noul motor 1,5 dci 70CP

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Originally posted by marian630ro
    Salut! Sunt un proaspat dieselist si am nevoie de o precizare....am observat ca toti aveti la temperatura doua (2) liniute si foarte rar 4....eu de cand l-am luat am observat ca pana se incalzeste motorul (mai ales in circulatia prin bucuresti asta se intampla fff repede) motorul sta la 2 liniii ...dupa aproximativ 10, 15 minute de mers in trafic urban urca la 4 linii unde ramane fara probleme....daca ies in extraurban dureaza mai mult pana urca la 4 linii....masina are la momentul asta cam 800 de Km ..parte in urban (cam 40%) iar restul in extraurban. Sa am eu probleme sau asta este...
    --------------------
    exact asa e si la mine ... no problem

    remapare la motor a facut cineva ??? sau si-a pus careva distantiere la roti ??? daca da atinge roata de aripa cand este incarcata ???
    Last edited by Cristi_Xp; 4 May 2007, 18:52.
    :popa:

    Comment


    • #62
      remaparea o sa o fac eu la vara si legat de distantiere(la ce ajuta alea)...eu stiu ca se schimba arcurile cu totul si scade garda la sol cu 3 cm si nu afecteaza cu absolut nimic masina daca pastrezi jentile din fabrica de 15"

      Comment


      • #63
        distantierele se pun intre tambur si janta ca sa scoata roata in spre exteriorul masinii sunt distantiere si flanse ....(mareste stabilitatea la curbe fiind distanta dintre roti mai mare )
        Last edited by 1.5 DCI; 14 May 2007, 21:32.
        :popa:

        Comment


        • #64
          eu no sa imi pun niciodata distantiere,prefer niste arcuri care scad garda la sol 3 cm

          Comment


          • #65
            problema la pornire

            Am un Logan 1,5 dci 70 ch de putin timp.Comparativ cu alte diesele(FW,Skoda,Peugeot) care pornesc instantaneu, am remercat ca al meu porneste mai greu,dupa cateva rotatii,in special cand motorul este rece. Ce puteti sa-mi spuneti despre acest lucru?

            Comment


            • #66
              uau..n-am mai mai auzit-o pe asta cu porneste instantaneu..eu am pornit si skoda octavia 2 si tot la fel porneste ca si golanul meu..poate nu stii ce motorina ai pus. ca motorul e rece..pai cat de rece a fost afara..doar nu cu minus carul..e si normal sa pornesca mai greu dimineata-daca e frig..parerea mea.

              fum albastru in ralanti..mi s-a intamplat azi dimineata..doar ce pornisem si se vedea un pic de albastru a teava..e bine?(am 3000km)uleiul e la nivel ca in prima zi , toate celelalte lichide la fel..
              Last edited by 1.5 DCI; 27 May 2007, 20:39.

              Comment


              • #67
                E normal. Cel putin eu asa stiu, la dieseluri apare fumul albastru. Toata chestia e sa nu apara si cand merge la relanti.
                Cel mai nou proiect auto din România!
                Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                Comment


                • #68
                  Originally posted by georgen
                  Am un Logan 1,5 dci 70 ch de putin timp.Comparativ cu alte diesele(FW,Skoda,Peugeot) care pornesc instantaneu, am remercat ca al meu porneste mai greu,dupa cateva rotatii,in special cand motorul este rece. Ce puteti sa-mi spuneti despre acest lucru?
                  probabil au alt tip de bujii alea care incalzeste mai repede camera de ardere la pistoane.
                  Oricum eu sunt multumit de cum porneste dci-ul,pornste imediat chiar si cand a fost mai rece prin martie.

                  Comment


                  • #69
                    salut sunt un user nou pe acest forum si sunt un posesor de logan 1,5 dci 70 cp vreu sa va spun ca are un cuplu senzational mai ales dupa 130km la ora

                    Comment


                    • #70
                      adica ..cum vine asta dupa 130kmh..zbori imediat la 150??

                      Comment


                      • #71
                        Originally posted by arkadyema
                        fum albastru in ralanti..mi s-a intamplat azi dimineata..doar ce pornisem si se vedea un pic de albastru a teava..e bine?(am 3000km)uleiul e la nivel ca in prima zi , toate celelalte lichide la fel..
                        fum albastru = arde ulei. eu zic sa te uiti atent sa vezi daca e albastru. pana acum nu am auzit loganisti diesel sa se planga ca mananca ulei. si la abia 3.000 km sa scoata fum albastru ...
                        Last edited by 1.5 DCI; 28 May 2007, 22:42.
                        Dacia Logan Ambition 2006 1.5 dci 65cp
                        10.000 km - 22.01.2007

                        Comment


                        • #72
                          adevarul ca se vedea in lumina soarelui..si sigur mi s-a parut albastru. uleiul nu a scazut deloc. poate fi motorina?

                          Comment


                          • #73
                            Pentru cultura mea generala: D.p.d.v. al costurilor per total (carburant, consumabile, intretinere, etc. ) ce credeti ca se merita 1,5 dci sau 1,4 MPI pe GPL (cel produs de Dacia)
                            Cel mai lent 1,6 8v

                            Comment


                            • #74
                              1.5 dci

                              Comment


                              • #75
                                mai astept doua trei pareri si apoi ma duc sa-i dau doua palme lu' cumanta-miu (desteptu' vrea sa-si cumpere pe gaz ca-i ieftin )
                                Cel mai lent 1,6 8v

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google