Consum 1.6 E5...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    La intoarcere am avut mult vant frontal, i-am dat si 150... consumul a crescut la 5.5 %
    Conteaza f mult turatia la care schimbi viteza... Eu schimb mereu intre 2700 si 3500 rpm...
    Cuplul maxim fiind la 3200 rpm, ajuti f mult motorul sa traga daca ii dai turatia de "putere"... ;)
    sigpic
    Show your car off in public, ride her hard in private...
    http://www.loganclub.ro/forum/nt_89_...1.html?t=38851

    Comment


    • #32
      5,1 mi se pare un consum foarte decent la un motor de 1,6..totusi mi se pare putin.

      Comment


      • #33
        Daca nu as fi pus poze, ati fi zis ca mint...
        Atata timp cat realizezi ca acest motor nu e de acceleratie, ajungi treptat la viteza dorita si o mentii, eviti franarile fara rost, folosesti cat mai mult frana de motor, schimbi viteza cat mai aproape de turatia de cuplu, oricine poate realiza consumuri sub 6l/100km
        sigpic
        Show your car off in public, ride her hard in private...
        http://www.loganclub.ro/forum/nt_89_...1.html?t=38851

        Comment


        • #34
          Cam asai fara poze intrai in discutii care nu luau sfarsit niciodata.

          Comment


          • #35
            Consum?????

            Originally posted by jambon View Post
            Cam asai fara poze intrai in discutii care nu luau sfarsit niciodata.
            Buna colegule!
            Azi loganul meu a facut un an am 7600 km,consumul mediu de vara masurat din luna mai pina acum este de 6,6-6,7 litrii,este conform fabricantului.
            Azi am schimbat uleiul,am pus 3,1 l Castrol magnatec 5 w 40 are spcificatia Renault RN 0700.Uleiul,filru Mann,si filtrul de aer Clean Filters si manopera m-a costat cam 200 Ron,nu m-am dus la reprezentanta,masina este ok,la acest rulaj nu are voie sa prezinte probleme.
            Toti care au fost la Revizia anuala se pling pt. ca au aruncat bani grei pe degeaba.
            Am testat din nou consumul depa turul muntilor apuseni am avut o media de 5,6 km co 2 pers si bagaje de concediu.am mers enorm in treapta 3 si totusi a iesit un consum frumos,masina este acum mai silentioasa cu noul ulei,vibratiile motorului mai mici.
            Cam atit ca informatie,toata lumea face cum vede bine,si cit ii permite buzunarul,si cum doreste sa-si intretina masina.eu am pretentia sa fie intretinuta bina loganul ii dau un ulei bun benzina buna si atunci totul tre sa fie ok!

            Originally posted by phanes View Post
            La intoarcere am avut mult vant frontal, i-am dat si 150... consumul a crescut la 5.5 %
            Conteaza f mult turatia la care schimbi viteza... Eu schimb mereu intre 2700 si 3500 rpm...
            Cuplul maxim fiind la 3200 rpm, ajuti f mult motorul sa traga daca ii dai turatia de "putere"... ;)
            Ai dreptate,multi schimba vitezele la 200o ture,este total incorect!!Trbuie sa stiti intotdeauna ca trebuie sa ne ghidam dupa cuplul motorului,acest 1.6 mpi are cuplul bun la 2800-3200,deci cel putin de la aceste turatii in sus trebuiesc schimbate treptele!!!

            Originally posted by phanes View Post
            La intoarcere am avut mult vant frontal, i-am dat si 150... consumul a crescut la 5.5 %
            Conteaza f mult turatia la care schimbi viteza... Eu schimb mereu intre 2700 si 3500 rpm...
            Cuplul maxim fiind la 3200 rpm, ajuti f mult motorul sa traga daca ii dai turatia de "putere"... ;)
            Ai dreptate,multi schimba vitezele la 200o ture,este total incorect!!Trbuie sa stiti intotdeauna ca trebuie sa ne ghidam dupa cuplul motorului,acest 1.6 mpi are cuplul bun la 2800-3200,deci cel putin de la aceste turatii in sus trebuiesc schimbate treptele!!!

            Originally posted by phanes View Post
            La intoarcere am avut mult vant frontal, i-am dat si 150... consumul a crescut la 5.5 %
            Conteaza f mult turatia la care schimbi viteza... Eu schimb mereu intre 2700 si 3500 rpm...
            Cuplul maxim fiind la 3200 rpm, ajuti f mult motorul sa traga daca ii dai turatia de "putere"... ;)
            Ai dreptate,multi schimba vitezele la 200o ture,este total incorect!!Trbuie sa stiti intotdeauna ca trebuie sa ne ghidam dupa cuplul motorului,acest 1.6 mpi are cuplul bun la 2800-3200,deci cel putin de la aceste turatii in sus trebuiesc schimbate treptele!!!

