Curea Distributie Dci

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Curea Distributie Dci

    am si eu o intrebare cati km mar putea tine cureaua de distributie am acum 63000 si la 60000 trebuia schimbata. ce ziceti ii vreo problema daca mai rulez cu ea asa. O intalnit cineva probleme???

  • #2
    Vrei sa risti ?
    sti cit costa daca se rupe cureaua

    Comment


    • #3
      ai curaj
      sfat: fa tot posibilul si schimb-o!

      Comment


      • #4
        eu am vb cu un tovaras mecanic si a zis ca daca nu faci taxi , scoala cu masina sau sa mergi foarte mult in oras si cu foarte multe porniri merge garantat fara probleme inca cel putin 10.000 km .

        Comment


        • #5
          Sunteti inconstienti. Stiti voi proverbul ala cu "sgarcitul mai rau pagubeste". Costa prea mult reparatia, drept sa va spun ala nu mai e motor, daca se rupa cureaua. Cureaua se schimba si ca timp, nu numai ca nr. de Km. Cauciucu imbatraneste si-si pierde proprietatile initiale. Aveti mare grija. Am vazut foarte multe motoare cu cureaua rupta. Putine au fost acelea la care am inlocuit doar supape. 80 % trebuie inlocuita chiuloasa si chiar si pistoane. Asa ca Atentie!!
          Last edited by adicata2003; 14 January 2009, 22:50.

          Comment


          • #6
            fiecare face pe barba lui

            Comment


            • #7
              Mersi de sfaturi pana la urma ramane sa o schimb si asa am forjato destul de mult nu am prea iertato...... sper sa ma mai tina macar saptamana asta

              Comment


              • #8
                Si daca tot ai intervenit si ai vazut foarte multe motoare duse din cauza asta esti tu dragut sa ne spui si cati km aveau in plus fata de cat era recomandat de producator sa schimbe distributia ?

                Comment


                • #9
                  Sa va spun o chestie. Km astia dati de producator sunt dati comercial, fie pentru a vinde piese, fie pentru a micsora timpul de reparatii pentru o masina. De exemplu la Crafter cureaua este dat ca se inlocuie la 200.000Km. (Este un avantaj mare pentru o utilitara). Renaultu dupa cate stiu eu e pe la 60.000Km. Cu siguranta nu se rupa cureaua la 60000Km 60.000 este o recomandare data de producator , avand in vedere si conditiile de trafic din Romania. Daca ai norocul poti rula si inca 30.000 km fara sa se rupa. Dar va spun eu ca nu merita acest risc. Masinile la care am vazut curele rupte, de obicei aveau foarte multi km si erau depasiti nr. de km. dupa cea de a doua sau a treia inlocuire.Ca numar nu este o regula . Asta depinde foarte mult de stilul de mers si de conditiile in care se circula . O curea nu se uzeaza din porniri dese. Problema mare a curelelor de distributie este frana de motor. Franele de motor violente uzeaza foarte mult cureaua. In concluzie , ca sa dormiti linistiti noaptea, inlocuiti cureaua si nu o sa aveti probleme.

                  Comment


                  • #10
                    adicata tu esti mecanic sau doar te faci ?
                    cum frate sa se uzeze ceva de la o masina in frana de motor ?!
                    spune-mi si mie intr-o zi obisnuita cu mers pe unde vrei tu pe ce distanta folosesti tu frana de motor (aduna distanta aia cu frana de motor si sigur iti da cu metri nu km.)

                    da sa revenim cand dai la automat si masina porneste atunci se forteaza cel mai mult cureaua de distributie ,cu fiecare pornire aceasta isi pierde din rezistenta si de aceea nu este recomandat sa o impingi sau sa o tragi pt. a porni masina pt. acolo se opune ceva rezistenta acum chiar nu vreau sa intru in amanunte ,eu ma apropii de 60.000 km si chiar nu ma gandesc sa schimb cureaua aia chiar la 60.000 km sa vedem ce se intampla bine o sa schimb cu 3000 sau 5000 de km peste dar sunt sigur ca nu se va intampla nimic.
                    Last edited by gelica75; 14 January 2009, 23:33. Reason: Automerged Doublepost

