Feed-back Din Experienta Posesorilor De Logan 1.6 16V Euro5 (+/-)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    O prostie clapeta aia electronica,
    Masina mea are relanti neregulat. Logan 1.6 16v euro 5 clapeta electronica fara motora pas cu pas.
    Acceleratie mai slaba fata de euro 4.
    A gasit cineva o solutie pentru relantiul ala neregulat la cald.
    Mie pe tester imi oscileaza intre 750 - 78-790 pe ceas se vede in permanenta ca acul se misca sus jos si mereu am niste vibrati fine cand o ia in sus.
    Nu am erori, toti senzori functioneaza....mecanicul efectiv mi-a zis ca sa o las asa....
    Eu refuz sa cred ca "toate fac asa"
    A gasit cineva o solutie pentru euro 5? Pentru euro 4 solutiile sunt curatare/schimbare mpp, curatat senzor volanta, schimbat garnituri admisie, mai ales cele de langa corp (una mica si una mare).
    Dar la asta stie careva?
    Poate cineva sa ofere un feedback despre acesta problema? am postat si la topicul motor turat....mai nimic

    Comment


    • #77
      clapeta electronica = mers neregulat la ralanti deoarece este influentat de alternator care incarca comandat de calculator injectie, explicatie de inginer reprezentanta renault la un coleg cu 1.6 16v euro5

      asa merge el nu ai cei face se cumpara modelul nou logan 3 care scapa de covid 19 pina la anu sa traim noi pina atunci si firma dacia /renault !

      Comment


      • #78
        Cum naiba sa fie de la alternator?
        mai am un logan 2 euro6 2015 1.2 16v cu aceasi clapetă electronică si nu face asa....sigur e altceva.
        Mai astept astept sugestii de la cineva care a rezolvat provlema

        Comment


        • #79
          Aer fals, în primă fază se schimbă toate garniturile galeriei de admisie. Dacă nu se rezolvă, se schimbă toată galeria de admisie și implicit un set nou de garnituri.
          Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

          Comment


          • #80
            Scoate si tu cupla de la alternartor aia cu doua fire sa vezi de curiozitate cum se schimba mersul motorul

            Pe incercat la colegul de care spuneam, sa vezi minune !

            Comment


            • #81
              Chestia asta cu alternatorul nu am mai auzit o.
              daca ne poti face o filmare sau macar o poza cu mufa(firele) pe care sa le scot si sa fac un test....
              Asta chiar ar fi ceva wow....nici in noaptea minții nu mi-ar fi trecut prin cap asa ceva.

              Comment


              • #82
                Originally posted by george.sce View Post
                Scoate si tu cupla de la alternartor aia cu doua fire sa vezi de curiozitate cum se schimba mersul motorul

                Pe incercat la colegul de care spuneam, sa vezi minune !
                Am deconectat alternatorul de la masina. Si s.a turat la 2000 de ture. L-am reconectat si s.a reîntors la normal.altceva?

                Comment


                • #83
                  exact asta ziceam, turatia sta stabila acum nu mai oscileaza,

                  pentru proba sa te convingi ca deconectind alternatorul turatia e stabila.

                  Comment


                  • #84
                    Deci cu mufa de la alternator CONECTAT. Motorul sta la 750 dar oscilează. 740-780-850-720-700(asa arată si pe tester).

                    cu mufa DECONECTATĂ motorul se duce in 2000 de ture si sta turat de parca zici ca trage aer fals.
                    Cand reconectezi mufa motorul isi "revine "la clasicile oscilații de relanti.
                    Întradevăr e o legătură intre alternator si turata motorului.
                    Pe multimetru am 14.1-14.2 la relanti.in accelerație se duce la 14.4
                    Pai si cum rezolvam cu treaba asta cu oscilația?
                    Am schimbat si clapetă si pedala de accelerație si merge la fel. Doar ca nu se.mai simt vibrațiile asa mult.
                    Pai si dacă schimb alternatorul rezolv problema? Sau asa merg ele cu relanti oscilant?

                    Comment


                    • #85
                      salutare dragi forumisti,

                      revin cu problema la logan 1.6 16v k4m f696 celebra problema de relanti oscilant,

                      Dupa schimbarea de clapeta(electronica) si pedala de acceleratie + bobime, buji , senzor temperatura si de turatie, plus garnituri noi la admisie si clapeta, masina mergea la fel cu oscilatii de ralanti, moment in care i-am propus mecanicului sa scoata mufa de excitatie de la alternator, moment in care miraculos masina mergea perfect cum nu a mers in viata ei.

                      Mecanicul a masurat alternatorul acesta incarca cu 14,2.
                      a cuplat inapoi mufa de excitatie incarca la fel 14,2 doar ca relantiu a reinceput sa oscileze, moment in care a stat o jumatate de ora , au mai venit 2-3 mecanici care au vazut problema si dupa o ora mi-au spus ca nu stiu ce sa-i faca, si ca nu-mi iau bani nici pe constatare. nu am ce sa le fac ca masina nu e in garantie.
                      mi-au spus ca masina aceasta s-a fabricat 2 ani si ca din cauza multiplelor probleme a fost scoasa din uz.

                      Are cineva idee ce face mufa aia de excitatie? am vazut ca are 3 fire, sincer nu inteleg ce fac acele fire?

                      Am incercat sa merg cu mufa scoasa dar nu se poate, pentru ca calculatorul nu mai "vede " alternatorul si dupa ce mergi 3 metri se accelereaza in 2 000 de ture si dupa ce-i bagi muga inapoi incep iarasi oscilatiile de relanti.
                      sincer masina asta ma baga in boala

                      Comment

                      Working...
                      X
                      Anulare DPF
                      Politica de Securitate Google