Injectoare Logan

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Gata bre....
    Amandoi sunteti foarte buni.
    Aici vorbim de injectoare nu de meseriasi.
    ECUFix
    Please don't visit my homepage!

    Comment


    • #62
      Eu am fost la un service autorizat Delphi pentru a-mi schimba un injector (nr 4) si am platit 485 lei cu tot cu verificat. Mi s-a schimbat supapa de retur si saiba de cupru. Sincer, pretul mi s-a parut putin prea mare, plus ca atrebuit sa insist ca sa verifice daca pompa baga span (trebuia sa o urce pe elevator si sa purjeze filtru, (se murdarea baiatul si nu asta presupunea meseria lui ). Cu alte cuvinte baietii care au schimbat supapele de retur in fata blocului, au facut foarte bine, pentru ca nu au pierdut nimic, ci au mai ramas cu bani in buzunar. Nu a lucrat mecanicul nici cu "manusi de chirurg", nu mi-a pus injectorul pe vreo tava curata (sa nu se contamineze cu vreo firimitura), ci pe bancul de lucru, dupa ce la suflat cu gura putin, ba chiar a curatat corpul injectorului cu peria de sarma. Nu mi-a schimbat diuza, a zis ca nu se defecteaza, desi cred ca intra in pret, asa ca m-am lamurit si cu service-ul. Plus de asta "desteptul" nu mi-a introdus la loc mufa la injectorul 2 si a pornit motorul in trei pistoane, motorul murea, boul dadea la automat, asta s-a intamplat de vreo 4 ori, ca dupa aia a pornit saracul motor, dar se scutura de zici ca avea malarie, pana m-am apropiat eu si un altul de masina si am vazut ca mufa nu era introdusa la locul ei, in injector. Deci stimati colegi trageti dumneavoastra concluziile. A mai venit un domn (asta mi s-a parut mai simpatic, de aceea il si fac domn) a pus laptop-ul pe masina, a sters erorile semanate de "desteptul" dinainte, ca nu a mai ramas aprins martorul de la bujii, a turat de trei ori motorul si "That`s all folks", mi-au sarit banii din buzunar.
      Dar sa nu fiu nesimtit, pot sa va spun ca masina porneste cum pornea de noua, la sfert de cheie, deci sunt multumit de rezultat, chiar daca nu si de metodologia de lucru (tipic romaneasca).
      Va salut!

      Comment


      • #63
        e bine bravo cu bani astia faceai doua eu atata iau patru sute de doua deci inpartit la doi =
        nu asta este problema acolo probabil ai vrut sa vezi cum este acum sper ca te-ai lamurit ca procedura este la fel atata ca mai difera cateodata si experienta acumulata in timp pt ca se pot intampla mai multe difera de la caz la caz
        ma bucur ca vii se deschid ochii este bine si mai tarziu chiar
        va salut

        Comment


        • #64
          @ Akbar , am o mica curiozitate : ti-au facut vreun test la injectie , sau tu le-ai spus ca ai o banuiala cu injectorul nr. 4 si ei s-au apucat de treaba ? Cum de naiba numai un injector a fost de vina?
          Si daca asa se lucreaza intr-un service Delphi ... ma lasa cam rece . Macar iti acorda garantie la lucrare ? Sper sa nu mai probleme cu motorul , ca sigur daca te vei reantoarce la ei , vor da vina pe alt injector, si tot asa , alti bani , alta distractie.
          , sunt cu ochii pe voi !
          :thumbsup:

          Comment


          • #65
            db-75-mai ai dreptate, pentru a vedea cum sunt cei de la service am fost, ca sa-mi iau o piatra de pe inima. Era unul pe forum care o sustinea sus si tare ca nu e bine sa schimbi injectorul decat in service autorizat, ca aia sunt profesionisti si lucra cu manusi, chiar daca te costa. Acuma am avut ocazia sa aflu exact contrariu, deci, eu unul nu mai duc la service pentru asa ceva. Cred ca diuza de pulverizare era inclusa in pret, dar nu s-au indurat sa o schimbe fiinca ziceu ei ca aia nu se strica.
            In ceea ce priveste garantia la lucrare o acorda daca nu gasesc mizerie in motorina, lucrul asta fiind putin probabil, ca tot gasesc ei ceva ca sa nu repare pe gratis. Fiecare este liber sa faca ce doreste cu banii lui, dar eu m-am lamurit cat de "curat" se lucra si in service.
            Ei mi-au testat injectoarele si intradevar, recipientul gradat de la injectorul 4 s-a umplut, iar celelalte injectoare nu au apucat nici sa umple furtunasele (asta daca cumva a-ti vazut cum arata echipamentul de testare pentru injectoare), in recipientele lor nici nu a ajuns motorina. Chiar si mie, un necunoscator, mi s-a parut normal sa schimbe doar injectorul 4, desi ei mi-au sugerat sa le schimb la toate supapele de retur, ca sa ajung probabil la vreo 2000 lei. Dar am spus pas si mi-am asumat acest risc de a nu schimba supapele si la celelalte 3 injectoare, chiar am ce face cu banii.
            Conduceti cu grija si fara evenimente.