                    Comment


                    • #11
                      Gelica75. O intrebare pentru tine. Spune-mi si mie ce se intampla cu o curea de distributie in aceasta situatie. Se intampla in mers sportiv. Rulezi cu cca 80..100 Km la ora in treapta a V-a. Apoi vrei vrei sa iei un viraj mai strans si trebuie sa reduci. Bagi repede in treapta a 3-a sau chiar a 2-a, si iei brusc piciorul de pe pedala de ambreiaj. Ce se intampla cu turatia motorului?????? Iti spun eu , va creste BRUSC de pe la 1500...2000 la 4000..4500. Deci ce se intampla cu cureaua??? Va aparea o tensiune suplimentara, pe care aceasta va trebuii sa o preia. Asta la frana de motor violenta. In postarea de mai sus am specificat, FRANA DE MOTOR VIOLENTA. Intr-o frana de motor normala nu se intampla nimic sau sarcinile suplimentare aparute sunt mici. Motoarele pentru masinile de raliu, masini ce folosesc in mod frecvent aceste frane de motor violente pentru a vira in ace de par, au alte curele de distributie. Sunt speciale.

                      Vorbind de frana de motor violentadespre asta am vb eu mai sus!!!)
                      "cum frate sa se uzeze ceva de la o masina in frana de motor ?!"
                      -planetare;
                      -cutie de viteze;
                      -ambreiaj;
                      Mai enumar???

                      Nu, nu sunt mecanic, sunt inginer auto , mai precis coordonator tehnic pe marca Audi. Crede-ma ca stiu ce vorbesc.

                      Comment


                      • #12
                        Gelica75... ai o masina disponibila pentru niste teste?
                        Sa vezi ce se poate duce din frane de motor violente...
                        Planetare, ceva prin cutie (rulmenti, sincroane), ceva pe la motoras...

                        Cat despre curea...e normal ca ea sa fie "programata tehnic" sa reziste mai mult de 60000 km, insa e o vorba de inlocuirea ei inainte sa treaca acel prag maximal.
                        In plus, asa cum s-a zis mai sus...sunt stiluri diferite de condus, unele produc uzuri premature altele protejeaza mai bine acea piesa; asa cum sunt cazuri in care s-au dus pana la 100000 de km fara a fi schimbata, tot asa sunt si alte cazuri cand au cazut la 70000 (iarasi fara a fi fost schimbata vreodat')
                        Asadar,,,nu va legati la cap! Schimbati-o cand i-a sunat orologiul

                        P.S. adicata2003 mi-a luat-o inainte cu raspunsul...
                        Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

                        Comment


                        • #13
                          frate vb de logan nu de audi sau de masini de curse .
                          hei numai visa daca tu faci 1000 de km in stil audi sau curse,ar trebui sa schimbi mai mult decat ai specificat tu la sfarsit la loganul nostru sti de ce pt ca nu rezista .

                          frate vb de logan nu de audi sau de masini de curse .
                          hei numai visa daca tu faci 1000 de km in stil audi sau curse,ar trebui sa schimbi mai mult decat ai specificat tu la sfarsit la loganul nostru sti de ce pt ca nu rezista .
                          Last edited by gelica75; 14 January 2009, 23:45. Reason: Automerged Doublepost

                          Comment


                          • #14
                            Eu am dat exemple ce face sa se uzeze cureaua mai repede. Acela este un exempu. Sunt multi ce conduc sportiv chiar si Loganele.(mai ales cele de firma) Chiar eu am vazut. Eu asta am vrut sa zic, ca daca se ruleaza untr-um mediu cu mult praf, daca se merge sportiv, sau alte cauze, este bine sa inlocuita mai devreme cureaua. De exemplu neamtu da la diesel 2.0 tdi 90.000Km. Dar el nu zice ca fix la 90.000 Km sa inlocui cureaua. Este o recomandare, dar fara sa se defaseasca. El zica ca incepand cu revizia de 30.000 Km sa se verifica vizual si sa se inlocuie daca este cazul. Deci se poate inlocui cureaul si la 50.000 su 60.000 km. Asta in functie de conditiile de mers. Eu am dat o explicatie si niste exemple. Care vrea sa tina cont, sa tina, care nu si mai bine. Este alegerea voastra.

                            Comment


                            • #15
                              Eu ma culc ca maine trebuie sa ma duc la servici pa si noapte buna !

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google