Reparatii necesare 1.6 MPI 2005

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Capetele de bara au fost schimbate acum un an, am uitat sa specific, restul nu.

    Mersi pentru informatii, o sa tin cont de ele cand ma voi duce cu ea pe la service.
    Last edited by 77sky; 13 June 2015, 22:48.

    Comment


    • #17
      Trebuie sa schimb uleiul si ma gandeam sa pun unul mai pentru varsta masinii

      Aveti vreo recomandare?

      Trimis de pe al meu LG-D802 folosind Tapatalk

      Comment


      • #18
        Nu exista ulei pentru varsta masinii: poti pune orice ulei din cartea masinii la orice varsta.

        Comment


        • #19
          Citisem ca se recomanda sa se puna ulei in functie de varsta. Cel putin la un ford transit din 2001 am pus altul decat era recomandat in carte. Era ceva legat de 5w 10w etc.

          Trimis de pe al meu LG-D802 folosind Tapatalk

          Comment


          • #20
            uite aici cartea mea, 2005 1.6 mpi, nu conteaza varsta sau nr de km
            Attached Files
            Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

            Comment


            • #21
              Daca ai citit si facut nu inseamna neaparat ca e corect/bine. ;)

              Comment


              • #22
                un 5W40 e ok... depinde cat il tii

                Comment


                • #23
                  Mersi pentru raspunsuri. Cred ca l-am tinut cam mult pe ultimul(1 an jumate). Trebuie sa ajung neaparat sa il schimb. La cat timp se schimba?

                  Trimis de pe al meu LG-D802 folosind Tapatalk

                  Comment


                  • #24
                    Conform manualului din 2005 la maxim 1 an sau 15.000Km.

                    Conform unor producatori de uleiuri 2 ani sau 30.000Km cu verificare la 1 an sau 15.000Km.

                    Practic eu am in motor uleiul de 16.700Km si 1 an si 5 luni. Toarce ca o pisicuta.

                    Vorbim de uleiuri 5Wx sau 0Wx nu de 10Wx.

                    Pentru siguranta poti alege intervalele din manual mai mici. Pentru extra siguranta poti merge pe 10.000Km sau 1an.

                    Eu un singur sfat iti pot da: sa nu faci 2 ierni cu acelasi ulei in motor. 2 veri merg. Proprietatile de ungere la rece se degradeaza mai repede decat alea de ungere la cald.

                    Comment


                    • #25
                      Originally posted by sorin1983 View Post
                      cred ca distributia ar fi un inceput bun...
                      se pare ca te pregatesti de un ambreiaj dar verifica si uleiul din cutie(eventual il inlocuiesti)

                      ambreiaj ? la 85000km ? ce-mi place mie sa mai citesc pe forum-uri....numai experti .....pai ala ,in conditii normale de mers, tine si 200 000 km .....ulei din cutie ?aici iar e cu dus-intors....

                      initiatorul topicului ar trebui :
                      SA VERIFICE placutele de frana si discurile , filtrul de aer si rolele de la accesorii,sa inlocuiasca lichidul de frana,sa inlocuiasca uleiul in servodirectie,cureaua de accesorii,kitul de distributie(cureaua de distributie-pompa apa-rola presoare a distributiei) ,antigelul si daca se impune e ok si un schimb de ulei(un 5w40 castrol C3 e ok la benzinar)+filtru ulei !
                      bujiile merg si ele schimbate,nu recomand porcariile alea OEM cu o mie de electrozi......
                      Last edited by sobolan; 13 June 2015, 21:19.

                      Comment


                      • #26
                        Mersi pentru sfaturi!

                        Azi am observat ulei scurs in zona distributiei(a fost schimbata acum 3 ani, am 30k km cu ea). E mult ulei scurs pana jos la scut, dar pare mai vechi dar abia acum l-am observat. Uleiul pe joja pare in regula.

                        Trimis de pe al meu LG-D802 folosind Tapatalk
                        Last edited by 77sky; 13 June 2015, 22:49.

                        Comment


                        • #27
                          Originally posted by alxo91 View Post
                          Mersi pentru sfaturi!

                          Azi am observat ulei scurs in zona distributiei
                          unde anume ? sub pinionul de pe arbore ai un simering ca mai cedeaza.....eu ,mai degraba,cred ca tu ai vazut ulei uscat scurs pe bloc de la ultimul schimb...se mai scurge cand scoti filtrul,cand torni pe alaturi etc....

                          Comment


                          • #28
                            Posibil sa fie una sau alta, o sa fac maine niste poze. Era ulei la baza rolei(centrul rolei) de sus de la distributie dar cureaua este uscata, nu are ulei pe ea.
                            Last edited by 77sky; 13 June 2015, 22:49.

                            Comment


                            • #29
                              posibil simeringul axei cu came dar NU CRED,mai ales la benzinar.....la tine ,ala e ulei scapat pe alaturi la umplere.....sunt sigur.....fa maine poze si ne uitam !

                              inca ceva ca uitai : ai mare grija de unde iei kitul sau cureaua de distributie ! Mare grija ! Circula pe piata curele gates cu sigla Renault dar te tin pana se rup(adica 20000km max) si faci praf supapele,te baga in service cu 2000 ron cel putin ! mare mare grija !
                              Te sfatuiesc sa iei kitul de distributie din reprezentantanta sau daca mergi pe aftermarket pune o pompa HEPU,MARELLI sau GRAF ,rola o poti lua marca INA sau SKF ,pe curea poti merge pe Bosch sau Dayco lejer !
                              Last edited by sobolan; 13 June 2015, 22:13. Reason: Automerged Doublepost

                              Comment


                              • #30
                                Nu mai stiu ce curea am pus cand am schimbat distributia in 2012. Apropo de asta, la cat timp este recomandat sa o schimb? Am 30k km cu distributia asta si este prima schimbata. Cu cea originala am stat 55k km, 7 ani.
                                Last edited by 77sky; 13 June 2015, 22:49.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google