            Comment


            • #66
              Eram curios sa stiu cum de au descoperit ei ca doar in injector nu lucreaza in parametri , si deaia am intrebat. In cazul asta te poti considera norocos ca ai avut doar la unul probleme, nu? Important este ca-ti functioneaza motorul.
              Numai bine !
              , sunt cu ochii pe voi !
              :thumbsup:

              Comment


              • #67
                Originally posted by AKBAR View Post
                db-75-mai ai dreptate, pentru a vedea cum sunt cei de la service am fost, ca sa-mi iau o piatra de pe inima. Era unul pe forum care o sustinea sus si tare ca nu e bine sa schimbi injectorul decat in service autorizat, ca aia sunt profesionisti si lucra cu manusi, chiar daca te costa. Acuma am avut ocazia sa aflu exact contrariu, deci, eu unul nu mai duc la service pentru asa ceva. Cred ca diuza de pulverizare era inclusa in pret, dar nu s-au indurat sa o schimbe fiinca ziceu ei ca aia nu se strica.
                In ceea ce priveste garantia la lucrare o acorda daca nu gasesc mizerie in motorina, lucrul asta fiind putin probabil, ca tot gasesc ei ceva ca sa nu repare pe gratis. Fiecare este liber sa faca ce doreste cu banii lui, dar eu m-am lamurit cat de "curat" se lucra si in service.
                Ei mi-au testat injectoarele si intradevar, recipientul gradat de la injectorul 4 s-a umplut, iar celelalte injectoare nu au apucat nici sa umple furtunasele (asta daca cumva a-ti vazut cum arata echipamentul de testare pentru injectoare), in recipientele lor nici nu a ajuns motorina. Chiar si mie, un necunoscator, mi s-a parut normal sa schimbe doar injectorul 4, desi ei mi-au sugerat sa le schimb la toate supapele de retur, ca sa ajung probabil la vreo 2000 lei. Dar am spus pas si mi-am asumat acest risc de a nu schimba supapele si la celelalte 3 injectoare, chiar am ce face cu banii.
                Conduceti cu grija si fara evenimente.

                Asta este riscul de a merge intr'o astfel de unitate autorizata delphi. Pretul mi se pare exagerat de piperat in comparatie cu alte service'uri care ofera preturi acceptabile plus ca pur si simplu te obliga sa schimbi toate cele patru injectoare chiar daca nu este necesar acest lucru.

                Comment


                • #68
                  1.5 dCi este SF .

                  Sambata ajung aks ... FOFeanu isi schimba suspensia cu ajutorul lui ... ahh iar imi scapa il intreb eu pe ...... referitor la faptul ca imi scapa compresie pe la un injector (si da ii pusesem garnitura noua ) nu trece de 120 se opreste in mers si ca la 3000 rpm bate urat de tot .. face el .. fa sa numai piarda compresie ca iei naiba foc ... dau injectorul 2 si 3 jos , le curat bine pe afara (le am pus pe aragaz la sfatul lui .... si am dat zmoala aia jos de pe ele ) , le-am facut bucati , le-am curat inauntru scot again nisip si mizerie , le-am reasamblat , pus pe masina .. pornit masina , dat o tura , dubios ca deja numai batea la 3000 rpm . Duminica am fost pana la Craiova si ghici ce ? ajunge masina la 160 lejer

                  In schimb tot mai scapa putina compresie pe la injectorul 3 , am tot incercat sa-i stramb clema dar nicio sansa , am sa cumpar alta .

                  Btw .. masina are 122000 KM +
                  MCV 1.5dCi & Volvo 2.5I

                  Comment


                  • #69
                    Originally posted by vadim_braia View Post
                    Cam toata lumea ofera asa ceva . Ideea este ca la "Delphi" supapa este 200 ron nu 270 .
                    Eu incerc sa scot in evidenta faptul ca adaosul este fabulos , si cei care nu stiu dau banu' .


                    Saptamana viitoare sper , ca vreau sa fac toate 4 injectoare .
                    Da de ce le cureţi frate, nu te uiţi că sunt curate !
                    Nirvana. Kurt Cobain a arătat fanilor că faima nu înseamnă doar strălucirea scenei, adoraţia mulţimilor şi grămezile de bani.
                    sigpic

                    Comment


                    • #70
                      Am vrut sa iau 4 injectoare noi de la dieselpoint erau 550 lei bucata , dar nu eram sigur ca sunt ele de vine si nu-mi arde sa arunc banii pe fereastra . Unde ma duceam ziceau .. aa da dom'le injectoare ... aaa e si pompa dusa , e si nu stiu ce

                      Cand colo alea saracele n-aveau nimic .
                      MCV 1.5dCi & Volvo 2.5I

                      Comment


                      • #71
                        cine stie cati si-or schimbat injectoarele, si se puteau rezolva fara schimbarea lor

                        Comment


                        • #72
                          nu critic dar pareri de incepatori deca vb cineva cu experienta DA nu prea este valabila treaba le spal si gata pai ce mizerie sa fie cand filtrul de motorina opreste particule pana la 2 microni adica (se vede frate avea mizerie le spal si le montez la loc) sa fim seriosi ar rade si un copil pe axul diuzei se vede uzura la microscop pentru cei care vor sa invete

                          Comment


                          • #73
                            Originally posted by Catalin88 View Post
                            cine stie cati si-or schimbat injectoarele, si se puteau rezolva fara schimbarea lor
                            Cataline stai calm ca daca ai supapele de retur sau duzele duse te ppppp pe ele mai pe romaneste . La mine a fost un caz mai special
                            Oricum sunt constient ca urmeaza sa le fac candva , sper sa mai tina 20 30 k km
                            MCV 1.5dCi & Volvo 2.5I

                            Comment


                            • #74
                              Va salut baieti, mi-am luat si eu de curand un logan diesel, ce-i drept ca nu porneste. Am desfacut injectoarele si le-am dus la o persoana sa le verifice, cica 2 is duse si ii dusa si partea electrica/electronica si mecanica(duzele?) Se poate asa ceva? Se pot reconditiona?

                              Comment


                              • #75
                                da se pot face depinde si unde si la ce costuri asta depinde de locatii

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google