Probleme Alternator, Fulie Alternator Sau Curea De Accesorii

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Originally posted by alessandro View Post
    Problema e simpla. Inainte de oprirea motorului alternatorul se invarte. oprim motorul, acesta se opreste dar alternatorul datorita inertiei mai vrea sa se invarta putin.
    Daca avea fulie frei se invartea in gol fara ca fulia sa traga de curea si bruscheze fulia vilbrochen
    Vezi ca ai gresit; in sensul invartirii motorului, fulia antreneaza, in celalalt sens "scapa"; daca se opreste motorul se opreste si antrenarea rotorului alternatorului.
    Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

    Comment


    • #32
      Nu am gresit.

      E ca la bicicleta cand te opresti din pedalat.

      Alternatorul are inertie si dupa oprirea motorului doar ca fulia frei nu il mai lasa sa traga de curea...se invarte in gol si fulia sta pe loc

      P.S. in continuare rog un coleg cu 16v ( indiferent ph1 sau ph2 ) sa faca o poza fuliei de la alternator.

      Comment


      • #33
        Se invarte in gol doar cand e antrenata invers, adica doar atunci cand motorul are acel recul pe care i-l da compresia(o scurta miscare in sens invers); cand motorul se opreste brusc este oprita si miscarea fuliei, numai ca nu mai preia si acel recul, ci se invarte in gol. Daca ar fi ca la bicicleta ar insemna ca rotorul alternatorului continua sa se roteasca din inertie si dupa ce fulia e oprita.
        Last edited by IancuMIC; 21 December 2012, 19:53.
        Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

        Comment


        • #34
          Noi ne chinuim sa exprimam acelasi lucru...crede-ma

          Fulia normal ca se opreste, este stransa cureaua pe ea. Clicket-ul din fulie permite organelor alternatorului sa se invarta in gol cateva secunde dupa oprirea motorului.
          M-am uitat la mine dupa ce am montat-o...opresc motorul si 2-3 secunde se mai aude un zgomot de la alternator

          http://www.youtube.com/watch?v=4EXYP1CmL9Q

          http://www.youtube.com/watch?v=hrFcP...DCDEB4A1CD8790
          Last edited by alessandro; 21 December 2012, 20:03.

          Comment


          • #35
            A aparut si la mine aceasta problema in zona alternatorului cu zgomot ca si cum o elice ar lovi ceva, in plus se aprindea si se stingea martorul de baterie.

            La service meridian s-au strans toti mecanicii+inginerul in jurul masinii, toti cu varianta lor, in final au zis ca trebuie schimbat alternatorul, 2500 ron nou sau 1060 ron, sh reparat de fabrica pentru ca eu nu repara alternatoare.
            Mecanicul zice ca dupa zgomot pare sa fie o bila din rulment scapata prin alternator....

            Dupa ce am citit mesajele voaste ma gandesc ca e posibil sa fie fulia respectiva si atunci cand mie mi se apindea martorul din bort ea se bloca asfel auzindu-se zgomotele, cureaua nu prezinta deteriorari, mecanicul asta a verificat prima data...

            Intre timp nu se mai aude nimic, dar voi merge sa-l verific chiar daca nu se mai aude, daca se blocheaza e posibil sa apara mai multe stricaciuni.

            Am gasit un atelier "electrica auto" (vis-a-vis de piata domenii) unde voi demonta alternatorul si sper sa gasesc cauza, inainte de a-l demonta mi-au facut o verificare si alternatorul incarca si merge normal.

            Va voi spune cauza dupa ce luni il voi da jos si vom descoperii ceva...daca gasim ceva tinand cont ca acum nu mai scoate zgomote si nici martorul din bord nu se mai aprinde...
            sigpic

            Comment


            • #36
              Ideal ar fi sa se schimbe tot ce inseamna role intinzatoare, curele odata cu distributia si nu pe bucati. Are mare dreptate IancuMic. Recent, un var de al meu a ramas cu masina in pana din cauza rolei intinzatoare. Nefiind schimbata la timp a dus la ruperea curelei alternatorului. Pe scurt, alti bani, alta distractie ).

              Comment


              • #37
                corect, eu le-am schimbat de 2 ori si la 60000km, dar la mine nu e rola ..........
                sigpic

                Comment


                • #38
                  Originally posted by gvg06 View Post
                  A aparut si la mine aceasta problema in zona alternatorului cu zgomot ca si cum o elice ar lovi ceva, in plus se aprindea si se stingea martorul de baterie.
                  Mai mult ca sigur e fulia. Ai dci, asa ca sigur ai fulie unisens; "scapa" din cand in cand, iar asta inseamna si aprinderea martorului baterie.
                  Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                  Comment


                  • #39
                    Dupa un an de zile de cand am schimbat fulia de la alternator si cureaua de accesorii (Contitec), astazi s-a rupt iar o bucatica din curea.Am cumparat alta curea(Grates-micro v) ,dar ma gandesc ca exista o problema:ori cureaua proasta ori rola intinzatoare.Ma gandesc sa schimb rola de la intinzator,pentru ca arcul intinzatorului nu este rupt.Ce parere aveti?Logan 1,4,Laureat,an 2005,116 000km, 25 000km de cand am schimbat ultima oara cureaua (si fulia de la alternator).O sa incerc sa revin cu poze.

