Schimbare Rulmenti Telescoape Fata

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    25/buc......e bine. Nu mai știu cât am dat pe alea de logan dar tot pe acolo parcă.

    Comment


    • #17
      salut baieti
      am si eu o intrebare...am schimbat asa : tirant axial dreapta, bucse ,pivoti stanga dreapta, dar tot park aud un pac pac pac si un joc in volan sa fie rulmentul de la flansa? capetele de bara au fost verificate de un mecanic si a spus k sunt bune...

      Comment


      • #18
        Originally posted by nelutu32 View Post
        dar cum crede-ai tu că se invârte telescopul in momentul în care virezi??......normal că are un rulment. In partea de sus a telescopului este o flanșă de amortizare dintr-un fel de cauciuc iar în ea se găsește un rulment pt mișcarea de rotație a telescopului. Am făcut câteva poze ca să înțelegi care sunt astea......flanșa și rulmentul.
        pe el scrie renault. dar ma intreb daca potrivesc si altii de pe masini sport. cu siguranta sunt mai rezistenti

        Comment


        • #19
          Asta e bun? Mapco
          Attached Files

          Comment


          • #20
            snr, skf, ina, koyo, astia-s rulmenti consacrati...de mapco n-am auzit. or fi buni, nu pot sa zic nimic.
            Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

            Comment


            • #21
              Nici eu n-am auzit.
              Original am gasit la 66 lei , SNR n-am gasit in Arad, restu erau pe la 45-55 lei.
              Oricum stau si mai uit ca bou' ca n-am o inelara cu cot (de 28 cred) sa desfac a doua piulita de sus.

              Comment


              • #22
                Am schimbat rulmentu, tot troscane...

                Ce rahat poate fi? Troncane si broncane cand iau pe tr I sai II viraj dreapta mai ales.
                De roata am tras din toate pozitiile, n-are nici un joc...

                Comment


                • #23
                  Bieleta de directie ai schimbat-o?
                  sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                  Comment


                  • #24
                    Pai n-am schimbat-o, n-are joc si nu bate ca la tine (in clipu ala cu picuri de ploaie si pasarele).

                    Comment


                    • #25
                      Doar pt concluzionare, am schimbat pivotul si totul e ok acum, el era vinovatul.

                      Am omis faptul ca roata stanga a luat in timp doua socuri puternice (asa pe "verticala') ultimul soc finalizat cu janta varza si telescop varza si pivotul a cedat in timp...

                      PS: am ramas cu un rulment de flansa telescop bun ca piese de rezerva )

                      Comment


                      • #26
                        Ai schimbat doar pivotul sau bascula cu totul?am si eu o troncaneala pe partea dreapta,se aude numai prin gropi sau cand trec peste linia de tramvai.cum stiu daca este pivotul de vina?masina are 78000 si nu sa schimbat nimic la directie.

                        Sent from my IMPRESSPE3D E200 using Forum Runner
                        Last edited by ioonell; 5 September 2012, 11:54.

                        Comment


                        • #27
                          Suspensia Mc Pherson are fuzeta legata direct de amortizor.In viraj, fuzeta se roteste si roteste si amortizorul.Din cauza aste e nevoie de rulment.
                          Dacia 1300, de exemplu, avea brat superior la suspensia fata,fuzeta se fixa de bratul superior.Amortizorul nu se rotea, doar oscila in plan vertical.

                          Pt yrman
                          Suspensia Mc Pherson are fuzeta legata direct de amortizor.In viraj, fuzeta se roteste si roteste si amortizorul.Din cauza aste e nevoie de rulment.
                          Dacia 1300, de exemplu, avea brat superior la suspensia fata,fuzeta se fixa de bratul superior.Amortizorul nu se rotea, doar oscila in plan vertical.
                          Last edited by gdinca58; 30 March 2017, 21:40. Reason: Automerged Doublepost

                          Comment


                          • #28
                            vezi data postarii.
                            Dupa 7 ani, s-ar putea ca pe yrman sa nu-l mai intereseze.

                            Comment


                            • #29
                              Fuzeta la masini nu are cum sa fie legata direct de amortizor

                              Este o greseala de exprimare, uneori acceptata.....


                              Prin urmare, portfuzeta este legata direct de amortizor, fuzeta e "aia" care intra in portfuzeta.....si se invarte cu rulmentul...asta la trenul de pe fata


                              Nu e bai, asta e din categoria ax cu came vs arbore cu came....

                              Comment


                              • #30
                                Intrebare de nepriceput: daca "aia care se invarte cu rulmentul" e fuzeta, butucul rotii care mai e? Nu cumva, la suspensia independenta nu exista fuzeta propriu-zisa si se accepta termenul de fuzeta pentru portfuzeta?
                                In legatura cu axul si arborele:spre deosebire de arbore,axul sau axa, pot fi trasate cu creta pe tabla sau cu vopsea pe sosea.
                                Last edited by 77sky; 3 May 2017, 22:36.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google