Logan Standard Versus Logan "dacia CUP"

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    pana la 160, unde se gata cutia aia de cupa, afumi 16v-ul cu loganul ala. nu cu mult, dar ii stai in fata; dupa 160, se schimba situatia dramatic
    Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

    Comment


    • #17
      cutia de cup are toate rapoartele schimbate plus ratia finala, e facuta pt acceleratie si demaraje puternice, pretul e undeva la 1500 euro, ca sa va faceti o idee, pe drumuri virajate si viteze medii de 120-130 in compania unei suspensii sport , cauciuri late si un sofer bun face ravagii, pe autostrada te usuca la consum, stai in ture mari, in oras ok daca inveti sa o folosesti , pastrezi un consum rezonabil dar stii ca ai pe ce te baza daca ai nevoie sa tasnesti

      nu mai scrie bold-uit
      Last edited by Seba; 28 July 2009, 15:15.

      Comment


      • #18
        intr-adevar, ai pe ce te baza... o masina goala cu motor de 90 de cai care sta 1m in fata unui 16v full-option...mare diferenta, intr-adevar. numa ca intr-un final o cutie scurta nu suplinesc 15 cai lipsa la strigarea "WOT" si 12-13000 e cam mult daca nu te dai la curse, doar sa afumi 16 volti din scurt, la semafor. 12-13000 in conditiile in care ai confort nici macar de nota 2. iar de consum nu cred ca are rost sa vorbim care consuma mai putin...repet, daca nu mergi cu ea la curse, masina aia nu-si are rostul. pt ca pt impresii, o tigaie de crx din '89 il bate si-n marsarier cu tot cu cutia aia scurta si cu lsd-uri, suspensii si alte tiganii.
        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

        Comment


        • #19
          nu vorbeam in comparativ cu alte investitii ce pot fi facute cu acesti bani.... noi vorbeam de stock si cup... ca daca e sa o iei asa, nu merita de la bun inceput sa iti logan si cu asta basta variantele oferite la aceeasi bani, chiar daca sh sunt cu mult superioare din toate punctele de vedere iar cutia aia sa stii ca da doua lungimi de masini unui 16v si unui dci de 85 de cai pe distanta de la pizza hut universitate la piata kogalniceanu ;) la lung pierzi e adevarat, pe o cursa de 400 m sau din semafor in semafor,nu are ce discuta cu tine

          Comment


          • #20
            loganurile de cupa nu au nicio cutie scurta,niciun grup scurt , se cumpara totul separat , masina vine cheala cu omologari si atat , restul le cumperi separat .
            Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

            Comment


            • #21
              Am eu un grup scurt de dat, daca va intereseaza, 0745127734, Mihut
              Last edited by drjohny; 11 June 2010, 03:28. Reason: Automerged Doublepost

              Comment


              • #22
                dar la un diferential mai lung nu s a gandit nimeni ? sa fie 1 si 2 pana la 100 kmh reali ? sau 101 102 de siguranta. sau 1 stock 2 lung 3 scurt si e de 400m

                eu de gand sa mi pun grup lung de dci 65 nu de dci 85. dar trebuie sa dau jos pinionul de dci ca ii dau in cap cu a 5 a
                dupa calculele mele ar fi 1 si 2 pana la 110 3 pana la 150+

                intrebare se poate calcula viteza dupa instalarea dif lung prin inmultirea cu 1.XX
                unde xx este diferenta de report dintre diferentiale ?

                de ex grupul de 16v are 14/59 = 4.214 raport
                dci are 15/58 = 3.866 raport

                xx = 4.214 - 3.866 = 0.348 diferenta de raport

                cu dif stock tr 2 la 5500 rpm am 72 kmh
                cu dif lung tr 2 la 5500 rpm 72 x 1.348 = 97.05 kmh este corect ???
                Last edited by alessandro; 11 June 2010, 10:51. Reason: Automerged Doublepost

                Comment


                • #23
                  pune-ti grup lung si pana o sa ajungi sa faci aia 100 de km/h alalalt o sa schimbe 3 viteze in loc de 2 si o sa aiba 130. cu grupul scurt urca mult mai repede in ture si chiar daca viteza finala maxima e mai mica ajunge mai repede la ea decat ajunge la o viteza finala una cu grup standard.

