Probleme Motor

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    de 172 cp ?
    si suspensia, si frani si cutie si toate cele nu trebe schimbate?
    bineinteles daca are epuroi, no problemo, go for it, dar nu stiu daca se merita
    " Nevastamea conduce atat de rau, incat GPS-ul i-a spus: in 50 metri trage pe dreapta ca vreau sa cobor "

    Comment


    • #17
      motor de benzina bagi numai daca schimbi si cutia, basca trebuie modificari destul de serioase la cablajele masinii, pe partea electronica. nu cred ca vei face trecerea, au incercat unii sa schimbe motorul intre 2 benzinare si nu le-a iesit inca adaptarea electronicii. cat despre motorul dci85, ala are alta comanda la egr, s-ar putea nici ala sa nu fie chiar asa usor de pus cum pare la prima vedere. desi acolo mai pui niste sarme in plus si ai cam rezolvat, dar nu-i ca o schimbare de placa video la un calculator. ma rog, intr-un fel, e , ca si cum ai vrea sa pui pci-x pe slot agp
      Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

      Comment


      • #18
        motorul manca ulei de la 5000 km si cat timp o fost in garantie cei de la dacia miau schimbat dor turbina...... credeam ca merge alt motor dar o sa incerc sa il fac pe asta sa nu mai pape dar nu stiuu cum... si pt cei care nu stiu turbina la diesel rezista la un cip de maxim 110 cp atat ii maximu fara sa ai probleme pe teren scurt ar pe termen lung peste 2 ani nu ii garantat.... orcum pana la cip traba sa imi fac motoru si nu stiu cum sa incerc oare si metabond ar fi vreo solutie?

        si ce am mai observatca daca ii scot debimetru de aer nu mai fuma dar nu mai are aceeasi tragere...... nu stiu sa incerc oare sa merg fara debimetru sa vad daca mai consuma ulei?????
        Last edited by Rares86; 29 April 2009, 13:59. Reason: Automerged Doublepost

        Comment


        • #19
          nu, lasa debitmetrul la locul lui, eventual incearca cu un alt debitmetru de-al vreunui cunoscut sa vezi cum se comporta.
          Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

          Comment


          • #20
            dar pot aparea alte probleme daca merg fara debimetru? asa nu mai scoate fum vreau sa vad acum daca mai mananca ulei desi nu vad legatura debimetrului cu uleiul

            Comment


            • #21
              pai nici eu n-o vad, de aia am zis sa-l lasi la locul lui si eventual sa incerci cu altul, ca sa ne convingem ca intr-adevar nu-i nici o legatura.
              Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

              Comment


              • #22
                da dar asta ar insemna sa cumpar unul nou

                Comment


                • #23
                  poate cineva sa-mi spuna unde este pozitionat DEBITMETRUL DE AER? sau cu foto daca se poate, MULTUMESC

                  Comment


                  • #24
                    a mai avut cineva probleme cu loganul de 65 cp sa porneasca foarte greu cu motorul cald ___ ce poate sa fie?

                    Comment


                    • #25
                      aproape sigur e de la injectoare sau si mai naspa de la pompa de inalta. Cati km ai cu masina? Ai mai avut probleme la sistemul de injectie?

                      Comment


                      • #26
                        eu cred ca sunt injectoarele daca porneste greu, si mie mi s-a intamplat si erau injectoarele, le-am reparat cu 1400 lei la slobozia jud ialomita sunt profesionisti rau, mi-au curatat rezervorul,conducte mi-a verificat pompa de inalte, mi-au pus alt filtru de motorina (50 lei) si la injectoare au schimbat partea electronica si diuza si ofera garantie 6 luni pt lucrare. va recomand sa mergeti acolo, vin la ei baietii din bucuresti cu renault si logan la greu.mai vb

                        Comment


                        • #27
                          eu zic ca tot turbina e , io i-am facut motoru si am schimbat shi turbina care e defecta de noua

                          Comment


                          • #28
                            du te si fa i o segmentare sau vezi sa nu ai debit mare pe injectoare

                            Comment


                            • #29
                              Gata? Deja segmentam? Stau de ceva vreme pe forum si nu am citit la cati km schimbati filtru de motorina ...

                              Comment


                              • #30
                                Originally posted by @Crys View Post
                                eu zic ca tot turbina e , io i-am facut motoru si am schimbat shi turbina care e defecta de noua
                                Poti sa scoti definiv turbina de pe motor si tot iti va porni , fara probleme . Turbina are cu totul si cu totul alt rol, nu afecteaza pornirea .

                                Originally posted by vasile78 View Post
                                Gata? Deja segmentam? Stau de ceva vreme pe forum si nu am citit la cati km schimbati filtru de motorina ...
                                Pai nea Vasile , cei din service ti-l schimba la 20 k , nu-i asa ? Parerea mea e ca il poti schimba si mai repede , totul in functie de calitatea motorinei cu care alimentezi.
                                , sunt cu ochii pe voi !
                                :thumbsup:

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google