noul motor 1,5 dci 70CP

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Eu zic ca merita noul diesel de 70 CP,e silentios(la fel ca un benzinar pana la 80Km/h),mai ales ca are consum mai mic fata de precedentul motor de 65CP.
    Plus de asta daca ii faci un chip tuning faci un super motor,economic si cu reprize demne de un 1.6 benzinar ma refer la un interval 80-120Km/h in treapta 4(adica in cazul unei depasiri ceva).
    Last edited by SUPERCAR; 4 January 2007, 14:28.

    Comment


    • #17
      Cu chip tuning il duceai pe ala de 65cp lejer la 85 cp ...pe asta nu stiu la cat
      Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

      Comment


      • #18
        sa fiu sincer nu prea am incredere in chiptuning. mie teama ca forteaza motorul, aliajele din care sint facute componentele motorului rezista la anumiti parametri si nu la altii cu totul mai mari. nu cred ca m-am exprimat corect, dar intelegeti voi ce vreau sa spun.cel putin la logan care din cite se vede e facuta din economie gen ceausista in nici un caz nu m-as incumeta.iar cu alta masina as fi multumit cu ce are.

        Comment


        • #19
          Masina e facuta sa mearga in parametrii aia,doar ca normele de poluare ii reduc performantele,si nah...de acolo se scoate plusul acesta de putere
          Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

          Comment


          • #20
            diesel

            Inainte de a-mi lua benzinarul, am tot stat la indoiala: sa iau diesel sau nu? Faza cu consumul redus e adevarata, dar: reviziile sunt mai scumpe, piesele sunt mai scumpe, motorina se tot scumpeste de o vreme, plus ca dupa 15000 km, am impresia ca orice dieselar incepe sa faca scandal prea mare. Am vazut in Austria, de exemplu, ca multi au masini pe diesel, dar ... am vazut si statisticile lor: din 2005, datorita scumpirii motorinei, a scazut cu 15% numarul celor care mai cumpara diesel.
            Am condus de cateva ori si LGN diesel de 65 cp - se misca destul de bine: tzasneste mai greu, dar apoi merge el. Am mers cu el cu 150 fara sa-l stresez tare.
            Martinel rules!

            Comment


            • #21
              Eu am fost la drive test la 1.5 dci ,si sincer diferenta intre 1.6mpi si 1.5 dci nu e enorm de mare...
              Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

              Comment


              • #22
                cum naiba nu face caldura logan diesel?! al meu face caldura si destul de repede....dci-urile spre deosebire de mpi-uri au si incalzire electrica....iar expresia "troc, troc, troc, troc in loc de vruum, vruuum, vruuuuuum" cred ca era o gluma..dieselurile moderne depasind de mult etapa aceea...

                in alta ordine de idei...reprizele intre 60-120km/h sunt foarte bune si asa avand 65 cai, poate peste 1.6 mpi..in situatia de fata te ajuta foarte mult cuplul(160Nm)...

                numai de bine...
                membru diesel-ist...

                Comment


                • #23
                  Dieseulul are cuplu mare la turatii mici, 2000 tr/min. Deci e mai bun la demarari decat la depasiri in viteza.
                  Cel mai nou proiect auto din România!
                  Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                  Comment


                  • #24
                    la depasiri intre 60-120 km/h te ajuta cuplul si masina se infige foarte bine...crede ma.....
                    cuplul la diesel e mai mare decat la 1.6mpi...(160Nm >128Nm)...faptul ca acest cuplu se obtine la o turatie mult mai joasa(2000rpm la dci fata de 3000 la 1.6mpi) nu poate fi decat inca un avantaj...

                    numai de bine...
                    Last edited by LUYgescu; 9 January 2007, 23:52.
                    membru diesel-ist...

                    Comment


                    • #25
                      eu zic sa trageti o intrecere ... sa vedeti care are dreptate 1.5dci vs 1.6mpi
                      http://i62.photobucket.com/albums/h1.../sticker_1.jpg
                      http://i62.photobucket.com/albums/h1...c_user_bar.png

                      Comment


                      • #26
                        m-am intrecut deja cu un priten cu 1.6mpi si nu mi-a stat in fata.....repet, nu cu start de pe loc...eram amandoi in miscare(aprox40km/h si ne-am dus pana la 100km/h)...

                        numai de bine...
                        membru diesel-ist...

                        Comment


                        • #27
                          baaaad baaaad, racing is bad! :d
                          http://i62.photobucket.com/albums/h1.../sticker_1.jpg
                          http://i62.photobucket.com/albums/h1...c_user_bar.png

                          Comment


                          • #28
                            Aaa...pai cu start lansat se duce dieselu..poate si inainte..da nu pt mult timp ca are v max mai mica decat ala de 1.6
                            Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                            Comment


                            • #29
                              V max la diesel este mai mica si de cat la 1,4 mpi (162 km/h)

                              PS: Prestigiu are cuplu 148 Nm, asta nu inseamna ca il ia dieselu la start ca are cuplu 160 Nm

                              PS2: 1,4 prinde suta in 13s (asta daca il calci pana in 6000rot/min), iar dieselu in 15s
                              Last edited by 1.5 DCI; 22 June 2007, 13:12.
                              ...de doi lei :p

                              Comment


                              • #30
                                Iar prestige-ul prinde sute in 10,2 secunde - sau ce putin asa se zice.
                                Last edited by 1.5 DCI; 22 June 2007, 13:13.
                                Martinel rules!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google