Martor defect electric aprins la relanti

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Martor defect electric aprins la relanti

    AM URMATOAREA PROBLRMA ...
    LA loganul meu 1,6 16 valve e5,5000km, cand opresc la semafor,uneori,motorul ramane turat la 2000r/m,se aprinde becul galben-martor defect electric si sta aprins pana pun in miscare masina ( si daca opresc motorul si apoi il pornesc ,tot aprins e, se stinge doar dupa ce plec de pe loc ). Am fosr la DACIA, au zis ca senzorul de viteza (cel de pe motor e un plastic gol, cica la modelele astea citeste viteza de pe abs...., l-au schimbat pe cel de pe motor cu unul nou...sa se incida circuitul au zis) .... si TOT ASA SE APRINDE .....?

    daca ma poate ajuta cineva....

  • #2
    Eu am patit-o cand aveam 66 km la bord, aceleasi simptome, dar in special cand faceam doua trei manevre cu spatele pentru a parca. La pornire dupa doi, trei metri martorul se stingea. Ulterior s-a mai intamplat de cateva ori. La revizia de un an au incercat sa simuleze fenomenul fara succes insa si explicatia a fost ca initial softul era doar pentru ceva teste si nu le-au spus cei de la uzina sa puna softul corespunzator. La tester nu au gasit nimic si singura solutie care deocamdata se pare ca face sa nu se mai aprinda martorul a fost un soft nou pus de curand (vezi Motor se opreste in mers)

    Comment


    • #3
      Verifica furtunul de pe pompa de vacuum. Daca e iesit de acolo e. Doamne ajuta...

      Comment


      • #4
        am fost la garantie,au resoftat-o sau cum ii zice nu stiu,apoi au schimbat senzorul de viteza , tot asa,........acum au zis ca vine o echipa de la Pitesti sa o vada. Sa vedem cum o rezolva

        Comment


        • #5
          @adrianmar: ori tu n-ai inteles bine, ori aia de la dacia sunt dusi cu vaca pe conducta...ce shunt au facut ei pe senzorul de turatie sa inchida circuitul senzorilor de abs? asta e o enormitate de dat la guiness book.
          @fyrestarter: benzinarul n-are pompa de vacuum, chiar de-ar avea, n-are treaba aia cu penele de curent.
          @adrianmar: ceva nu se leaga...becul problema electrica e rosu. becul portocaliu e eroare motor. motorul ramas turat inseamna ca ori se trage aer fals, ori motorasul de ralanti nu mai poate regla ralanti-ul. asta era la versiunile euro3 si euro4. din cate stiu, tu la e5 ai clapeta de acceleratie electronica, logic ar fi sa nu ai motoras de reglaj ralanti, reglajul sa se faca din clapeta. ralanti-u defectuos poate veni de la potentiometru pedala aiurea, motoras clapeta care functioneaza defectuos, software prost sau un scurt undeva in cablurile senzorilor, care pacalesc ecu injectie si il baga in modul avarie.
          Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

          Comment


          • #6
            Scuze. Am vazut tarziu ca e benzina. Poate ai apa in filtru de combustibil.

            Comment


            • #7
              @ seba mie in reprezentanta mi au spus ca : avansul este puterea electrica a scanteii

              logic ca panaramele nu au fost in stare sa faca masina ( pornea in rateuri ). tot insistau ca nu da nici o eroare. am fost de 7 8 ori in diferite service uri si nimic ...nu da domne nici o eroare

              in consecinta mi am facut o singur. tragea aer fals pe la clapeta.

              Comment


              • #8
                Originally posted by Fyrestarter View Post
                Scuze. Am vazut tarziu ca e benzina. Poate ai apa in filtru de combustibil.
                Cand e apa in benzina nu se tureaza motorul.
                Cel mai lent 1,6 8v

                Comment


                • #9
                  astia din reprezentanta sunt rupti de realitate.

                  daca s ar uita in DDT ul ala si ar intelege macar o iota din el ar fi minune

                  daca inregistreaza parametrii ( injectie, presiune, pozitie clapeta etc ) ar vedea ce o ia razna cand ramane motorul turat.
                  nu se poate ca motorul sa ramana turat si nici unul di parametri sa ramana neschimbat

                  daca clapeta ramane deschisa, motorul se tureaza si nici in 1000 de ani nu o sa dea eroare pe tester.

                  din punctul lor de vedere daca nu da eroare totul e bine. atat ii duce capu'

                  Comment


                  • #10
                    e cum zice seba in postul 5,cu exceptia ca becul avarie electrica e galben nu rosu ) . Se tureaza aiurea poate fi doar din faptul ca trage aer pe langa sau ca se deschide clapeta ,iar faptul ca aprinde becul in bord inseamna ca e o posibila diferenta intre ce cere potentiometrul pedalei si ce primeste clapeta.Mai o cauza ar putea fi ceva paraziti/interferente , la renaulturi multi muta manunchiul de cabluri ce merg la ECU cat mai departe de cablul de + de la baterie,in mod normal becul ala ce se aprinde trebuie sa memoreze o eroare.Cum ii zice la oroare?
                    Last edited by Cristi_Xp; 13 August 2012, 13:17.
                    Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                    Comment


                    • #11
                      la E5 clapeta are aceleasi etansari de tot rahatul dar nu cred ca acolo e baiul.

                      eu am pus DDt pe un E5 dasta care ramanea turat. clapeta ramanea deschisa cateva secunde dupa care revenea singura.
                      nu era suparator fiindca dura maxim 2 3 4 secunde dupa care cadea la 750 rpm

                      Comment


                      • #12
                        calculatorul e capabil sa scada relantiul daca trage aer fals modificand un pic avansul la relanti pana se ajunge la consemn...altfel cum iti explici ca alea ce au clapetele marite stau tot la valoarea cerute de ECU pentru relanti,ma refer la alea electronice.
                        Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                        Comment


                        • #13
                          stiu. dar nu dureaza un pic pana se invata ?

                          la asta ce l am verificat eu, cand lua piciorul din acceleratie, clapeta ramanea intepenita pe la 16-18 % si duap cateva secunde cadea la 10 %. acum ca o fi defect mecanic la motoras sau ceva din soft nu stiu

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by alessandro View Post
                            la E5 clapeta are aceleasi etansari de tot rahatul dar nu cred ca acolo e baiul.

                            eu am pus DDt pe un E5 dasta care ramanea turat. clapeta ramanea deschisa cateva secunde dupa care revenea singura.
                            nu era suparator fiindca dura maxim 2 3 4 secunde dupa care cadea la 750 rpm
                            permite-mi sa nu te cred ca ai reusit sa te conectezi la ecu de E5 cu DDTul
                            Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by alessandro View Post
                              astia din reprezentanta sunt rupti de realitate.

                              daca s ar uita in DDT ul ala si ar intelege macar o iota din el ar fi minune
                              Cand o sa vezi reprezentanta care lucreaza cu DDT sa ne anunti si pe noi


                              Cu ce XML te-ai conectat la E5?
                              INTALNIRE LOGAN CLUB CALARASI DUMINICA ORA 15

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google