      am downloadat manuale peste manuale de k4m si am urmat procedura pentru recalibrarea motorsului pas cu pas.

      se pune contactul se asteapta 15 secunde MINIM !!! se ia contactul
      se pune contactul din nou 15 secunde MINIM !!!

      se repeta procedura de 4 ori (contactul pus )

      astfel se recalibreaza mpp ul. dupa aceasta procedura a pornit la sfert.

      dupa 2 nopti a pornit la fel.

      merge si un idle learn pentru pozitia clapetei de acceleratie. pentru carcotasi procedura se recomanda daca s a umblat ca corpul clapeta sau a stat cu bornele scoase mai mult de 5 minute.
      cica idle learn trebuie urmat de un mers al motorului la liber (ralanti) cam 5 10 minute

      merita sa incercati si voi si sa spuneti daca s a rezolvat

      Procedeul asta de pus/luat contactul trebuie facut cand motorul este rece, inainte de "prima pornire" dimineata? Am incercat si eu manevra dar motorul inca era cald (2 liniute) si dupa 4 contacte puse l-am si pornit. Urmeaza sa vad cum porneste maine dimineata.

      PS: Ce e "idle learn" ?

      Comment


      • idle learn e o functie a ecu-ului de injectie, care invata pozitia pedalei de acceleratie si in frana de motor face o corelare intre pozitia de minim si turatia de 750rpm.
        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

        Comment


        • Marx o sa verific, dar de fiecare data imi porneste pe treapta 2. Maine o sa verific daca porneste si pe treapta 1.
          Facebook: https://www.facebook.com/CrisGarage

          Comment


          • Salutare baieti,
            Am o mica-mare intrbare:
            In timp ce mergeam pe stradute, in caldura, martorul Anti-poluare s-a aprins continu. imediat am oprit motorul si apoi l-am repornit. martorul s-a stins si nu a mai s-a aprins de atunci. de la ce se poate sa fi fost eroarea asta?
            astept rasp voastre!

            am uitat sa mentiones ca inainte am mers prin oras ceva mai tare + ac si masina are doar 3300 de km.
            Last edited by RADU 1.6 16V; 5 August 2010, 16:59. Reason: Automerged Doublepost
            Dacia Logan Laureat, 1.6 16V 105cp, Bleu Electrique

            Comment


            • problema cu pornitul greu la prima cheie o am si eu asta dupa ce am schimbat distributia pe garantie pentru ceva scurgeri de ulei
              si dupa o saptamana de mers zi de zi la service luni am lasat masina la ei si am spus rezolvati problema si am sunat si la vocea clientului si dupa ce sau interesat ma-u sunat astazi sa imi comfirme ca se lucreaza la masina si se fac teste iar eu iam raspuns ca maine vreau masina sa functioneze ca noua (nu are decat 15600km) si daca nu este gata sa imi dea o masina identica cu a mea sa am cu ce ma misca in caz contrar le aduc protectia consumatorului si cred ca si ceva presa sau o televiziune cred ca ar fi interesati de un scandal
              voi ce parere aveti astept si sugestii de la voi

              Comment


              • eu renunt sa ma bat cu morile de vand. ii doare n ..... pe dacia ca facem noi scandal. tremura de frica ca le vor scadea vanzarile si vor intra in faliment. sa fim seriosi.

                Comment


                • azi am luat masina de la service ei zic ca acum sa rezolvat problema si ca au schimbat bujiile si rampa cu tot cu injectoare acum astept sa mai fac probe dimineata sper sa fie bine

                  Comment


                  • are cineva idee cate sonde / senzori de temperatura are motorul asta ?

                    senzor pe bloc, senzor de apa, senzor de aer senzor de care o fi el numai de temperatura sa fie ma intereseaza.

                    eu stiu ca are unul de aer pe galeria de adm. pe conducta cilindrului 2 de la stganga la dreapta
                    si mai stiu de o sonda in dreapta motorului deasupra senzorului de turatie

                    mai exista si altele ?

                    Comment


                    • ai senzor de temperatura apa, 2 bucati. senzor de aer, 2 bucati. senzor detonatie. senzor pozitie motor. senzor clapeta acceleratie. senzor presiune ulei. senzor presiune freon. 2 sonde lambda...poate mi-a mai scapt vreunul
                      Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                      Comment


                      • doar senzorii de temperatura ma intereseaza.

                        ai zis senzor apa 2 bucati. unul l am zis eu. celalalt unde e ? asta ma intereseaza

                        ai zis senzor aer 2 bucati. te referi la cel de vacum si de temperatura din admisie ?

                        merci

                        stie cineva care este avansul dat de fabrica la 3000 si la 4000 rpm ?

                        sau are cineva o harta de avans ?
                        Last edited by alessandro; 11 August 2010, 18:57. Reason: Automerged Doublepost

                        Comment


                        • daca am dibuit eu bine harta de avans, de pe la 4000-4500rpm se merge cu aprox 40 de grade avans. de prin manuale/carti/forumuri cam asa ar sta treaba si-n realitate. la 3000 habar n-am, dar ma gandesc la un 30-35 de grade. ma refer la avansul total, cumulat din avansul initial, de sarcina si mai unul, din turatie sau vacuum...
                          Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                          Comment


                          • @ seba imi poti spune daca sonda lambda ( inainte de cat ) poate influenta pornirea motorului ?

                            in urma anterior discutatelor probleme de pornire m am hotarat sa o desfac din nou. galerie admisie, corp clapeta, etc etc.
                            cand am desfacut am observat ca firul care pleaca din sonda lambda se uneste sub cutia de rezonanta printr o mufa cu alt cablu si de acolo pleaca mai departe.
                            mufa aceea era slabita usor.
                            nu stiu daca era de la mufa sau nu dar acum dupa ce am desfacut tot din nou si le am strans bine la loc au disparut problemele.
                            am pornit o si pe racoare si pe cald si nu a facut nici o figura. chiar se vede o imbunatatire a pornirii.

                            Comment


                            • sonda nu conteaza la pornire, decat dupa stabilizarea turatiei motorului.
                              Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                              Comment


                              • trist este ca nu imi dau seama ce a avut. daca tragea aer pe la clapeta se tura de nebuna.
                                am scos si am pus cc la loc si merge bine

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google