                    Poze curea
                    Last edited by mady; 16 March 2013, 21:34. Reason: Automerged Doublepost

                    Comment


                    • #40
                      esti la 1,5dci.
                      in fine, schimba rola intinzatoare.

                      Comment


                      • #41
                        Salutare. In martie am auzit prima oara sunetul ca de curea care patineaza doar ca era mai mult spre metalic de rulmenti. A facut asa de 3-4 ori cate 10-15 secunde in decurs de 1 zi jumate. Si ca sa fie totu complet cand am ajuns in service cu ea nu a mai vrut sa faca si pace. Au verificat mecanicii daca e fulia de la alternator defecta ( daca scapa ) si era buna. Concluzia a fost "posibil rola intanzatoare de la accesorii" dar pana nu mai face nu stim.

                        Astazi la 2 luni jumate si pe caldura s-a auzit din nou la pornire...tot asa scurt 10 secunde, insa surpriza maxima este ca acum am o vibratie ciudata la relanti care insa nu se mai aude cand calc frana. Vibratie ca de "ceva de plastic". Daca turez usor spre 900-1100 rpm nu se mai aude si nu mai vibreaza...doar la relanti face.

                        Masina este 1.5 dci din 2007 cu 96.000 km. Vreau sa stiu de la ce s-ar putea auzi ca sa pot schimba...sunt sigur cxa in service o sa primesc raspunsul mergi pana"crapa" sa vedem ce schimbam.

                        Am depistat zgomotul. Pare a fi arcul de la rola intinzatoare de la cureaua de accesorii. Nu a fost schimbata niciodata.
                        Last edited by adema1981; 21 May 2013, 09:46. Reason: Automerged Doublepost

                        Comment


                        • #42
                          Buna ziua,

                          Considerand probabil ca problema este de la alternator, eu nu aud nici un zgomot suspect, dar pe tester mi-au spus ca incarca cam putin, adica sta undeva pe la 13.5-13.7 volti si de aceea as putea sa am si oprirea motorului la un moment dat in mers, deoarce poate incarcarea se opreste pentru perioade scurte. Aveti idee de la ce poate fi?

                          Comment


                          • #43
                            daca nu iti incarca indiferent ca pe perioade scurte sau lungi,ti se aprinde becul de baterie in bord.
                            daca ti se opreste motorul in mers, iar bateria are 12v sau mai mult, imediat dupa oprire, atunci nu e de la baterie sau de la incarcare. e de la injectie sau senzorul de pe volanta.

                            Comment


                            • #44
                              Am inteles, masina este a socrului meu si nu am auzit sa vada becul de la baterie aprins dar daca se aprinde pentru perioade scurte cred ca nici eu nu l-as vedea ziua, la cat de prost se vad martorii in bord. Prima verificare au fost injectoarele la un delphi point unde spre surprinderea mea placuta, injectoarele nu au nimic, masina se opreste rareori in mers si porneste la prina cheie, acum mai nou se manifesta prin nepornirea uneori la cald, sau porneste si se opreste imediat, dupa o pauza porneste si merge normal, pe testerul pe care l-au pus ei arata incarcarea demaxim 13.7 ceea ce si mie mi se pare putin totusi, au zis ca cu farurile aprinse sta pe la 13.4 volti. As dori sa verific acest senzor volanta, imi poti spune te rog unde se afla si daca-l pot demonta relativ usor? El este defect sau trebuie doar curatat?
                              Bateria nu am verificat-o imediat dupa oprire, dar dupa stationare de o zi are 12.7 volti si vechime 2 ani. Am testat-o cu un aparat special si este ok nu scade sub 11.5 in sarcina de 100 A.

                              Comment


                              • #45
                                Originally posted by adema1981 View Post
                                Salutare. In martie am auzit prima oara sunetul ca de curea care patineaza doar ca era mai mult spre metalic de rulmenti. A facut asa de 3-4 ori cate 10-15 secunde in decurs de 1 zi jumate. Si ca sa fie totu complet cand am ajuns in service cu ea nu a mai vrut sa faca si pace. Au verificat mecanicii daca e fulia de la alternator defecta ( daca scapa ) si era buna. Concluzia a fost "posibil rola intanzatoare de la accesorii" dar pana nu mai face nu stim.

                                Astazi la 2 luni jumate si pe caldura s-a auzit din nou la pornire...tot asa scurt 10 secunde, insa surpriza maxima este ca acum am o vibratie ciudata la relanti care insa nu se mai aude cand calc frana. Vibratie ca de "ceva de plastic". Daca turez usor spre 900-1100 rpm nu se mai aude si nu mai vibreaza...doar la relanti face.

                                Masina este 1.5 dci din 2007 cu 96.000 km. Vreau sa stiu de la ce s-ar putea auzi ca sa pot schimba...sunt sigur cxa in service o sa primesc raspunsul mergi pana"crapa" sa vedem ce schimbam.

                                Am depistat zgomotul. Pare a fi arcul de la rola intinzatoare de la cureaua de accesorii. Nu a fost schimbata niciodata.
                                La mine a aparut la cca 90000km si, pe langa curea si rola intinzatoare a trebuit sa schimb si fulia de alternator, care era deja blocata. Detalii, aici
                                Last edited by Obi-Wan; 3 July 2014, 14:56.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google