Test Gaze La Itp

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by dan.gutu View Post
    Vezi ca aici citesc si altii nu numai tu,si daca dai spaga 1 ,100 sau x lei,tot dare de mita se cheama,tu in postul asta ai facut un autodenunt,te poate scapa de puscarie, dar mai mult ca sigur poti primi o amenda penala.Eu zic pe viitor,sa ganditi putin pana sa scrieti,daca un baiat destept se duce pe fir acum,unde ai facut tu ITP-ul,intra si ala care ti-a luat 100 de lei in rahat, intri si tu.Rog un moderator sa faca putina curatenie !
    eu nu am dat nimic nimanui dar au tinut masina 15 min la testu de gaze

    Originally posted by canabis888 View Post
    eu la 3000 rot/min in a V-a la 1.5 dci 65 cai am 130 km/h
    viteza max din constructi la 1.5 dci =158 km/h,eu am venit de undeva cam 65 km cu 160-165 km/h constant ,deci subturata?

    Originally posted by segane View Post
    eu nu am dat nimic nimanui dar au tinut masina 15 min la testu de gaze


    viteza max din constructi la 1.5 dci =158 km/h,eu am venit de undeva cam 65 km cu 160-165 km/h constant ,deci subturata?
    si nu da fum ca alte diesel-uri

    Originally posted by segane View Post
    eu nu am dat nimic nimanui dar au tinut masina 15 min la testu de gaze


    viteza max din constructi la 1.5 dci =158 km/h,eu am venit de undeva cam 65 km cu 160-165 km/h constant ,deci subturata?


    si nu da fum ca alte diesel-uri
    foarte foarte putin la accelerare brusca
    Last edited by segane; 9 July 2010, 18:44. Reason: Automerged Doublepost

    Comment


    • #17
      Tot se vorbeste de motoare subturate, va intreb la ce turatie trebuie tinut pentru a nu merge cu motorul subturat.
      Treapta a-4-a turatie 2900-3000 motor subturat?
      Astept un raspuns.
      Multumesc!
      sigpic

      Comment


      • #18
        La 2900-3000 nu este subturat. Subturat ii inainte de 2000.
        I HAVE A !sigpic
        fara linkuri externe in semnatura

        Comment


        • #19
          pana la urma lamuritima si pe mine,sub 2500 rotati motorul este subturat si infunda catalizatorul,prapadeste injectoarele,nu-ti iese ITP..etc, peste 3000 pompa produce pilitura si iarasi injectoare bulite etc...
          pana la urma care este reteta..???

          Comment


          • #20
            Originally posted by Carmeloa View Post
            in primu rand suntem in Romania.Deci ca sa treci itp fara probleme trebe spaga neaparat.
            Eu am 43mii km , si de curand am facut itp.la fel s-a intamplat,numai ca eu am dat din prima spaga 100ron.
            dar daca nu dateam nu treceam 100%,mi-a zis-o ala pe fata.
            Daca la 14mii km de abia ai trecut te asigur ca la urmatorul itp nu treci sigur , fara spaga bineinteles.bafta
            Deci pe tine te-a costat mai mult spaga decat ITP-ul? In Galati costa cam 75 RON ITP-ul, ii mai las 10 RON baiatului de acolo sa bea si el o bere (si eu ma bucur atunci cand primesc ), deci ajunge pe 85 RON toata socoteala. Pai daca ii dai acum 100RON, peste vreo 6-7 ani cat ii dai, salariul pe o luna?

            Comment


            • #21
              domnilor ...trebuie sa fac si eu ITP la loganul meu 1.5 dci!! intrebarile sunt: 1. Este motiv de picat ITP o crapatura de 30 cm in josul geamului ce a plecat de la o pietricica sarita in geam?
              2. Vesnica problema a loganului frana de mana. daca este trasa reusesc sa plec cu masina deci nu prea tine!! se pica pt astea daca ma duc asa cu ea? banuiala mea este ca DA ..dar nu este o certitudine pt mine! nu am mers subturat deci noxele spers sa iasa OK!.

