Bataie La Ralanti Numai Cu Motorul Cald

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Bataie La Ralanti Numai Cu Motorul Cald

    Iata problema: loganul fiind iesit din garantie am facut revizia de 60k cu tot ce implica ea la un service oarecare unde cunosteam un mecanic. Am ajuns acasa si dupa 10 minute a mai trebuit sa fac un drum si cum a pornit s-a auzit un fel de suierat dinspre motor, suierat care m-a insotit drumul de 2 kilometri iar la pornirea urmatoare a disparut insa fiind cu urechile ciulite am sesizat un alt zgomot, un fel de bataie/tacanit tot de la motor. Da atunci am vizitat serviceul unde am schimbat distributia, un service specializat pe injectoare, serviceul autorizat dacia din Constanta, au ascultat-o mai multi oameni mai mult sau mai putin specializati dar nici unul nu a putut sa spuna sigur ce are. S-au facut 2 teste de injectoare, pe tester si cu paharutele, rezultatul: injectoarele sunt ok. Am schimbat iar uleiul, am zis ca poate ... si tot degeaba. La pornire, cu motorul rece merge frumos si dupa cateva minute incepe mai firav iar apoi din ce in ce mai pronuntat sa se auda bataia asta. In rest motorul trage bine, porneste normal, nu scoate fum nu tremura. A .... se aude numai la ralanti si cand pornesc AC-ul aproape ca dispare sau nu se mai aude de zgomotul AC-ului.

  • #2
    zgmot tehnologic al ambreiajului...eu zic sa nu te stresezi....mi ales daca masina e ok.

    Comment


    • #3
      tare ma indoiesc de asta

      Comment


      • #4
        Am si eu o problema de genul asta iar la mine se opreste daca apas pompa din stg care trage motorina. Si la a mea s-au uitat vreo 5 mecanici de la reprezentanta si nu si-au dat seama. Oricum nici eu nu am gasit rezolvarea. Probabil nu e bun filtru de motorina.

        Comment


        • #5
          Originally posted by tod_adrn View Post
          Am si eu o problema de genul asta iar la mine se opreste daca apas pompa din stg care trage motorina. Si la a mea s-au uitat vreo 5 mecanici de la reprezentanta si nu si-au dat seama. Oricum nici eu nu am gasit rezolvarea. Probabil nu e bun filtru de motorina.
          adica bate motorul sau doar suiera?

          Comment


          • #6
            Nu motorul. Zgomotul este din partea dreapta si e tare ciudat.... ca un scartait. Daca nu esti atent ai impresia ca este de la motor dar l-am ascultat si eu si inca vreo sapte meseriasi si toti au spus ca nu este de la motor.

            Comment


            • #7
              Originally posted by tod_adrn View Post
              Nu motorul. Zgomotul este din partea dreapta si e tare ciudat.... ca un scartait. Daca nu esti atent ai impresia ca este de la motor dar l-am ascultat si eu si inca vreo sapte meseriasi si toti au spus ca nu este de la motor.

              "scrtaitul" ce de aude in "partea drepta poate fi de la cureaua de accesorii (putin probabil) sau de la pompa de apa. Incearca sa pui pe interiorul curelei de accesoarii un pumn de nisip (este rudimentar, dar poate sa dea un rezultat.Macar stii daca "aluneca cureaua)

              Comment


              • #8
                Acum doua saptamani am schimbat si intinzatorul si cureaua de accesorii iar in urma cu vreo 3-4 luni am schimbat kitul de distributie cu tot cu pompa de apa. Dupa cum am spus sunetul se opreste daca apas pompita din dr care trage motorina in filtru.

                Comment


                • #9
                  Deci inseamna ca nu e o bataie la motor (asta m-a speriat).
                  Mai mergi cu ea sa vezi cum se manifesta, e proaspata treaba sa dam un diagnostic, mai ales ca nu e service aici

                  Comment


                  • #10
                    chestia asta se aude de acum 6 luni si 90000km. Acum am 105k si am fost la mai multe reprezentante. Asa am ajuns sa schimb curele, distributie.

                    Comment


                    • #11
                      Am facut 2 inregistrari, prima cu motorul rece si apoi cu motorul cald. Live se aude mult mai clar.



                      Comment


                      • #12
                        rene - vroiam sa te intreb daca in mers iti apare vreun martor la bord? e ciudat rau zgomotul ala! sa nu cumva sa fie de la rola intinzatoare! Din cate stiu eu chiar daca pui rola nou, daca iti intinde cureaua prea mult exista posibilitatea sa apara acel zgomot la rola! Nu stiu ce sa zic......zgomotul ala mie unul imi suna a injector! Dar daca zici ca ai fost cu ea la test......I-a si tu niste furtunele subtiri cat sa intre pe returul injectoarelor, sa fie putin mai lungi, pune-le in niste pahare( fiecare furtun cu paharul lui) si porneste motorul(nu conteaza daca e rece sau cald!@ tine-o cateva secunde pornita si apoi pune paharele unul lanag celalalt si vezi daca sunt toate la acelasi nivel! Sa ai pahare transparente!
                        ce sa zic......bafta multa!

                        Comment


                        • #13
                          Poate nu a facut treaba buna acel mecanic...la asta te-ai gandit?

                          Comment


                          • #14
                            Nu se aprinde nici un martor in bord, nu s-a aprins niciodata; am facut 2 teste coplete (cu paharele si pe calculator) la un service specializat in injectoare si la reprezentanta Dacia, verdictul: injectoarele functioneaza in parametri. Dupa cum am mai spus, bataia a inceput sa apara dupa schimbarea distributiei, din acest motiv am remontat cureaua fara nici un rezultat; mecanicul care a facut operatiunea e un cunoscut care a schimbat zeci de distributii, singura varianta ar fi calitatea kitului, o fi o chinezarie cu sigla renault? Nu-mi da mana insa sa iau altul daca nu sunt sigur; poate cineva care schimba cureaua ar putea sa -mi-o dea pe cea veche sa incerc si varianta asta?
                            Daca e un injector totusi trebuie sa recunoastem ca e o manifestare atipica ...

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by rene View Post
                              Nu se aprinde nici un martor in bord, nu s-a aprins niciodata; am facut 2 teste coplete (cu paharele si pe calculator) la un service specializat in injectoare si la reprezentanta Dacia, verdictul: injectoarele functioneaza in parametri. Dupa cum am mai spus, bataia a inceput sa apara dupa schimbarea distributiei, din acest motiv am remontat cureaua fara nici un rezultat; mecanicul care a facut operatiunea e un cunoscut care a schimbat zeci de distributii, singura varianta ar fi calitatea kitului, o fi o chinezarie cu sigla renault? Nu-mi da mana insa sa iau altul daca nu sunt sigur; poate cineva care schimba cureaua ar putea sa -mi-o dea pe cea veche sa incerc si varianta asta?
                              Daca e un injector totusi trebuie sa recunoastem ca e o manifestare atipica ...

                              zii unde sa-ti trimit cureaua?

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google