Motor Problema La Rece

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    in prezent am aproape 30.000 de km n-am prea umblat cu ea(ma duc si vin acasa de la serviciu cu masina firmei)in 5 ani aproape, dar nu mai face figuri si de cand o am la ea n-am schimbat decat uleiul am trecut pe w40 de la w20 si filtru de aer in rest toate-s originale de fabrica inclusiv bateria la care ziceau altii ca dupa 2 ani moare sigur, ei a mea are 5 si ledul e verde aprins la ea,dar in fine, oare filtrul ala de aer sa fi facut"minuni"cu toate ca pe cel vechi l-am schimbat la 17.000 si era ok?
    merge "brici" masina(sper sa nu zic intr-un ceas rau)doar ca acuma face invers adica la pornire se tureaza un pic cam pana-n 1700 rpm dar dupa asta e stabila

    Comment


    • #47
      Salut,
      - verifica motorasul pas cu pas, acesta regleaza debitul de aer. Poti curata si clapeta de acceleratie cu o carpa de bumbac fara sa folosesti solventi de orice natura.
      - deasemenea verifica sonda de apa, o citire eronata pacaleste ecm ca motorul este cald si modifica amestecul, incearca sa cureti mufa cu spray contacte (sonax este cel m. bun). de verificat poti masura rezistenta ei dar trebuie sa stii valorile la diferite temp...

      Comment


      • #48
        Originally posted by lucianskyes View Post
        Salut,
        - verifica motorasul pas cu pas, acesta regleaza debitul de aer. Poti curata si clapeta de acceleratie cu o carpa de bumbac fara sa folosesti solventi de orice natura.
        - deasemenea verifica sonda de apa, o citire eronata pacaleste ecm ca motorul este cald si modifica amestecul, incearca sa cureti mufa cu spray contacte (sonax este cel m. bun). de verificat poti masura rezistenta ei dar trebuie sa stii valorile la diferite temp...
        ok! o sa iau in considerare...merci frumos!

        Comment

        Working...
        X
        Anulare DPF
        Politica de Securitate Google