Salutare am si eu cateva intrebari daca ma poate ajuta cineva. Am un dci 65 cp 6700 km si nu mai pot circula cu el scoate fum alb albastu si mananca ulei cat ii dai! ceva sfaturi am mai schimbat o data turbina dar nici un rezultat!! se poate modifica motoru sau sa pot sa adaptez alt motor de putere mai mare??? sfaturi va rog nu stiu ce sa a mai fac cu el!!!
Probleme Motor
Collapse
X
-
cam repede si-a dat sfarsitul. mergi la un service, sa-i faca o diagnoza la partea electrica, sa verifice compresia, eventual sa-ti rescrie softul in ecu, desi foarte putin probabil sa ai probleme acolo..turbina, vana egr, pompa, injectoare...sper sa nu fie dus motorul. mergi la service, cel mai bine. si cat mai repede. poti pur si simplu sa pui un alt motor identic (cea mai simpla solutie) si sa-l softezi daca vrei mai multa putere. apropo, asta e resoftat? ca prea devreme are probleme, la nici 10000km...Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
-
Uleiul in camera de ardere intra ori pe langa segmenti ori daca e turbina dusa, scapa in amestecul de aer/carburant. Din cate stiam eu turbina are ungere cu ulei, sper sa nu ma insel...
Nu e garnitura de chiulasa, ar fi scos fum alb.
P.S. E primul caz de care aud cu fum albastru la Logan.sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.
Comment
-
da, turbina are ungere pe ulei si de acolo papa ca inecata...de fum alb stiam si eu ca vine de la chiulasa, se scoate antigelul prin motor. fumul albastru vine de la ulei, dar cauzele pot fi mai multe, de aia am zis sa mearga la service.Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
scuze are aproape 68000 si am fost la service si compresia este foarte buna si turbina am mai schimbato o data si am aceleasi probleme! dar partea care imi place mie este ca trage foarte bine.. ce mar interesa as putea pune alt motor cumva de alta masina daca tot trebue schimbat la reprezentanta miau spus ca trebue secmentat dar am un prieten si are acceasi prob si la secmentat si are aceasi prob
Comment
-
nu stiu cum poti adapta electronica de pe dci65 , dar in principiu dci85 intra si poti folosi aceeasi cutie. mai mare, s-ar putea sa intre 1.9dci120, dar nu stiu cum pui cutia si cum faci cu electronica sa "puste". eu in locul tau as ramane la un motor de 65 sau 70 de cai si eventual le-as resofta la 85-90 de cai. poti pastra cutia actuala, nu e nevoie s-o schimbi.Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
@Rares86 tu cred ca esti mai interesat de schimbarea motorului decat de repararea lui. Cum spunea Seba mai sus si eu zic sa bagi un 1.5 DCI 85 cai, asta fiind cea mai ieftina varianta (dupa aia de 70 cai desigur). Eu unul cred ca este imposibil sa strici un motor la numai 68.000 km oricat de agresiv ai conduce (doar sa fie defect din fabrica), sau poate mergi cu motorina de tractor...
Comment
-
Originally posted by Rares86 View Post..... dar daca as schimba motorul cu altul dar nu diesel ceva benzina nu stiti ce ar putea merge??? daca se poate mai bine zis....., sunt cu ochii pe voi !
:thumbsup:
Comment
Comment