            Originally posted by phanes View Post
            La intoarcere am avut mult vant frontal, i-am dat si 150... consumul a crescut la 5.5 %
            Conteaza f mult turatia la care schimbi viteza... Eu schimb mereu intre 2700 si 3500 rpm...
            Cuplul maxim fiind la 3200 rpm, ajuti f mult motorul sa traga daca ii dai turatia de "putere"... ;)
            Ai dreptate,multi schimba vitezele la 200o ture,este total incorect!!Trbuie sa stiti intotdeauna ca trebuie sa ne ghidam dupa cuplul motorului,acest 1.6 mpi are cuplul bun la 2800-3200,deci cel putin de la aceste turatii in sus trebuiesc schimbate treptele!!!
            Last edited by moldi1969; 6 September 2012, 20:43. Reason: Automerged Doublepost

            Comment


            • #36
              Te-ai repetat de vreo 4 ori)

              Comment


              • #37
                Eu am consum de 7.3 in oras cu schimbat la 2.000.. 2.000 si putin. Schimba tu la 3500 in oras.. Si consumul trece de 9.. ) Eu nu-mi permit. Am scos consum si de 6.5 - 6.8 seara prin oras. Fac vre-o 25-30 km pe zi cu 2l si putin.
                PH2 BlackLine 1.6 8v.

                Comment


                • #38
                  vlad92: schimba macar la 2500 rpm...
                  Asa schimbam si eu asta iarna cand masina avea sub 1500km ca asa mi-a zis doamna dealer... Si aveam consumul prin oras de 12l/100km... Dupa care l-am sunat pe un prieten care e mecanic la aceeiasi reprezentanta si dupa ce i-am zis, a inceput sa rada... "bai, ai benzinar, e motor de turatie... da-i in 3000 ca nu-i sar pistoanele prin capota... aia are diesel de ti-a zis de 2000rpm..."
                  a 2a zi mi-a scazut consumul la 9%...
                  Si alta chestie... da`i tu blana de la 2000 si apoi incearca si de la 3000... motorul papa mai mult cand trage din greu... daca schimbi la 2000, mergi constant la 1300?
                  Sub 1700rpm se merge numai in frana de motor...
                  Nu-s mecanic, dar in student la mecanica in ultimul an... Stiu si eu cate ceva mecanica chiar daca nu sunt practicant...

                  ideea de baza e ca nu schimbi mereu la 3500... asta o faci in depasiri/accelerari rapide...
                  Schimba tu mereu la 2500-2700rpm (nu-ti zic mai mult ca sa nu te sperii), fa un drum de min. 100 km mixt si dupa aia vb... (ataseaza si poze sa te creada lumea...)

                  Originally posted by mariuszmeu View Post
                  `seara . nu am calculator de bord nici ac . am facut aproximativ 1200 km , tg jiu -neptun 600+600 si mi-a iesit consumul mediu de 6 l .acum am cam 4100 km iar viteza medie pe autostrazi(a1 , a2) a fost de 110km/h.intrebarea si rugamintea mea pt cei cu calculator de bord ,ati putea spune cat ar consuma la o viteza constanta de 80 , 90,respectiv 100km/h ? nu am experienta si nici rezistenta la drum lung , insa datorita preturilor practicate de cfr si lipsei locurilor , am preferat sa iau masina si nu regret .insa , daca as fi mers mai incet ... ? ca sa merg pe mana lui policr , in masina am fost 2 adulti si un copil + 2 genti

                  ce-nseamna si strainezele astea: si pret , dar si calitate .am 4000km si ceva si deja zdrancane ceva pe la bord , in marsarier mai face nazuri , daca trec cu masina pe langa o tufa cu spini(am trandafiri in curte) , se zgarie vopseaua , parca ar da cineva cu cuiul ...apropo: stie cineva , este vreo solutie sa nu se mai zgarie asa de usor ? albastrul asta cred ca e cea mai pacatoasa culoare

                  am gresit : viteza CONSTANTA cu care am mers , a fost de 110km/h
                  Daca mergi 80-90k/h e cel mai economic... restul depinde si de carburant, stil de condus, starea drumului... dar, in principiu, un consum mixt/extern (preponderent) de 6% e corect...
                  referitor la marsarier, toate cutiile de viteze de pe dacii, de la Mova incoace, au aceasta problema... e ceva de la sincronul de marsarier(parghia care actioneaza pinionul din cutie)... ambreiajul trebuie amplasat pana la capat, masina stationara (nu "sa curga", cum fac unii la intoarcerea din 3 miscari de ex.), iar schimbatorul nu trebuie smuncit rapid in trapta... (stii vorba... "graba strica treaba") ;))
                  Last edited by phanes; 8 September 2012, 20:31. Reason: Automerged Doublepost
                  sigpic
                  Show your car off in public, ride her hard in private...
                  http://www.loganclub.ro/forum/nt_89_...1.html?t=38851

