AM URMATOAREA PROBLRMA ...
LA loganul meu 1,6 16 valve e5,5000km, cand opresc la semafor,uneori,motorul ramane turat la 2000r/m,se aprinde becul galben-martor defect electric si sta aprins pana pun in miscare masina ( si daca opresc motorul si apoi il pornesc ,tot aprins e, se stinge doar dupa ce plec de pe loc ). Am fosr la DACIA, au zis ca senzorul de viteza (cel de pe motor e un plastic gol, cica la modelele astea citeste viteza de pe abs...., l-au schimbat pe cel de pe motor cu unul nou...sa se incida circuitul au zis) .... si TOT ASA SE APRINDE .....?
daca ma poate ajuta cineva....
LA loganul meu 1,6 16 valve e5,5000km, cand opresc la semafor,uneori,motorul ramane turat la 2000r/m,se aprinde becul galben-martor defect electric si sta aprins pana pun in miscare masina ( si daca opresc motorul si apoi il pornesc ,tot aprins e, se stinge doar dupa ce plec de pe loc ). Am fosr la DACIA, au zis ca senzorul de viteza (cel de pe motor e un plastic gol, cica la modelele astea citeste viteza de pe abs...., l-au schimbat pe cel de pe motor cu unul nou...sa se incida circuitul au zis) .... si TOT ASA SE APRINDE .....?
daca ma poate ajuta cineva....

















) . Se tureaza aiurea poate fi doar din faptul ca trage aer pe langa sau ca se deschide clapeta ,iar faptul ca aprinde becul in bord inseamna ca e o posibila diferenta intre ce cere potentiometrul pedalei si ce primeste clapeta.Mai o cauza ar putea fi ceva paraziti/interferente , la renaulturi multi muta manunchiul de cabluri ce merg la ECU cat mai departe de cablul de + de la baterie,in mod normal becul ala ce se aprinde trebuie sa memoreze o eroare.Cum ii zice la oroare?
Comment