Evo Vs Efix Diesel Sau Bmw Vs Tractor...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    toti se lauda cu protejarea motoarelor, dar numai rompetrolul reuseste sa inroseasca capuri de injectoare, filtre, rezervoare. o fi bine? din experienta personala, daca si motorinele lor is ca benzinele pe care le vand, le-as mai lasa doar dreptul sa serveasca mici si bere la terasele benzinariilor pe care scrie rompetrol.
    Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

    Comment


    • #17
      OK!!! Ca o concluzie finala,din moment ce spuneti aceste lucruri eu proaspat posesor al unui logan inteleg ca este interzis sa mai folosim combustibili de la rompetrol intrucit motoarele logan benzina sau motorina se strica.Asa ca ramine sa alimentam cu ce?Si de unde? Personal cred ca renunt la rompetrol si o sa alimentez numai de la agip cu noua motorina fabricata de ei(o fii si asta chestie de reclama nu mai stiu ce sa zic).

      Comment


      • #18
        Ca un rezumat, aditivii din produsele rompetrol contin mult fier si sulf, de aici si culoarea rosie.
        De fiecare data cand am alimentat de la Agip, masina a mers prost.
        Incearca mol, sau omv.
        Acesta e aditivul ce-l foloseste rompetrol, interzis in alte tari.
        Un articol despre ferrocen si impactul sau asupra limitei de ungere.
        Last edited by Cezar; 2 May 2009, 09:12.

        Comment


        • #19
          Sulf Cezar? E unul dintre criteriile de trecere da la Euro4 la Euro5. N-as prea crede!
          Iar benzina de 100 de la Agip este super! Macar de unde alimentez eu.

          Comment


          • #20
            Nu ma bag in a comenta compozitia chimica a combustibililor de la Rompetrol VS alte statii peco , dar eu de 2 ani de cand am masina am alimentat numai Rompetrol si motorul meu nu are nimic . Dar tot am citit pe ici pe colo, si curiozitatea ma facut sa incerc si OMV . Astfel ultimi 100L pe care ia mancat masina mea , au fost Alpin , si nu pot spune ca intradevar se simte vreo diferenta intre combustibili . Singura chestie pe care am observat-o este : o pornire ceva mai usoara, si parca nu mai scoate fum .
            , sunt cu ochii pe voi !
            :thumbsup:

            Comment


            • #21
              @detail: da ai dreptate, am scris sulf si am gresit.
              Insa restul datelor sunt corecte.
              Last edited by Cezar; 3 May 2009, 15:01. Reason: Automerged Doublepost

              Comment


              • #22
                Va salut cu respect stimati colegi de forum si tara !

                Multumesc mult pentru ajutor si lamuriri, acum pot sa revin cu date concise, fiins la vreo 5700 km parcursi. Facand plinul la Mol de 160 ron cu tempo plus euro 5, nu EVO, am parcurs vreo 850 km, mixt, cam un sfert in oras, in comparatie cu Evo 8 liniute - nu stiu cat inseamna asta ca am aflat intre timp ca o liniuta nu inseamna 5 l si ca sunt diferite cele de sus de cele de jos, etc, cu care am parcurs in aceleasi conditii vreo 650 de km. Deci ce am avut si ce am pierdut...macar m-am linistit ca nu e mult mai mare consumul din cauza lui Evo, doar cu 1 litru in plus eventual. Cu tempo plus imi iese aprox 5,2 l / 100 km, iar cu EVO presupunand ca 8 liniute e 38 l iese 5,4 l/ 100 km; sper sa nu fie gresite calculele prea mult, dar am tras 2 concluzii vitale :
                - dau faliment daca mai chinui motorul prin oras si nici lui nu ii e bine, deci traiasca abonamentul cand nu e nevoie de masina
                - nu mai tin mortis sa conduc un BMW nou de 8700 EUR

                Sanatate si sa ne auzim cu bine !

