Trepidatii Caroserie La Relanti 1.5 Dci

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Salut,
    Am inceput si eu sa am problema cu vibratiile la turatie mica(relanti) ~ 1000rpm.
    Problema apare cind:
    - afara este rece si motorul porneste o vreme la ~ 1000 rpm
    - motorul e cald sau rece si schimb vitezele mai lent lasand motorul sa intre in relanti si trece prin 1000 rpm
    Mi se pare ca si cind caroseria ar intra in rezonanta cu motorul sau o fii de la ceva tampon (cel din stinga).

    Comment


    • #47
      parca mai pusese cineva o filmare pe undeva cu aceeasi problema si a fost regulaorul de presiune... sau poate ma insel eu....
      Inteleptul nu spune ce stie, iar prostul nu stie ce spune.

      Comment


      • #48
        Da, am gasit acel post dar filmarea nu mai functioneaza.

        Comment


        • #49
          Salut

          Incearca sa dai jos biela antibasculare cea de dedesupt ce se tine in doua suruburi 18 19 parca unu pe cutie si celalalt pe sasiu si asa il verifici daca este rupt pe masina nu vezi nimic, daca e rupt circular sar putea sa fie chiar in ambele capete acolo este problema, de ce va place sa dati banii aiurea la mecanici, auzi sa schimbi supape, poate mai mergeai vro 3k cu supapa aia, bafta la reparat

          Comment


          • #50
            am schimbat tamponul hifroelastic recomand, sa îl schimbati cei ce au pb cu vibratiile, e o diferență mare, parca si motorul se aude altfel. Am pus febi 366 lei

            Comment


            • #51
              Am avut aceeasi problema pana saptamana trecuta cand am fost la un service sa-mi schimb uleiul si filtrele.
              Mecanicul a observat trepidatiile mari si a reusit sa-mi 'carpeasca' tamponul hifroelastic fara sa mai fiu nevoit sa-l inlocuiesc.
              Problema era ca se sparsese pelicula de cauciuc si a curs lichidul din interior. Omul mi-a umplut tamponul cu silicon si diferenta e considerabila.
              Daca duceti lipsa de finante si vreti sa rezolvati rapid situatia, merita o incercare. La mine a mers fara probleme.

              Comment


              • #52
                e bine de stiut

                Comment


                • #53
                  Originally posted by silviu.smeria View Post
                  Am avut aceeasi problema pana saptamana trecuta cand am fost la un service sa-mi schimb uleiul si filtrele.
                  Mecanicul a observat trepidatiile mari si a reusit sa-mi 'carpeasca' tamponul hifroelastic fara sa mai fiu nevoit sa-l inlocuiesc.
                  Problema era ca se sparsese pelicula de cauciuc si a curs lichidul din interior. Omul mi-a umplut tamponul cu silicon si diferenta e considerabila.
                  Daca duceti lipsa de finante si vreti sa rezolvati rapid situatia, merita o incercare. La mine a mers fara probleme.
                  da ce lichid are in interior ??? pune niste poze te rog daca ai cum sa ne arati

                  Comment


                  • #54
                    mai exact daca se poate ce silicon a folosit ? pentru ca siliconul sanitar nu se intareste fara aer

                    Comment


                    • #55
                      poate ca nici nu trebuie sa se intareasca... nu stiu, zic, dar pentru 220 de lei, cat e unul nou, nu se merita carpeala...
                      Inteleptul nu spune ce stie, iar prostul nu stie ce spune.

                      Comment

                      Working...
                      X
                      Anulare DPF
                      Politica de Securitate Google