                  Comment


                  • #39
                    Originally posted by phanes View Post
                    Si alta chestie... da`i tu blana de la 2000 si apoi incearca si de la 3000... motorul papa mai mult cand trage din greu...
                    Sub 1700rpm se merge numai in frana de motor...
                    Ca sa nu creem confuzie; consumul, printre altele, depinde in cea mai mare masura de ...pedala de acceleratie si de cel care o manevreaza.
                    Daca decelerezi de la 3000rpm la 1500rpm, se poate redemara,fara sa retrogradezi in alta treapta, apasand usor acceleratia; consumul e unul minim.Daca in aceliasi situatie apesi la blana acceleratia, vei avea un "marait" din partea motorului(semn ca nu-i place ce-i faci), iar consumul unul imens(verificat personal la Opel Astra H1,6, consum instant pe CB,peste 24l la suta.)In concluzie papa cat ii dai; deci, despre ce vorbim?
                    Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                    Comment


                    • #40
                      referitor la zgarieturile mici ale vopselei(de fapt se zgarie lacul) ia un creion cu lac, gen cum era la teleshoping mai demult... eu am dat 10 lei pe unul din bazar ia Iasi (identic cu cel de la tv) si m-a scapat de toate zgarieturile lacului... e f bun...(ma duc destul de des la tara la bunici, si pe aleea de intrare in curte am perdea de vie + flori pe lateral)
                      Daca vrei sa scapi de problema cu totul (temporar, dar te tine 2-3 ani) sunt si folii protectoare transparente de caroserie...cauti o firma de foliere pe la tine prin oras... sigur fac asa ceva... (chiar daca nu au folie, dau comanda)
                      dar dupa cum am spus, e costisitoare treaba...

                      Originally posted by IancuMIC View Post
                      Ca sa nu creem confuzie; consumul, printre altele, depinde in cea mai mare masura de ...pedala de acceleratie si de cel care o manevreaza.
                      Daca decelerezi de la 3000rpm la 1500rpm, se poate redemara,fara sa retrogradezi in alta treapta, apasand usor acceleratia; consumul e unul minim.Daca in aceliasi situatie apesi la blana acceleratia, vei avea un "marait" din partea motorului(semn ca nu-i place ce-i faci), iar consumul unul imens(verificat personal la Opel Astra H1,6, consum instant pe CB,peste 24l la suta.)In concluzie papa cat ii dai; deci, despre ce vorbim?
                      Asta e clar... Principalul "component" care afecteaza consumul e factorul uman... De aceea consumul difera de la om la om, ca fiecare are alt stil de condus...
                      Factorul uman e de la sine inteles, d`aia nu am pomenit...
                      Last edited by phanes; 8 September 2012, 20:49. Reason: Automerged Doublepost
                      sigpic
                      Show your car off in public, ride her hard in private...
                      http://www.loganclub.ro/forum/nt_89_...1.html?t=38851

                      Comment


                      • #41
                        Originally posted by phanes View Post
                        vlad92: schimba macar la 2500 rpm...
                        ... aia are diesel de ti-a zis de 2000rpm..."

                        Schimba tu mereu la 2500-2700rpm (nu-ti zic mai mult ca sa nu te sperii), fa un drum de min. 100 km mixt si dupa aia vb... (ataseaza si poze sa te creada lumea...)

                        ... ambreiajul trebuie amplasat pana la capat, masina stationara (nu "sa curga", cum fac unii la intoarcerea din 3 miscari de ex.), iar schimbatorul nu trebuie smuncit rapid in trapta... (stii vorba... "graba strica treaba") ;))
                        Eu la Diesel schimb între 2.500-2.700 rpm şi credeţi-mă că în acest interval se simte cel mai bine !
                        Aşa că la benzină minim 3.000 rpm mi se pare cel mai decent !

                        P.S La ambreiaj sunt convins că ai vrut să scrii apăsat !

                        Comment


                        • #42
                          da... scuze!
                          ms. de corectie colegu` ;) am scris pe fuga si nu am mai citit... ;))
                          sigpic
                          Show your car off in public, ride her hard in private...
                          http://www.loganclub.ro/forum/nt_89_...1.html?t=38851

                          Comment


                          • #43
                            Eu stau si ma gandesc oare de ce scos numa 85cp din 1.6 8v cand motoru vechi era de 90cp,sa fie oare ca s-a trecut de la euro 4 la euro 5?

                            Comment


                            • #44
                              dap... au mai umblat in ecu, au pus un catalizator mai putin "permisiv"...
                              Si asta se simte fata de vechiul mpi... Am testat eu asta...Da oricum, Loganul nu e de dus la curse... Cel putin nu cu acest motor...
                              sigpic
                              Show your car off in public, ride her hard in private...
                              http://www.loganclub.ro/forum/nt_89_...1.html?t=38851

                              Comment


                              • #45
                                Buna prieteni!
                                Vreau doar atit sa va reamintesc ca acum la 8000 km si un an vechimea loganului consumul meu este 6,6-6,7 litrii.rulat mult in oras,in afara merg daca se poate cu 100 km/h,dar in general 95-110 aici ma incadrez si am acest consum.La ext undeva 5,4-5,8 in functie de trafic.
                                Eu zic ca este ok,pt. motor benzina 1.6!!!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google