Schimbare motor 1.5 diesel cu 1.4 benzina....se poate?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Hai sa fim serioso Dantis ce sprint ai tu cu 1.4 mpi,pai dci de 70 cp are cuplu de 160nm,chiar si mai mare decat motorul de 16v de 105cp.avantajul la dci asta este cuplu ridicat si consum scazut.
    Apropo un motor chel dci niciodata no sa coste 700 800 euro, e mult,plus vrajeala asta ca are 40 de mi,i motoru cel mai bine ascultat,probat inainte de a fi cumparat dac este posibil,multe parcuri chiar ofera asta pentru convingere maxima a clientului,cat despre turbina e corect se poate merge si fara,doar ca o sa fie mai puturoasa,avantajul ca mai elimini de pe motor o gramada de conducte,intercooler,dar dupa cum am mai spus daca ar fi sa se puna problema sa umblu in motor si sa cheltui cu el j de mii de lei si dupa sa-mi cada ba turbina ba pompa ba injectoare mai bine trec pe benzina,si tot ce-mi ramane bun de pe dci vand,si nu sunt ieftine deloc gen turbina, intercooler,injectoare pompa inalte si multe altele.Probabil pentru cineva care nu cunoaste mecanica i se pare un lucru sf.sii dau dreptate ca oricum este ceva treaba dar zic eu ca iesi mai bine ca nu mai stai cu stres dupa.Eu fac foarte multi km pe an in jur de 50 70 de mii si-mi trebuie o masina care sa nu ma lase cu curu in balta mai mereu,un mpi duce mult si 400 500 mii km.
    Eu am dci cu 250 de mii nici o problema de nici o culoare pana acum,cand o sa-mi pice de tot o sa va anunt ce si cum daca se merita trecerea pe mpi,si daca da o sa detaliez tot ce si cum am facut.

    Octavian,masina intradevar va fi mai puturoasa cu cv de dci,dar daca faci transplantul faci cu tot cu cutia de mpi,ar merge si cu cutia de dci cu o resoftare o sa ai cuplu bun la turatie de sub 2ooorpm.
    Last edited by vladoi; 13 August 2012, 00:48. Reason: Automerged Doublepost

    Comment


    • #32
      Nu am sprintul unui 1.6 mpi, a unui 1.6.16v sau al unui 1.5.dci 85CP, dar daca stii sa-l turezi bine, 1.4 mpi sta in fata la un sprint cu 1.5 dci 70 cp, testat. Uitati-va si la timpii care erau dati pe site-ul oficial Dacia.
      Last edited by Seba; 14 August 2012, 16:38.

      Comment


      • #33
        Da da aici era vorba de un mers linistit nu 5mii rpm,la mers normal 2500-3000,cu 1.4serios nai cum sa compari niciodata demarajul cu dci-u.

        Comment


        • #34
          @dantis: cutia de viteze de la dci difera de cea de la mpi!
          dci-ul la 100km/h cred ca are in jur de 2500rpm(sau mai putin, nu sunt sigur), pe cand mpi-ul are cam 3000rpm! de asta zice octavian ca va fi lesinat cu mpi pe cutie de dci!

          Comment


          • #35
            Originally posted by jambon View Post
            Da da aici era vorba de un mers linistit nu 5mii rpm,la mers normal 2500-3000,cu 1.4serios nai cum sa compari niciodata demarajul cu dci-u.
            Logan 1.4mpi scoate 13 secunde de la 0-100km/h iar logan 1.5 dci (65CP) scoate ~15 secunde la 0.100km/h, deci clar ca nu se compara demarajul lui 1.4 mpi fata de 1.5dci. ))))

            Originally posted by adaniel69 View Post
            @dantis: cutia de viteze de la dci difera de cea de la mpi!
            dci-ul la 100km/h cred ca are in jur de 2500rpm(sau mai putin, nu sunt sigur), pe cand mpi-ul are cam 3000rpm! de asta zice octavian ca va fi lesinat cu mpi pe cutie de dci!
            Sunt de acord cu turatiile, dar omul poate vrea sa schimbe si cutia de diesel cu una de mpi!
            Last edited by Seba; 14 August 2012, 16:40. Reason: Automerged Doublepost

            Comment


            • #36
              Si uite asa, la mai mult de 12 luni distanta se reinvie un thread, iar dci-ul ala probabil ca ori e reparat, ori e istorie pentru posesor.

              Comment


              • #37
                Originally posted by jambon View Post
                Da da aici era vorba de un mers linistit nu 5mii rpm,la mers normal 2500-3000,cu 1.4serios nai cum sa compari niciodata demarajul cu dci-u.
                Pai stai bre...Puterea maxima a DCI-ului este undeva la 3800 rpm, nu?
                A benzinarului la 5800.
                Deci dumneata daca mergi cu 3000 rpm, nu-i chiar asa linistit, asa-i?
                De fapt, e ca si cum ai merge cu benzinarul cu vreo 4500. Cam la acelasi gen de sarcina pui motorul, doar ca in rpm e mai putin la DCI, pt ca nu poate mai mult.
                Alt exemplu: motorul de 1.6 boxer (benzina) de pe VW-ul meu. Pai cum sa merg cu ala cu 3000 rpm, cand el are maxim 4000? Il termin....

                Comment


                • #38
                  Sunt de acord cu Cezar.

                  Bun. atunci nu mai folosi "quote" sa raspunzi la ultimul post!. Aci nu-i 4ciuning
                  Last edited by Seba; 14 August 2012, 16:42.

                  Comment


                  • #39
                    Da ai uitat sa mai pui si variantele superiore dci de 70 85 90cpeu cred ca voi cei cu mpi tineti partea benzinarului da raman la ideea ca 1,4 e lesinat rau,serios eu am unul la munca si stiu,cat despre motor boxer e altceva noi vorbeam aici de mpi nostru de pe logan.
                    Oricum tin sa precizes ca dupa parerea mea mpi-urile sunt foarte durabile si bune iti faci treaba,la servici avem un exemplar trecut de 400 de mii,cei drept e cam nasoliudar motorul duce si nu scoate fum(sperle)
                    Pe mine nu ma intere viteza maxima sau cate sec.iau suta,ma intereseaza sa aiba flaga cand sunt incarcat cand urc o pana cand fac o depasiri scurta de cateva secunde si simti cum trage masina.
                    Last edited by vladoi; 16 August 2012, 03:13.

                    Comment


                    • #40
                      exact, la diesel simti ca trage pt ca trage din ture mici, insa pe masura ce turatiile cresc, nu mai trage asa tare. la benzinar e altfel, ala livreaza puterea aproape liniar, puterea urca cu cresterea turelor, de aia la ture mici nu trage ca dieselul. chestii care tin de cum se conduce fiecare in parte. la limita, insa, daca le pui pe cronometru, nu e nici o mare fasaiala de dieselul ala comparativ cu benzinarul de aceeasi putere, ambele vor emrge cam la fel. totul tine de optica, de preferintele fiecaruia, pana la urma.
                      Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                      Comment


                      • #41
                        Da,dar la un mers linistit, normal prin oras cu mpi mereu ai sa simti nevoiai de un plus de demaraj pe care nu il ai decat de pe la 3000rpm in sus,si in cazul asta creste si consumul destul de mult.

                        Comment

                        Working...
                        X
                        Anulare DPF
                        Politica de Securitate Google