                  Comment


                  • #24
                    eu zic ca e rost de calcule. nu e chiar asa simplu. a 3 a scurtata cu dif o sa fie ca a 2 a lungita cu dif.
                    a 1 a pana la 60 si a 2 a pana la 100 asta cu dif lung
                    a 1 a pana la 30 2 pana la 70 si 3 pana la 100 cu dif scurt

                    eu cred ca cu dif lung fac mai repede 0 60 cu o singura treapta decat tu doua.

                    eu trag de la 60 pana la 100 cu o treapta (2 lung) cu acelasi raport cu care tragi tu de la 70 la 100 (3 scurt) este o dif de 10 kmh in care tu tragi cu un raport mai bun. dar ai si o treapta de schimbat in plus.

                    ideal ar fi grup lungit cat sa ia fix 102 kmh reali cu a 2 a si va fi mai scurt decat a 3 a scurta cu dif de cupa. si garantat trage mai bine

                    Comment


                    • #25
                      ia-ti un crx, daca vrei masina de liniute, lasa caramida sa fie masina de familie
                      Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                      Comment


                      • #26
                        frate atunci stai acasa si fa calcule ca o sa ramai cu ele si fara nici un rezultat

                        Comment


                        • #27
                          ai si tu dreptatea ta. caramida tot caramida ramane orice i ai face

                          @ dr jony nu cred ca sunt frate cu tine. eu ti am adus niste argumente logice calculate. daca esti in stare fa si tu la fel si continuam discutia cu placere.
                          nu suntem aici sa ne luam peste picior. eu sunt aici pentru a mi da seama care varianta este mai buna. in cazul de fata 2 trepte pana la 100 sau 3 .
                          daca imi zici 3 din gura nu are nici un temei. dovedeste o.
                          daca vindeai grup lung ziceai ca e mai bine cu grup lung. fa ti anunt la bursa si nu mai sustine terorii din dorinta de a ti face marketing.

                          @ seba spune mi si mie te rog raportul final al transmisiei cum se calculeaza in functie de raportul treptei si al diferentialului ?
                          imparti treapta la diferential ?

                          cati dinti are grupul de cupa ? x/y ?
                          Last edited by alessandro; 11 June 2010, 18:17. Reason: Automerged Doublepost

                          Comment


                          • #28
                            grupul de cupa are raport 4.5 fate de 4.21 cat are un benzinar normal.
                            dar are si treptele mai scurte fata de cutia standard nu numai grupul

                            detalii aici

                            Comment


                            • #29
                              cutia de cupa are treptele 4 si 5 modificate in rest sunt normale.

                              pentru cel cu calculele la care nu ii sunt frate : probabil ca am un grup scurt pe masina si am verificat mersul lucrurilor pe asfalt nu pe foaie si de aceea iti spun toate astea nu fiindca am un grup scurt de dat. In schimbatul vitezelor intervin mai multi factori care se neglijeaza in calcule, nu am vrut sa iau pe nimeni peste picior dar nu intotdeaunda ce reiese din calcule se aplica in practica

                              Comment


                              • #30
                                ba intotdeauna ce iese din calcule se aplica, conditia e sa pui tot ce trebuie in ecuatii, altfel ajungi la concluzia gresita ca teoria n-are a face cu practica.
                                revenind, marx, ia rapoartele, ia curba de cuplu a motorului si calculeaza reprizele ca fiind timpul dat de momentul de rotatie al rotii/masa masinii si inmultit cu timpul. fizica de cls a 9-a. o s avezi ca grupul scurt, cu o schimbare de viteza in plus, iti da un fum de nu te aduni cu grupul ala lung.
                                Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google