si unde anume e supapa aceea de retur ?
Probleme Pornire
Collapse
X
-
daca vine motorina la injectoare si tot nu porneste, atunci ai de facut urmatoarele:
Pasul1: pompa data jos si injectoare la fel.
Pasul2: si pompa si injectoarele desfacute pina la ultima piesa.
Pasul3: curatate si inlocuite componentele defecte din pompa
Pasul4: suflate cu benzina foarte bine tot ce inseamna traseu de motorina ,cel putin de la filtru spre motor
Pasul5: asamblate, montate si o sa-ti porneasca la sfert
O trusa de scule, ceva mai mult efort, vointa si o sa reusesti.
Comment
-
Surpriza : era dusa pana de la pinionul cu axull came, fapt ce mia impins cureaua de distributie spre capacul protector si sa ros din ea, fiindca vroiam sa dau pompa jos si acolo am vazut un fir de curea si cand colo am zis ca problema rezolvata. Distributie noua+pompa apa+pinion ax came - adusa la punct si dat cheie....ghiciti - tot nu porneste. Deci cred ca ii dau foc. A pus cineva testerul original pe ea si o zis k pompa baga presiune chiar bine, acuma am dat iar injectoarele jos si le-am dus sa nu cumva sa fi ramas pe deschis, daca le montez si tot nu porneste chiar nu mai stiu ce sa ii fac....sa schimb si supapa aceea de retur de care zicea YLYE ?
Comment
-
Originally posted by loganstt View PostSurpriza : era dusa pana de la pinionul cu axull came, fapt ce mia impins cureaua de distributie spre capacul protector si sa ros din ea, fiindca vroiam sa dau pompa jos si acolo am vazut un fir de curea si cand colo am zis ca problema rezolvata. Distributie noua+pompa apa+pinion ax came - adusa la punct si dat cheie....ghiciti - tot nu porneste. Deci cred ca ii dau foc. A pus cineva testerul original pe ea si o zis k pompa baga presiune chiar bine, acuma am dat iar injectoarele jos si le-am dus sa nu cumva sa fi ramas pe deschis, daca le montez si tot nu porneste chiar nu mai stiu ce sa ii fac....sa schimb si supapa aceea de retur de care zicea YLYE ?ce bine ca am scapat de ea!!1000 de euro si gata
) nu ma mai doare capul!! Iti dau eu o idee; daca poti sa-i faci casco......poc.......si dupa....... iti iei benzina; ii pui gaz si iesi mai ieftin decat cu motorina. La benzinar nu ai turbina+egr+pompa de inalta si injectoarele lucreaza la presiuni muuuuult mai mici decat la motorul diesel!!
Comment
-
Stii ce am patit eu cand am schimbat distributia?! Hai sa-ti povestesc:
Achizitionat chit distributie(curea+rola+pompa de eau) mancaiar canceru pe aia de au inventat acest motoeur).
Chinuiala la schimbat
-ridicat motorul pe cric hidraulic si tot tacamul
-inlocuita distributia veche cu cea noua; dar UPS
-cand sa fixat rola intinzatoare prin acel minunat surub ce trece prin ea; SA SFICUIT FILETUL DIN CHIULOASA
-superb?!
-tristetea aia de mecanic nu a zis nimic; tare nu?!
-dupa o saptamana de mers cu cazanul am auzit un harait cuidat
-opresc dau cu ochiul si vad ca cureaua sta sa sara(o tinea suportul ala de aluminiu de care sa si frecat)
-ma apuc eu de ea ajung la surubul de la rola zic sa-l slabesc ca sa mai detensionez cureaua; cand ce sa vezi; era deja slabit; dau sa-l strang oha dadea in gol.
-cum am rezolvat?! tipic omului fara bani (ca ma rupt masina asta; 3000 de euro am bagat in 3 ani de zile)
-am scos surubul ce tine rola am luat lita de cupru cam de 0.5 si am fixat-o pe surub in asa fec ca atunci cand strang sa nu iasa;
-bagat surubul la loc; strans cu grija; vandut cazanul cu 1000 de euro!!
-asta e am mai postat un calcul na nu mai stiu pe unde
5000 achizitia+3000bagat in ea=8000euro : 3ani= 222 euro pe luna
Adica 10mil mi-a papat cazanu pe luna tim de 3 ani
Daca mergeam zilnic la serviciu cu taxiul ieseam la 6mil pe luna
30 ron dus intors x 20 zile=600 ronNU MAI VREAU DIESEL NICIODATA!!
NICI MACAR DEGEABA!! ca stiu ca se strica si trebuie sa bag bani in el!!Last edited by 77sky; 31 March 2012, 23:01.
Comment
-
Originally posted by un nimeni View PostAm scapat de cosmar bree) l-am vandut pe 1000 de euro!! si uite asa nu ajung ca tine un veteran pe acest forum (nju ma mai doare capul); gata cu motoarele diesel nu vreau sa mai aud de asa ceva cat mai traiesc; bafta in continuare!! sunt un fleac!!
sigpic
Poate pentru lume ești o singură personă,dar
pentru o anumită persoană, ești întreaga lume!
Comment
-
salut
postez si eu pentru prima data expunand problema mea si modul in care am rezolvat-o poate ajuta pe cineva. sunt posesor de logan diesel de 3 ani , masina fiind cumparata la 2ani si jumatate cu 37k kilometri. anul trecut fara nici un semn s-a oprit din mers si nu a mai pornit. dupa tot felul de mecanici si testere singura solutie a fost schimbare intregului sistem de alimentare costul fiind undeva aproape de 10000 ron. citind pe forumuri am aflat despre modul in care se face testul piliturii din motorinei din filtru, pusa intr-un pahar transparent langa un magnet. surpriza! pilitura industrial. am lasat toul si cand am avut bani am cumparat pompa de injectie sh cu garantie 1 an iar injectoarele le-am reconditionat intr-un atelier specializat adica au fost curatate in baie de ultrasunete,schimbate diuzele sau supapele de retur, nu stiu exact cum se numesc, testate si montate pe masina, in prealabil fiind curatat rezervorul, conductele si inlocuita pompa de amorsare. costul total al operatiei a fost 1000 ron pompa de injectie si 1480 injectoare si restul. cel care mi-a reparat injectoarele mi-a spus ca e posibil cauza sa fie durata de utilizare prea mare a filtrului de motorina (il schimbam la 25k.) el recomandand la 10k. cam asta a fost totul, imi cer scuze pentru postul prea lung, sper sa va ajute
Comment
-
Originally posted by ovidiu66 View Postsalut
postez si eu pentru prima data expunand problema mea si modul in care am rezolvat-o poate ajuta pe cineva. sunt posesor de logan diesel de 3 ani , masina fiind cumparata la 2ani si jumatate cu 37k kilometri. anul trecut fara nici un semn s-a oprit din mers si nu a mai pornit. dupa tot felul de mecanici si testere singura solutie a fost schimbare intregului sistem de alimentare costul fiind undeva aproape de 10000 ron. citind pe forumuri am aflat despre modul in care se face testul piliturii din motorinei din filtru, pusa intr-un pahar transparent langa un magnet. surpriza! pilitura industrial. am lasat toul si cand am avut bani am cumparat pompa de injectie sh cu garantie 1 an iar injectoarele le-am reconditionat intr-un atelier specializat adica au fost curatate in baie de ultrasunete,schimbate diuzele sau supapele de retur, nu stiu exact cum se numesc, testate si montate pe masina, in prealabil fiind curatat rezervorul, conductele si inlocuita pompa de amorsare. costul total al operatiei a fost 1000 ron pompa de injectie si 1480 injectoare si restul. cel care mi-a reparat injectoarele mi-a spus ca e posibil cauza sa fie durata de utilizare prea mare a filtrului de motorina (il schimbam la 25k.) el recomandand la 10k. cam asta a fost totul, imi cer scuze pentru postul prea lung, sper sa va ajuteMy good!!
Vindeau unii pe net motoare 1.5dci euro 4 complete.
Adica:
motor echipat complet+rezervor+conducte+planetare+evacuare cota zero; adica noi noute cu 1500 de euro!!
Am vorbit cu ei ca eram nedumerit si ziceau ca; caroseriile le trimit la americani iar motoarele le vand aici.
Ce draq fac aia cu caroseriile o mare nebuloasa pentru mine!!
Din pacate asta era prin ianuarie si nu stiu ce naiba am facut cu nr. de telefon al respectivului.
Comment
-
nu euro costul total al reparatiei a fost de 2480 ron (lei) in momentul in care s-a defectat aveam 120000 de kilometri si daca nu ar fi veniturile cam mici as putea spune ca nu ar fi o suma prea mare pentru aproape 6 ani de functionare a masinii in care singurii bani bagati au fost in consumabile
Comment
-
e o suma decenta in atatia ani investita
Pentru sanatatea sistemului de injectie se recomanda sa schimbi filtru de motorina cat mai des.Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
Comment
Comment