durabilitate 1.5 dci 65cp

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    DE BELEA 65 cp

    Am Vazut In Buzau Un Logan An Fab-2006 Disel,cred Ca Are Motor De 65 Cp,dar Are Un Zvic De Moare Lumea.
    A Facut Liniuta Cu Cielo,citron C3,logan 1.4 Si 1.6 Su Nu Iau Sta In Cale....
    Curios Tare Ce Demaraj Are!!!??
    Aveti Idee Ce Ia Putu Face???Daca Il Vezi Este Rosu Si Umbla Cu El Neingrijit Si Nespalat...Ce Ia Putut Face??

    Comment


    • #32
      Hm...

      Costel!
      Nu mai posta consecutiv! (intre 14:43 si 14:45 ai trei posturi cu acelasi subiect); in plus,,,scrie normal nu cu majuscule! (intelegem foarte bine si daca scrii normal); ai 10 minutele de editare dupa ce ai "postat"!; verifica-ti scrierile inainte de "a le trimite spre citire"
      Rog un moderator sa stearga doua din posturile de mai sus.
      Last edited by 77sky; 22 June 2008, 14:52.
      Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

      Comment


      • #33
        N-as crede ca un dci 65 cp e mai durabil ca unul de 70 (numai din cauza intercoolerului).

        Din pacate Loganuri cu peste 200k km la bord am vazut mai mult 1.4 (taxi).

        1.5 dci 65 cp am vazut la ~100000 km (acum are cred 120000) si merge super, nu a schimbat nimic la el, filtre, ulei si talpa cat incape (are grija mare la gropi!). Motorul toarce minunat si are smaga in el ca si atunci cand a fost nou (l-am condus cand avea doar vreo 3000 km).

        Deci mie mi se pare foarte fiabil, doar sa ai un pic de grija (ulei si restu sa nu te zgarcesti).

        Comment


        • #34
          Eu am vorbit cu un mecanic si zicea ca astea de 70cp is mai bune decat astea cu 65cp, pentru simplu fapt ca are interculer si la mers mai subturat riscu de a "cadea" motoru e mai mic, tot el ziceau ca multe motoare de 65cp au cazut pentru ca se mergea cu el subturat si marea problema era ca multi porneau cu el numa din ambreaj (fara acceleratie) pentru ca are cuplu mare.

          Si asta de 65cp daca meri cum trebe ii fiabil => un pic de forje nu ii strica:p
          ...de doi lei :p

          Comment


          • #35
            Salut baieti, eu am primit un sfat ca daca vreau sa am mai putine neplaceri in timp din cauza injectoarelor sa ii montez in rezervor in sorb un magnet care sa retina tot spanul generat de pompa de inalta si care in timp ajung in injectoare si PA. Asta este un lucru pe care nu il auziti de la multa lume si in special de la cei de la Renault care ar trebui sa instaleze chiar ei un astfel de magnet. Insa injectoarele sunt f scumpe si e asa usor sa invinuim motorina, modul de folosire etc. Salve tuturor

            Comment


            • #36
              Colega, pompa e pe motor, sorbul in rezervor...Cum vrei tu sa aduni spanul din pompa in rezervor? Flow-ul motorinei e din rezervor inspre pompa, injectoare, esapament, nu invers.
              si inca o intrebare. Magnetul atrage spanul de aluminiu? auzisem ca acel span ar fi aluminiu, nu fier, de aia intreb
              Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

              Comment


              • #37
                Csebalyn: surplusul de motorina este trimis pe retur din pompa inapoi in rezervor, deci teoretic ar putea fi captat acolo inainte de a-l trimite iar la pompa. Fluxul de combustibil pe tur si retur este mult mai mare decat ceea ce consumi efectiv.

                Acum daca e vorba de span de aluminiu...Clar ca-i pe langa ideea.
                Preferance - 83cp Chip Viata aici e scurta, asa ca ai grija unde "zbori".
                http://www.loganclub.ro/forum/logan_...ela-t7519.html

                Comment


                • #38
                  Commonrail-ul are retur? La benzinare nu exista retur de benzina si tot rampa comuna au injectoarele
                  Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                  Comment


                  • #39
                    Are retur ungerea pompei de injectie se face cu motorina (cu un debit mult mai mare de motorina decat cel care intra pe admisie) iar injectoarele au si ele furtun de retur care se intoarce in pompa ; sorbul din rezervor are 2 conducte tur/retur filtru de motorina are 4 conducte . si turul si returul trec prin filtrul de motorina in teorie nu are voie pilitura sa ajunga in rezervor dar din proprie experienta a ajuns si dupa 20 injectoare schimbate pe garantie s-au hotarat si mi-au schimbat si pompa tot pe garantie iar acum recent au schimbat tot ansamblul combustibil (rezervor sorb conducte filtru motorina) tot pe garantie .
                    Last edited by maus; 20 August 2008, 23:05.

                    Comment


                    • #40
                      maus...La citi Km s-a intamplat asta?


                      Nu mai cita postul anterior...se intelege ca lui ii raspunzi
                      Last edited by valeriuciprian; 21 August 2008, 07:37.

                      Comment

                      Working...
                      X
                      Anulare DPF
                      Politica de Securitate Google