Aer Pe Conductele De Motorina

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Salutare. Am si eu un megane 2, 1.5 si imi face si mi eprobleme la pornire de ceva timp. Am observat ca am aer pe conducta care pleaca din filtru spre para si daca misc de acesta, imi apare si pe conducta de retur (cea care pleaca din pompa de inalta spre filtru).
    De la ce sa fie oare? Exista in acele mufe care se clipseaza la filtru, respectiv pompa niste oringuri de cauciuc sau mufa in sine e considerata asa?
    De pornit porneste la prima cheie, insa dupa 4-5 invarteli si scoate un fum alb de zici ca e raba; fluctueaza putin relantiul la pornire, insa se stabilizeaza dupa 4-5 secunde. Fumul se opreste dupa 15 secunde.
    Eu am avut reparate injectoarele, insa nu s-au pus pe stand pentru a se calibra si pentru a se introduce acele coduri in calculatorul masinii. Are o importanta majora aceasta operatiune?
    De la ce poate fi?
    Last edited by BBF; 14 March 2013, 22:06.

    Comment


    • Nu vreau sa mai povestesc istoriea pataniilor cu diferite servisuri,dar daca aveti probleme cu injectiea sau injectoare cu probleme cautatil pe dl Nicu Paraschiv la telefonul 0744171621 si n-o sa va para rau e un om de milioane ca si fiul dinsului sint super domni si va garantez ca o sa plecati super multumiti,eu azi am fost la dinsul ca am avut o problema cu un injector care mi-a fost rezolvata super ok si pe aceasta cale vreau sa le mai multumesc inca o data Domnului Nicu si fiul dinsului nu vreau sa le fac reclama dar acesti oameni chiar merita.

      Comment


      • Suna a reclama domnu.
        I HAVE A !sigpic
        fara linkuri externe in semnatura

        Comment


        • poate sa sune si a mama reclamei prin cite sercisuri am trecut ca sa rezolv o problema cu un injector si nu mi sa rezolvat uite ca Dl. Nicu mi-a rezolvat problema si sint foarte multumit si nu m-i sa vorbit nici de sus cum de fapt am patit prin alte sercisuri,chiar e un om cu foarte mult bun simt,dar fiecare poate sa apeleze la orce service doreste,fiecare face ce vrea cu masina lui.

          Comment


          • Scoateti furtunasul de retur de la injectoare,cel subtire de este bagat in acel teu,de la mufa albastra si astupati acel orificiu cu degetul sau ceva etans si o sa vedeti cum dispare si cea mai mica bula de aer.
            Nu uitai sa bagati furtunasul ce vine de la injectoare intr-o sticluta ceva,sa nu va dea motorina pe motor.
            Faceti asta doar de proba,sa vedeti de unde provine acel aer.
            Concluzia trasa de mine:
            Fiin aspiratie pe acel teu de retur,de la injectoare,este foarte posibil ca furtunasele de la injectoare sa nu mai fie perfect etanse si inclusiv cele ce fac legatura in rampa de retur.

            Comment


            • Salut.
              Am si eu o problema cu un logan diesel din 2007. In fiecare dimineata am acel furtun de retur jumatate gol (cu aer) jumatate motorina lucru ce face ca masina sa porneasca la 3-4 secunde si nu la sfert.
              Am fost cu ea la un servis si mi s-a spus ca e ok dupa ce a pus calculatorul pe ea, lucru vazut si de mine, fara erori, fara nimic. Acum nici ei nu au stiut ce sa-mi zica concret de unde anume sa traga aer. Maine incerc la un alt service sa vad poate reusesc sarezolv problema pt. ca e deranjant sa porneasca asa in fiecare dimineata.
              Acum pentru cei care cunosc mai multe decat mine, v-ati putea da cu parerea , de la ce sa fie ? ... sa fie filtrul de motorina (care nu e cel de origine, e putin mai ieftin), sau altceva, ....

              Chiar nu ma poate ajuta nimeni cu o parere ? Va rog ..

              ??????????

              ??????????
              Last edited by mr_george; 18 August 2013, 21:30. Reason: Automerged Doublepost
              sigpic
              Don't judge me if you don't know me !

              Comment


              • da si tu la besica inainte sa o pornesti

                Comment


                • Schimba repejor filtrul de motorina cu unul original sau o sa-ti para rau. Parerea mea.

                  Comment


                  • Am schimbat filtrul de motorina (am pus de origine), dar se pare ca nu a avut efect. Dupa circa 5-6 ore de stat masina prezinta aceleasi simptome si anume, returul este jumate gol jumate plin cu motorina. P......a masii de treaba. Ma duc maine sa vad ce mai zic cei de la service.
                    Alte pareri din partea voastra ....
                    ???
                    sigpic
                    Don't judge me if you don't know me !

                    Comment


                    • Poate sa fie si supapa din para de amorsare sa nu inchida.
                      I HAVE A !sigpic
                      fara linkuri externe in semnatura

                      Comment


                      • Spre surprinderea mea, azi cand m-am uitat la furtunul de tur am observat ca la ralanti se vad cateva bule mici de aer(cam 1-1.5mm) care circula spre pompa. Nu cred sa fi fost prezente si inainte(ultimul an). Instalatia nu se dezamorseaza niciodata, eu pornesc masina o data la 5-6zile si o ia usor de fiecare data.

                        Ma gandesc ca o fi vreun fel de aerisire automata? Si daca da, de ce dupa 2ore de mes cu masina si nu imediat la pornire. Mai studiez problema la prima pornire la rece sa vad daca face asa desi stiu sigur ca nu face ca ma mai uitam cateodata.

                        Ce parere aveti? sunt normale acele bule mici?asa fac toate?

                        Comment


                        • In ciuda acelor bule care sunt prezente si la mine motorul merge ireprosabil ! la km cat mai multi fara incidente

                          Comment


                          • Salut. Si eu am aceeasi problema cu aer pe tur. Daca o parchez cu fata in vale, porneste la sfert, indiferent de cat timp o las. Tin sa precizez ca am un 1.5 dci 85cp, euro 4.

                            Comment


                            • salut, bulele incep sa apara cand supapele de retur din injectoare incep sa se uzeze,
                              daca s-au desfacut injectoarele ,posibil sa traga aer si pe acolo (mie pompagiul cand le-a strans a pus o substanta pe filet ,care etanseaza foarte bine )
                              alta problema ar putea fi si supapa de pe filtru de motorina , eu am anulat furtunul ce iese din supapa de pe filtru si duce spre rezervor, adica am blindat iesirea din supapa , daca ati vazut filtrele de euro 4;5, au numai 3 orificii, adica conducta din rezervor,esirea spre pompa de inalta si returul din pompa.
                              mentionez ca nu mai van nici o bula pe furtun, spor la treaba.

                              Comment


                              • La mine s-a rezolvat. De vina a fost acea "para" , pompa de amorsare.
                                Sper sa rezolvati si voi cat mai repede sa scapati de-un stres.
                                sigpic
                                Don't judge me if you don't know me !

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google