If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
si la mine ceva vibreaza.m-am bagat pe dedesupt si am gasit niste suruburi la scuturile alea care sunt in jurul traseului de esapament.aveam un zdronganit undeva in spate.eu am logan cu masaj la talpi..vibreaza pedala de acceleratie.din ce cauza?
eu am rezolvat problema pornirii grele la prima cheie dimineata. !!!!
am downloadat manuale peste manuale de k4m si am urmat procedura pentru recalibrarea motorsului pas cu pas.
se pune contactul se asteapta 15 secunde MINIM !!! se ia contactul
se pune contactul din nou 15 secunde MINIM !!!
se repeta procedura de 4 ori (contactul pus )
astfel se recalibreaza mpp ul. dupa aceasta procedura a pornit la sfert.
dupa 2 nopti a pornit la fel.
merge si un idle learn pentru pozitia clapetei de acceleratie. pentru carcotasi procedura se recomanda daca s a umblat ca corpul clapeta sau a stat cu bornele scoase mai mult de 5 minute.
cica idle learn trebuie urmat de un mers al motorului la liber (ralanti) cam 5 10 minute
merita sa incercati si voi si sa spuneti daca s a rezolvat
Procedeul asta de pus/luat contactul trebuie facut cand motorul este rece, inainte de "prima pornire" dimineata? Am incercat si eu manevra dar motorul inca era cald (2 liniute) si dupa 4 contacte puse l-am si pornit. Urmeaza sa vad cum porneste maine dimineata.
idle learn e o functie a ecu-ului de injectie, care invata pozitia pedalei de acceleratie si in frana de motor face o corelare intre pozitia de minim si turatia de 750rpm.
Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Salutare baieti,
Am o mica-mare intrbare:
In timp ce mergeam pe stradute, in caldura, martorul Anti-poluare s-a aprins continu. imediat am oprit motorul si apoi l-am repornit. martorul s-a stins si nu a mai s-a aprins de atunci. de la ce se poate sa fi fost eroarea asta?
astept rasp voastre!
am uitat sa mentiones ca inainte am mers prin oras ceva mai tare + ac si masina are doar 3300 de km.
Last edited by RADU 1.6 16V; 5 August 2010, 16:59.
Reason: Automerged Doublepost
problema cu pornitul greu la prima cheie o am si eu asta dupa ce am schimbat distributia pe garantie pentru ceva scurgeri de ulei
si dupa o saptamana de mers zi de zi la service luni am lasat masina la ei si am spus rezolvati problema si am sunat si la vocea clientului si dupa ce sau interesat ma-u sunat astazi sa imi comfirme ca se lucreaza la masina si se fac teste iar eu iam raspuns ca maine vreau masina sa functioneze ca noua (nu are decat 15600km) si daca nu este gata sa imi dea o masina identica cu a mea sa am cu ce ma misca in caz contrar le aduc protectia consumatorului si cred ca si ceva presa sau o televiziune cred ca ar fi interesati de un scandal
voi ce parere aveti astept si sugestii de la voi
eu renunt sa ma bat cu morile de vand. ii doare n ..... pe dacia ca facem noi scandal. tremura de frica ca le vor scadea vanzarile si vor intra in faliment. sa fim seriosi.
azi am luat masina de la service ei zic ca acum sa rezolvat problema si ca au schimbat bujiile si rampa cu tot cu injectoare acum astept sa mai fac probe dimineata sper sa fie bine
are cineva idee cate sonde / senzori de temperatura are motorul asta ?
senzor pe bloc, senzor de apa, senzor de aer senzor de care o fi el numai de temperatura sa fie ma intereseaza.
eu stiu ca are unul de aer pe galeria de adm. pe conducta cilindrului 2 de la stganga la dreapta
si mai stiu de o sonda in dreapta motorului deasupra senzorului de turatie
daca am dibuit eu bine harta de avans, de pe la 4000-4500rpm se merge cu aprox 40 de grade avans. de prin manuale/carti/forumuri cam asa ar sta treaba si-n realitate. la 3000 habar n-am, dar ma gandesc la un 30-35 de grade. ma refer la avansul total, cumulat din avansul initial, de sarcina si mai unul, din turatie sau vacuum...
Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
@ seba imi poti spune daca sonda lambda ( inainte de cat ) poate influenta pornirea motorului ?
in urma anterior discutatelor probleme de pornire m am hotarat sa o desfac din nou. galerie admisie, corp clapeta, etc etc.
cand am desfacut am observat ca firul care pleaca din sonda lambda se uneste sub cutia de rezonanta printr o mufa cu alt cablu si de acolo pleaca mai departe.
mufa aceea era slabita usor.
nu stiu daca era de la mufa sau nu dar acum dupa ce am desfacut tot din nou si le am strans bine la loc au disparut problemele.
am pornit o si pe racoare si pe cald si nu a facut nici o figura. chiar se vede o imbunatatire a pornirii.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment