Intercooler

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Vrei sa-l faci logan de wrc? vechiul ford focus wrc si citroen cred ca au asa montat intercoolerul. dar te-ai gandit cati watti consuma cele doua ventilatoare sa raceasca intercoolerul si sa scoata aerul pe sub pasajele rotilor? gandeste-te ca trebuie motoare puternice, care sa evacueze o cantintate mult mai mare de aer decat intra frontal sub capota motorului la viteza maxima a masinii, iar acea putere consumata de motoare sa vezi daca nu consuma e in jurul a 1-2CP. prietenul tau tot pe logan a facut modificarea? daca a facut-o la o masina de peste 200CP, a avut de unde sa piarda acei 2 cai si sa castige pe alta parte 5, dar la logan nu cred ca va fi asa mare castigul. apropo, la focusul wrc decupajul e facut in sensul de deplasare al masinii, la evo e invers, gura aia e de evacuare a aerului ce trece peste (deci nu prin) radiatorul de apa si e trimis pe capota. cum prietenul tau n-a putut sa ne dea mai multe detalii, cred ca "discutam ". aia la fiorma de tuning i-au fi facut si-un mic chiptuning sau vreo setare de senzor la admisie si deja acei cai nu-s castigati datorita repozitionarii intercoolerului. dupa cum vezi, am inceput sa ma documentez sper sa fie sursele de incredere si sa nu vorbesc prostii
    Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

    Comment


    • #17
      Inca ceva... Lancer EVO are capota asa stock...din fabrica , nu a taiat nimeni din ea ,sau improvizat
      Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

      Comment


      • #18
        Originally posted by csebalyn View Post
        Vrei sa-l faci logan de wrc? vechiul ford focus wrc si citroen cred ca au asa montat intercoolerul. dar te-ai gandit cati watti consuma cele doua ventilatoare sa raceasca intercoolerul si sa scoata aerul pe sub pasajele rotilor? gandeste-te ca trebuie motoare puternice, care sa evacueze o cantintate mult mai mare de aer decat intra frontal sub capota motorului la viteza maxima a masinii, iar acea putere consumata de motoare sa vezi daca nu consuma e in jurul a 1-2CP. prietenul tau tot pe logan a facut modificarea? daca a facut-o la o masina de peste 200CP, a avut de unde sa piarda acei 2 cai si sa castige pe alta parte 5, dar la logan nu cred ca va fi asa mare castigul. apropo, la focusul wrc decupajul e facut in sensul de deplasare al masinii, la evo e invers, gura aia e de evacuare a aerului ce trece peste (deci nu prin) radiatorul de apa si e trimis pe capota. cum prietenul tau n-a putut sa ne dea mai multe detalii, cred ca "discutam ". aia la fiorma de tuning i-au fi facut si-un mic chiptuning sau vreo setare de senzor la admisie si deja acei cai nu-s castigati datorita repozitionarii intercoolerului. dupa cum vezi, am inceput sa ma documentez sper sa fie sursele de incredere si sa nu vorbesc prostii
        Am spus masina este LANCER EVO. Modificarea lui a fost mai mult un moft ca a vazut el undeva pe un site o masina ca a lui cu ornamentul pus si cu intercooler modificat si HOPA si el sa-si puna clopotei la "creier".
        El nu avea decuparea aceea pe capota la modelul initial.Si intercoolerul era undeva in fata , nu stiu exact unde si nu vreau sa fac afirmatii gratuite sa nu-mi sara lumea in cap. ( ca asa se face pe la noi prin romania).
        Modificare a fost facuta dupa ce a pus un intercooler mai mare. Din cate am masurat eu cu "schioapa" cel inital era mic si avea 20x32 iar cel de acum are 40x65 sau cam asa.Cert este ca suprafata este cam de 3-4 ori mai mare.
        Puterea masinii initiala era PARCA 165 C.P. - nu sunt sigur.
        Alte detalii daca mai vrei dupa ce vorbesc cu "vinovatul" sa-mi livrerze mai multe date despre ragalia lui.

        Bafta baieti

        Comment


        • #19
          Originally posted by hard_soft_21 View Post
          El nu avea decuparea aceea pe capota la modelul initial.
          Toate au !!! Lancer Clasic nu are,dar ala nici nu arata asa.
          Si puterea pleaca de la 280 cp
          Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

          Comment


          • #20
            Originally posted by Cristi_Xp View Post
            Inca ceva... Lancer EVO are capota asa stock...din fabrica , nu a taiat nimeni din ea ,sau improvizat
            Originally posted by Cristi_Xp View Post
            Toate au !!! Lancer Clasic nu are,dar ala nici nu arata asa.
            Si puterea pleaca de la 280 cp
            Originally posted by Cristi_Xp View Post
            Toate au !!! Lancer Clasic nu are,dar ala nici nu arata asa.
            Si puterea pleaca de la 280 cp
            Imi cer scuze ca trebuie sa te contrazic. NU ESTE ADERVARAT. "Mon amicii" ( ca la inghetata ) a cumparat masina fara asa ceva.
            Daca vrea cineva sa se convinga sa studieze site-ul de la Mitsubishi sau sa intrebe un dealer.
            Iata adresa www.mitsubishicars.com. Va rog studiati si sa-mi explicati si mie care sunt optiunile din fabrica si care sunt cele tuning. Poate asa "INVAT" si eu ceva.
            Este ceva optional si se monteaza doar la cerere. La fel si kit-ul modificat de intercooler care se monteaza la cerere si dai banul in plus.
            Diferenta este ca la cel pus de fabrica platesti de te usuci ca-ti da KIT-ul SPORT COMPLET, la cele facute la "comanda" poti sa modifici doar ce vrei tu.
            Adica intercoolerul, ornamentul, turbina si ce alte surubele si piulite mai are masina pe acolo sau mai are prin cap cel care-si monteaza asa ceva.
            Am si spus , dar vad ca nu citeste nimeni ca aceste KIT-uri de up-grade pt masini si motoare le gasesti in germania, olanda sau italia cam pe la orice magazin de specialitate. Nu ca la noi in VITAN unde gasesti doar fiare vechi si tot felul de porcarii. Si culmea este ca nu costa mult ( pt buzunarul lor ).
            Din cate stiu eu pretul unei asa masini de 2000 cm3 este cam de 18000E.
            Se poate studia in site-ul urmator:

            Daca va spun ca un kit sport de GTS costa cam 4300E mai are cineva ceva de spus? Deci ca sa cresti puterea motorului cam cu 15-70 C.P. mai pui din buzunar de-ti sar ochii din cap. Depinde cat de mult vrei sa modifici masina.

            Baietii, cat suntem noi de moderatori sau de super specialisti VA ROG EU FRUMOS, DIN RESPECT PENTRU CEEA CE SUNTEM SAU CEEA CE VREM SA DEVENIM, nu mai aruncati cu vorbele si hai sa incercam sa ramanem in limita respectului reciproc.
            Rugamintea mea este sa ne documentam corespunzator inainte si apoi sa postam, cu argumente cu tot. Nu de alta dar nu doresc sa scrie fiecare aici ce a visat noaptea sau ce crede el ca a vazut pe alta lume.

            Poate aici imi explici si mie unde este ornamentul de care discutam?




            O fi, da poate pe capota din spate. Ca pe cea din fata nu se gaseste.
            Deci TE ROG FRUMOS , REPET - hai sa ne documentam si apoi sa postam ceea ce credem ca putem sa demonstram.

            Bafta baieti.

            P.S. pote postezi si celalalt topic
            Last edited by Seba; 16 May 2008, 11:58.

            Comment


            • #21
              Inca odata...ala e Lancer Classic modelul nou.Din el deriva Lancer EVO 10 care nu au nici o legatura unu cu altu.Ce ai pus tu acolo e capota de EVO 9 probabil,si asa vine stock.Modelul fara ornamentu e de Lancer Classic,si alea dinainte de asta nou nu seamana deloc cu EVO.
              Pe scurt : capota aia pusa de tine e de EVO 9,si asa vine stock
              Lancer EVO stock are 280cp
              Cred ca tu confunzi Lancer Classic cu Lancer EVO
              Last edited by Cristi_Xp; 15 May 2008, 22:40.
              Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

              Comment


              • #22
                Din ce-am citi mai sus, omul a castigat 5 cai din supradimensionarea intercoolerului, nu din repozitionare. o sa citesc mai atent, dar e al dracului de greu...
                si xp are dreptate, evo9 are 280 de cai si are fanta pe capota...
                revin mai incolo
                Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                Comment


                • #23
                  Originally posted by Cristi_Xp View Post
                  Toate au !!! Lancer Clasic nu are,dar ala nici nu arata asa.
                  Si puterea pleaca de la 280 cp
                  Ca sa nu ma mai acuzi ca sunt rau intentionat, te rog sa studiezi poza facuta cu telefonul la acest LANCER EVO. ( cam de prosta calitate dar asta este ).
                  Eu nu vad acel ornament. Si masina o vad destul de des.
                  Sa inteleg ca am probleme cu vederea ? Din afirmatiile tale asta deduc eu.

                  Bafta baieti.
                  Attached Files

                  Comment


                  • #24
                    Lancer Evo IX (primele 5 poze)
                    Ala alb din poza mea EVO 8

                    Lancer Evo X (pozele 6-8)

                    Noul LANCER Classic (poza 9)

                    Vechiul Lancer Classic (poza 10)
                    P.S. ala din poza ce ai pus,chiar nu pot sa imi dau seama ce e ...pune o poza mai mare...

                    Si o poza cu EVO 7 (poza 11) care seamana cu poza aia mica ce ai pus`o tu ,dar capota e de la EVO 8 in sus,ca are si o dunga pe mijloc ,care la 7 nu apare...
                    Attached Files
                    Last edited by Seba; 16 May 2008, 11:55.
                    Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                    Comment


                    • #25
                      Fir-ar de treaba aia e capota de evo9 toata ziua. iar evo9 are 280 de cai din fabrica. cei 20 de cai in plus de care vorbeste hard_soft ii scoti lejer din chiptuning, fara sa schimbi intercoolere si alte piese la motor. si nu te costa chiptuningul 4000 euro.
                      mitsubishi-ul cu motor aspirat de 2000, da costa cam 18000 euro, si la al probabil kitul sport costa 4000 euro. iar castigul de 15-70 mi se pare ca-i in functie de ce procent din kit achizitionezi. oricum, raman la ideea ca aia 5,5 cai in plus (din ce-ai prezentat pana acum) sunt din modificarile la galerie si supradimensionarea intercoolerului (desi la un aspirat nu vad rostul intercoolerului) mai degraba decat din repozitionarea lui. hard_soft, astept detalii despre masina amicului tau, nu despre kiturile mitsubishi de la dealer. tocmai ca sa ne documentam cat mai bine si sa vorbim la subiect. ca "avioane" putem debita cu totii, nu cred ca se puna problema sa nu fie unul in stare sa nu vorbeasca prostii.
                      Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                      Comment


                      • #26
                        Esti foarte aproape de adevar!
                        Am vorbit ( pe chat cu "cretinul" ) si mi-a spus despre capota. Cea initiala este de EVO8 - cum corect a observat Cristi_Xp. Ca cea de 7 arata un pic altfel. Problema era ca ornamentul lui de pe capota nu era asta. La varianta lui "XXX de oras"( nu stiu exact ce cod sau indicativ are - ca sa pot sa spun exact despre ce tip stam de vorba dar promit sa ma informez si postez aici, acum o sa vsa pun documentul dupa care a cumparat el masina si ce date are ) intercoolerul EXISTA dar are dimesniuni reduse si este plasat undeva in partea din fata. Pt lamuriri am cerut sa-mi trimita o poza cu capota initiala, asa cum era de la mama ei. Cica tot avea ceva pe ea dar nu ce are acum. Dupa primirea pozelor ne vom lamurii cu toti.
                        La modelele zise SPORT ( adica EVO8 editia sport si PARCA LA TOATE evo9 ) intercoolerul este amplasat nu stiu exact unde ( nu ma intreba ca nu m-am documentat ) DAR NU IN SPATELE SPOILERULUI . Cert este ca nu mai este in spatele spoilerului , jos in dreapta. DIN CE AM INTELES DE LA MITSUBISHI DE PE SITE modificarea a fost facuta pentru cresterea parametrilor motorului si implicit pentru adaptarea altei configuratii a sistemului de racire a intregului subansamblu. Acolo nu spune exact la ce parti se refera.
                        Legat de puterea motorului, asa este cum spuneti voi - la EVO 9 echipat stock este in jur de 280 C.P.
                        Dar va rog sa imi spuneti si mie care este presiunea de supraalimentare, care este presiunea din rampa de injectie si care sunt parametrii motorului la un EVO9 -STOCK si care sunt ai unui EVO 8 standard ? Ca din cate stiu eu despre un asa ceva discutam. Adica diferenta dintre o masina echipata stndard de oras si una echipata STOCK de plimbat pe coclauri.

                        Dar sa revenim la problema initiala. Eu vreau sa-mi pun intercooler. Important este unde amplasez eu acest intercooler si apoi sa vad ce randament are. Poate duminica postez schitele cu noua forma a capotei ( daca le finalizez )
                        Va astept cu vesti.

                        Bafta baieti

                        P.S : Am atasat documentul dupa care a cumparat "mister" masina. Poate va intereseaza!


                        nu mai da "quote" la ultimul post, se subantelege ca la el se face referire!
                        Attached Files
                        Last edited by Seba; 17 May 2008, 04:55.

                        Comment


                        • #27
                          EVO8 sau EVO 9 standard(stock) sunt masini de strada...evo 9 are 280,evo 8 undeva sub 280 ,nu stiu exact.Oricum sunt stock...dar asta e varianta sport de Lancer...
                          Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                          Comment

                          Working...
                          X
                          Anulare DPF
                          Politica de Securitate Google