Evo Vs Efix Diesel Sau Bmw Vs Tractor...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Evo Vs Efix Diesel Sau Bmw Vs Tractor...

    Salutare tuturor !

    Ma numesc Marior Dan Adrian si sunt cu Logan Dizal Preferance 70 CP (Caini Putere) in fata blocului. Mentionez ca e prima data pe un forum asa ca va rog sa scuzati daca ceea ce intreb e deja pe undeva ca nu am gasit printre posturi exact ce caut eu. Am tot alimentat cu toate motorinili posibili, de la Petr... pana la MooL Evo si m-a impresionat puteeeeeerrrrrrrrrnic aia de la MooL, cu mentiunea ca dupa ce am alimentat cu Evo consumam mai mult, sau mi se parea, sper...nu am compiutar de bord. am zis hai sa alimentez si cu EFX sa mai ingrijesc injectoarele (desi nu are nici 2500 de km). Fratilor mi se parea dupa aia ca mergeam cu tractorul, urla de mama focului, parca mai rau, eu neschimbandu-mi stilul de a conduce, mai bruscat putin, plus ca e leneees...se consuma mult mai putin, ce e drept, am tinut din alea 4 liniute, de mi s-a acrit, am facut mult peste 100 km prin oras si inca mai am 2...E ceva in neregula cu stilul meu de a conduce (desi oricum nu e doar asta), cu motorina sau cu motorul meu ? Ca nu imi dau seama, fiind si incepator. Respect cat pot de mult regulile de exploatare citite aici si in cartea ei. Va multumesc mult de tot !

  • #2
    salutare!
    eu alimentaz numai de la rompetrol si sant foarte multumit de cum merge masina am proape 60.000 km si nu am nici o problema acum ce sa iti spun incearca sa mergi numai la o anumita benzinarie si dupa o perioada masina isi va reveni ,acum cred ca fiecare benzinarie baga diferiti aditivi si probabil de asta ti se pare ca merge motorul urat ,la mine motorul toarce ca o pisica multumita .

    Comment


    • #3
      Eu prefer efix-ul ala imbunatatit cu "KEROPUR",cu cea din MOL aceeasi impresie am avut-o si eu ,consuma mult si nu ofera nimic in plus.

      Comment


      • #4
        nu mai bagati motorina aditivata pt "power". ce sa cureti la 2500km? motorul, de tot? de oriunde bagati aveti grija numai sa fie statii serioasa, sa nu ploua in rezervoare, sa nu bata vantul pe sub capace si sa umple de mizerii combustibilul. si nu bagati de la statii no-name, in rest, talpa si drum bun!
        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

        Comment


        • #5
          Bravo seba
          serioasa incurajare pt. diselari ,asta am facut eu in 2 ani si am ajuns la 60.000 km fara nici o problema .
          vis a vis de cazul de mai sus cand am cumparat masina parca intr-o joi deja mi-am planificat o calatorie pt sambata si am facut in ziua respectiva vreo 1100 de km in total la bord pe ruta buc.- pitesti- rm. valcea - sibiu - medias-brasov -ploiesti -bucuresti: frumoase vremuri chiar nu imi aduc aminte dar cred ca in a doua saptamana facusem deja 3000 de km si domnul de mai sus isi face probleme degeaba cum ai spus si tu plinul de la o benzinarie serioasa(rompetrol,mol,petrom'v) si talpa in tara la plimbari sa ii faci rodajul, vb. vine dar isi mai da drumul motorul.

          Comment


          • #6
            Efixu era o treaba cand era E4 acu ca-i E5 nu ma prea incanta... in rest talpa maxima motorina de la rompetrol la mol, petrom, lukoil, omv mai rar (am io un ghimpe la OMV)
            Loganu' regele taxiurilor.

            Comment


            • #7
              Originally posted by marior.adi View Post
              ...... cu mentiunea ca dupa ce am alimentat cu Evo consumam mai mult, sau mi se parea, sper...nu am compiutar de bord. am zis hai sa alimentez si cu EFX sa mai ingrijesc injectoarele (desi nu are nici 2500 de km)........ Respect cat pot de mult regulile de exploatare citite aici si in cartea ei. Va multumesc mult de tot !
              De cand au trecut la aditivii astia omologati in Kazahstan, Rompetrolul se pare ca a devenit chiar periculos. Pe vremea lui Efix 4 motorina era OK. Eu am schimbat pe Mol Evo Euro5 si consumul in Bucuresti la dci 85 (+20) este 6.x l/100, in functie de trafic x este mai mare sau mai mic, dar nu trec de 7. In conditiile in care nu am nici o ezitare in trafic.
              Masina trebuie sa o menajezi pana pe la 3000, dupa aia poti sa dai in ea (eu la 3500 am remapat-o).
              Drum bun!

              Comment


              • #8
                Motorina Sprint Diesel de la OMV e nr 1.... fara doar si poate.

                Comment


                • #9
                  Cand aveam tractor, numai motorina d-asta bagam...adica de la OMV
                  In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by Razzvan View Post
                    Motorina Sprint Diesel de la OMV e nr 1.... fara doar si poate.
                    Argumenteaza te rog , de ce crezi ca este numarul 1?Din profilul tau reiese ca mergi pe benzina,eu de cind cu programul asta qprotect de la rompetrol folosesc numai alto 55 despre care pot spune ca este peste cea de care ai mentionat.

                    Comment


                    • #11
                      Nu stiu cum se spune in cazaca, dar iti spun in romana: Drum bun!

                      Comment


                      • #12
                        Pai asta e si scopul programului Qprotekt))...sa decarteze mai multi clienti la Rompetrol...stai linistit ca nimeni nu e nebun sa fie clientul in avantaj. Despre aditivii folositi de Rompetrol s-a scris destul, daca dai cu "Search" gasesti. Iti urez bafta cu aditivii interzisi si "impodobiti" frumos de reclame
                        In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                        Comment


                        • #13
                          S-a scris unde pe forumul acesta?Arata daca poti teste facute dovedite cu probe si analize da laborator,intimplator am pe cineva care lucreaza la rompetrol si vreau sa-ti spun ca te inseli.

                          Comment


                          • #14
                            Si cunostinta ta care lucreaza la Rompetrol ti-a aratat grafice cu legaturi moleculare si chimice ?...da-i pe Google si te documentezi de acolo despre aditivii interzisi...si Da, exista pe forumul asta informatii destul de serioase despre sindromul motoarelor si filtrelor de combustibil, rosii. Din partea mea poti baga ce vrei, eu unu am de unde sa aleg asa ca ocolesc Rompetrolul
                            In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                            Comment


                            • #15
                              Am dat un search pe google referitor la ce-ai spus n-am gasit nicaieri nimic(poate nu stiu eu sa caut, te-as ruga sa-mi lasi si mie pe pm un link unde ai gasit asa ceva dar sa nu fie tot o discutie pe alt forum cele de aici le-am citit).Cit despre cunostinta mea lucreaza chiar in laborator nu i-am cerut nici un grafic sau buletin de analiza oricum nu cred ca as stii sa le interpretez dar mi-a explicat despre seriozitatea cu care se fac aceste analize,iar programul qprotect nu este o chestie de reclama.
                              p.s Ma insel dar nu cred,mi se pare ca rompetrol distribuie produse si-n afara tarii nu numai in Romania.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google