              Comment


              • #22
                Unde anume este acea crapatura ? Daca nu este intr-o zona unde sa impiedice vizibilitatea, se poate da admis cu defectiune minora.Cat despre frana de mana,Loganul chiar este bun la frana de mana,cu frana punte spate sta mai prost.
                LOGAN--> <--TOYOTA

                Comment


                • #23
                  este in stanga la sofer in partea de jos....la cochilia volanului!!! pai si frana de mana nu este pe spate(puntea spate) la rotile din spate la tamburi!!!

                  Comment


                  • #24
                    depinde...in mod normal te poate pica pentru crapatura in parbriz!

                    Comment


                    • #25
                      fratilor ma speriarati ,masina mea e din 2004 si am itp peste 2 luni,de gaze nu imi e frica,ca i-am dat sare pe paine,deci cu subturatu o scot de pe lista,dar ramane,parasolaru,folia lumar,ploapele de pe faruri,coltarele de pe bari,eu nu dau nimic jos,sa fie sanatosi...si parca imi pare rau sa dau 1 mil degeaba,pe criza asta nu ma scot bani afara din casa,mai bine mai pun ceva folositor la masina...

                      Comment


                      • #26
                        Originally posted by slim_daddy40 View Post
                        este in stanga la sofer in partea de jos....la cochilia volanului!!! pai si frana de mana nu este pe spate(puntea spate) la rotile din spate la tamburi!!!
                        Daca este la aproximativ 10 cm de la ''cheder'' si merge paralel cu marginea de jos,nu este problema,poate sa iti dea admis,daca face figuri ii spui ca se poate admis cu defectiune minora .La frana ,m-am exprimat eu gresit ,era vb de frana de serviciu,pe puntea spate,acolo sta Logan-ul mai prost,cele cu repartitor mecanic,tocmai acest repartitor este buba.Si acolo daca este baiat de treaba,poate regla acel repartitor,eu o fac benevol,fara sa mai anunt clientul .Hai sa discutam toate astea,cu toate ca le-am mai discutat,aici :http://www.loganclub.ro/forum/r_r_t_p-t878.html
                        LOGAN--> <--TOYOTA

                        Comment


                        • #27
                          segane stai linistit ca la 2500 de ture nu este mers subturat,ar trebui sa te informezi singur ca sa te convingi ce inseamna subturat si nu te mai lua dupa tot felul de pareri,i-ti imaginezi ce inseamna sa mergi cu loganul prin oras la 4000 de ture?incearca si ai sa vezi,acel itp voia spaga sigur,profita de necunoasterea noastra in ale mecanicii,dar nu toata lumea-incuiata cum cred ei,ar trebui ca romanul sa devina si el mai reclamangiu ca asa poate se vor indrepta lucrurile in tara asta.

                          Comment


                          • #28
                            Eu la loganul vechi pe benzina la ultimul itp n-am avut probleme cu franele, era la 180k km si pe spate nu se umblase la frana, in schimb masina era zgariata de jur imprejur nu scapase nici o bucatica de 10 cm pe usi pasaje si bari. Saracul om a sunat la RAR ca nustia ce cod de defect sa bage si le repeta la aia ca "nu numai pe aripi e de jur imprejur!").Era Benzina acum mi-am luat diesel si nush cum e cu gazele clar masura de opacitate nu cred ca e concludenta la motoaele cu filrtre de particule.

                            Comment


                            • #29
                              Deci, am un Logan MCV DCI din 2007. A trebuit sa fac ITP-ul undeva la inceputul lunii mai, si m-am dus ca tot omul la ASV in Brasov. Mi se facuse si mila de biata masina de cat a turato ala si tot mai scoatea fum. Dupa care mi-a cerut permisiunea sa dam o tura prin Brasov sa mearga el si asa a mers in 4000k vreo 10 minute dupa care a iesit cu mult sub limita maxima.

                              Va recomand ca inainte de ITP sa mergeti turat , cu treapta a 2 sau maxim a 3 cu 4000 de ture si iese ok.
                              Cum au scris si baietii mai sus, incercati pe cat posibil ca macar de 2 ori pe luna sa mergeti turat, altfel o sa aveti probleme cu injectoarele, toba, etc ..
                              Gazduire web

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google