                Comment


                • #23
                  Nu calcula dupa liniute, calculeaza daca nu ai CB doar de la plin la plin (plin facut pana sare pistolul pompei, ca altfel poti sa bagi si 55-60 l daca te chinui sa alimentezi incet si fara spuma). Liniutele alea se aprind in functie de senzorul din rezervor, nu seamana indicatiile intre ele la 2-3 masini la rand daca le iei, si nu au o scadere liniara, adica 1 liniuta nu are 5l.

                  Comment


                  • #24
                    Alimentez de la mol de 10-15mii km numai cu evo si merge foarte bine (5,3 consum in bucuresti ) am mai alimentat doar de la petrom, petrom v, omv, mol si rompetrol. Cea mai prosta motorina pt mine este 1. Petrom 2. Rompetrol 3.omv si petrom v 4. Mol ( pt mine cea mai buna )

                    Comment


                    • #25
                      Vezi ca gasesti pe forum un sondaj cu ce motorina se alimenteaza si ai sa vezi ca in top la preferinte este pe primul loc petrom cu omv,pe 2 rompetrol cit despre mol undeva in coada.Ca este proasta motorina de la petrom ma astept sa mai faci niste precizari din ce cauza consideri ca este asa.

                      Comment


                      • #26
                        Acel sondaj de pe forul nu reflecta calitatea carburantului. Eu l-as interpreta altfel. Cine este in coada clasamentului poate are carburantul cel mai bun, respectiv mai scump...si datorita acestui lucru...mai putin accesibil celor care au votat in sondaj.
                        Personal am votat tot MOL pe primul loc.

                        Comment


                        • #27
                          Scuzati de off topic dar intreb si eu legat de benzina efix. La cele 2 statii din Iasi am remarcat ca sub fiecare pompa scrie aditivul care este bagat in ea. La efix 95 scrie Lubrizol, iar Alto 101 este ADD8. Stie cineva ceva de astea?

                          Multumesc,

                          Comment


                          • #28
                            Originally posted by mike26ro View Post
                            Acel sondaj de pe forul nu reflecta calitatea carburantului. Eu l-as interpreta altfel. Cine este in coada clasamentului poate are carburantul cel mai bun, respectiv mai scump...si datorita acestui lucru...mai putin accesibil celor care au votat in sondaj.
                            Personal am votat tot MOL pe primul loc.
                            Ba eu cred ca reflecta fff bine realitatea, cit despre pret ca ar fii mai scump la mol te inseli cam toti se invirt in aceleasi preturi dar oricum dincolo de acest lucru vino si expune o parere concreta de ce crezi ca este mai prost combustibilul la petrom si rompetrol in comparatie cu mol?

                            Comment


                            • #29
                              k
                              1. rompetrol alimentat o data cind eram pe blana mers ok dar sub mol
                              2. petrom cea mai proasta motorina dupa mine, trage cel mai prost si zgomotoasa
                              3. petrom v si omv ok aproape de mol la cum trage, daca nu am mol bag de la ei
                              4. pt mine cea mai buna sunt cel mai multumit ( alimentez doar cu evo )
                              la totate ma refer la cea mai scumpa motorina ca si la mol motorina euro 5 imi pare ciudata, adica trage mai subtire. eu doresc sa traga mai bine un pic de putere

                              Comment


                              • #30
                                OK. Nu contest parerile nimanui legate de cel mai bun combustibil,am alimentat si eu de la diverse statii inclusiv cele mentionate mai sus plus luckoil(de care sint dezamagit total),dar totusi am decis sa ramin pe rompetrol in ciuda a ceea ce se zice ca contine multi aditivi care se spune ca nu fac bine la motor,mai concret alimentez cu alto55 si sint inscris si-n programul lor.Acum ca o fii numai reclama programul asta al lor nu stiu,tot ce-mi doresc este sa n-am probleme cu masina ca la cit costa o reparatie la diesel mai bine cumperi alta masina.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google