Bataie La Ralanti Numai Cu Motorul Cald

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by cristyc_84 View Post
    zii unde sa-ti trimit cureaua?
    Multumesc, dar se pare ca am rezolvat ...
    M-am tot plins la mecanicul care mi-a schimbat distributia si mi-a sugerat sa schimb filtrul de motorina desi mi-a garantat ca a montat filtru de origine (am vazut si eu ca scria renault pe el), asa ca am cumparat un filtru, mahle parca se cheama, made in austria (vanzatorul a spus ca e identic cu cel pe care scrie renault, fiind practic acelasi producator) si cu ceva chinuiala l-am schimbat singur. Ei bine nu mai bate dar parca nici mersul de dinainte de schimbarea distributiei nu este, ma rog ... bine ca nu mai bate, nici macar nu mai eram sigur ca mai aud bine asa ca am chemat un vecin care si-a mai dat cu parerea si care stia cum batea inainte si a zis si el ca nu mai bate. acum incerc sa-mi dau seama ce naiba avea filtrul vechi.
    Sa nu radeti dar uitati ce m-am gandit eu: am inteles ca este o supapa in filtru (pe retur?) care banuiesc eu ca ramanea blocata si la relanti dupa ce motorul se incalzea si avea nevoie de mai putina motorina crestea presiunea pe retur si implicit in pompa si injectoare iar la turatia respectiva presiunea era mai mare decat trebuia si de aici bataia ... sau poate invers era presiunea prea mica, in orica caz trebuie sa fie de vina acea supapa din filtru ...
    Poate cunoscatorii ca confirme, sa infirme sau sa copleteze teoria (aiureala) mea.

    Comment


    • #17
      Se pare ca m-am inselat in legatura cu incetarea bataii ... s-a diminuat numai un pic. Oricum, e clar ca filtrul de motorina era defect (supapa de retur blocata pe inchis). Acum, cu motorul pornit cand apas pe para de amorsare nu se mai "pietrifica" iar daca scot un furtunas de la returul injectoarelor nu mai bufneste motorina inapoi, scuipa doar putin injectorul. Cineva mi-a spus ca s-ar putea ca problema sa fie o eroare a calculatorului, mai precis n-a mai recunoscut codul vreunui injector si -ia dat unul implicit, iar injectorul nu "stie" sa functioneze bine in toate regimurile de turatie/temperatura. Dar asta nu aparea la testele facute, sau nu aparea in bord ceva?

      Comment


      • #18
        la absolut toate dci urile am auzit zgomotul asta , cele care nu au vor avea. nu ai sa rezolvi niciodata bataia asta , este un zgomot tehnologic si da pare ca un zgomot de injector blocat. la mine facea doar cand ii dadeam forje puternice si in momentul in care porneau "ciocanelele" vibra si motorul ciudat , scadea foarte putin si rpm. asta am observat cand am stat cu stetoscopul in garaj sa vad de unde se aude. am mai mers cu masina 80.000km cu bataia aia si merge in continuare, eu zic ca nu ai de ce sa iti faci griji.
        daca rezolvi totusi ceva imi fac tricou cu tine

        Comment


        • #19
          Nu m-ar deranja daca e un zgomot tehnologic si nu ar dauna in vreun fel dar ma indoiesc. N-am mai auzit la alte dci-uri zgomotul asta (am ascultat destule) si cei care au ascultat motorul au "catlogat" zgomotul ca suspect. Pe inregistrare nu este asa clar ... as vrea si eu sa nu imi fac griji dar nu pot ...

          Comment


          • #20
            salut

            salut.am si eu aceeasi problema k si a ta cu bataia la motor.la mine a ineput dupa ce am schimbat distributia,park ar fii bataie de tachet de injector nu pot s dau seama de unde vine cel putin la rece bate mai rau k la cald

            Comment


            • #21
              Ca sa elimini varinta cu injectoarele, trebuie sa faci in felul urmator: cu motorul pornit scoti fiecare mufa separat de la injector, daca tacanitul dispare atunci cand scoti mufa insemna ca este de la injectore.

              Comment


              • #22
                Eu zic ca este pompa sarita de la punct ... si pun pariu
                MCV 1.5dCi & Volvo 2.5I

                Comment


                • #23
                  Sau poate sa nu fie pusa distributia bine pusa la punct.

                  Comment


                  • #24
                    sau poate fi din cauza la rola de distributie

                    Comment


                    • #25
                      Originally posted by vadim_braia View Post
                      Eu zic ca este pompa sarita de la punct ... si pun pariu
                      eu cred ca tu esti sarit de la punct si pun si pariu

                      Comment


                      • #26
                        Originally posted by tractorashul View Post
                        eu cred ca tu esti sarit de la punct si pun si pariu

                        Prietene eu nu te-am jicnit , daca habar n-ai care e fenomenul .. ciocul mic si stai jos .
                        MCV 1.5dCi & Volvo 2.5I

                        Comment


                        • #27
                          Dupa sunet mie imi pare a fi de tachet . Ori a sarit putin distributia de la punct, ori a fost pusa gresit .
                          , sunt cu ochii pe voi !
                          :thumbsup:

                          Comment


                          • #28
                            Frate nu te mai agita. Motorul meu are 260.000 si aud bataia aia de la 25.000.Nu-ti mai bate capul cu ea.Dar daca vrei sa nu o mai auzi cumpara o masina nemteasca

                            Comment


                            • #29
                              n-am mai intrat de mult pe aici si imi cer scuze ... eu am initiat topicul si dupa ce problema s-a rezolvat n-am mai intrat ... rusinica mie.
                              vreau sa va spun ca bataia a disparut dupa schimbarea filtrului de motorina ... a mai aparut o data la putin timp dupa schimbare (am scis despre asta la momentul respectiv). Intre timp am mai facut aproape 10k si motorul merge bine, putin cam galagios cand e frig afara pana se incalzeste dar cam asa fac toate dci-urile. Porneste bine, trage binisor nu scoate fum, se mai aude cate un suierat discret de pe la curele sau filtru dar e aproape insesizabil (il aud doar eu :-)). Asa ca au cazut toate teoriile cu distributia pusa prost (dupa mine nu se poate asa ceva si masina sa merga bine) iar injectoarele au trecut doua teste cu succes. singura explicatie a ramas filtrul de morotina care se pare ca avea supapa blocata si se facea presiune pe retur. Practic ce scoteau injectoarele pe retur nu avea unde sa se duca si primul injector (celmai aproape de filtru), unde se crea presiunea cea mai mare incepea sa bata. Parerea mea ....

                              Comment


                              • #30
                                Si al meu logan la rece face urat zici ca are ceva metalic rupt in el si bate.Dupa ce se incalzeste numai face decat zgomotul normal de diesel.Am tot stat si m-am gandit ca poate are ceva pentru ca am avut baia de ulei sparta si pompa ulei rupta, suporti motor rupti toti ma rog acum vreun an jumatate.Dar daca avea ceva facea si cand e cald motorul.
                                Last edited by Distrat; 23 February 2011, 18:25.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google