Curea Distributie Rupta ATENTIE LA PIESELE DE ORIGINE !

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    poate fi si de la caii prea multi... zic si eu, nu dau cu parul...
    Imi pare rau pentru ce ai patit, sincer!

    Comment


    • #17
      mai in gluma, mai in serios,
      putere marita nu inseamna neaparat turatie mai mare. ajunge mai rapid la turatie mare. atat tot. depinde totusi daca i-a fost scoasa limitarea si daca o tinea des peste limitare, ceea ce nu prea cred, tindand cont ca e diesel.
      internal combustionizer

      Comment


      • #18
        in limitare in 4 ani de cand a fost masina daca a ajuns de 4-5 ori... si asa poate din greseala in general ma duc subtura(consum) da stiu ca nu ii bine pentru diesel alea alea.. deci nu a fost din cauza la "calutzii de sub capota" ca nu is prea multi oricum

        Problema s-a rezolvat motorul merge bine la relati dar porneste foarte foarte greu la cald... oare ce poate fi..?
        Last edited by KeanuRev; 25 July 2011, 19:23. Reason: Automerged Doublepost
        LAUREAT 1.5 DCI INTILNIRE LoganClub DUMINICA
        Enter the Matrix

        Comment


        • #19
          Inca o surpriza pe ziua de azi ar fi.. ca mai nou masina consuma ulei.. asa cam 1l/100 km parereri? idei de ce? totusi nu ii combustibil uleiu asta...

          A da si cu pornirea grea la cald.. au fost injectoarele.. asa cam toate 4 ..... acuma daca mai schimb si turbina maine bine luam motor cu totul...

          Deci in concluzie cum zic unele guri rele mai bine schimbi motorul cand se rupe cureaua de distributie ca veci nu va mai fi motor ala..
          Last edited by KeanuRev; 31 July 2011, 22:01.
          LAUREAT 1.5 DCI INTILNIRE LoganClub DUMINICA
          Enter the Matrix

          Comment


          • #20
            scuze ca intreb, dar de unde anume de pe net ai luat cureaua ? de pe forum aici ? poti raspunde si pe pm daca doresti..multam
            " Nevastamea conduce atat de rau, incat GPS-ul i-a spus: in 50 metri trage pe dreapta ca vreau sa cobor "

            Comment


            • #21
              "asa cam 1l/100 km" ?? esti sigur ca ai scris corect ?

              Comment


              • #22
                Vezi ca trebuiau schimbate si semeringurile de la supape.

                Comment


                • #23
                  posibil sa consume ulei si din cauza pierderii etanseitatii segmentilor. Presupun ca in momentul lovirii pistonului (sau pistoanelor) de supape, din forta respectiva, avand in vedere ca supapele nu sunt pe centrul pisonului ci in lateral de acest centru, pistonul (sau pistoanele) cu segmentii respectivi au suportat un efort de inclinare pe cilindru, atfel ca santul segmentilor a fost fortat, iar acum segmentii nu mai sunt tinuti fixati pe santul lor(sau sa fie chiar blocati pe piston), suficient cat sa nu mai etanseze si sa pape ulei....E posibil ca si pistonul (pistoanele) sa se fi deformat....Sper sa nu te pasca si o inlocuire de set motor....Baietii de la service nu au desfacut si bielele si pistoanele? Pe net erau motoare cu 800 de euro....

                  Comment


                  • #24
                    bielele nu erau indoite si da ma scris bine 1 l/100 km atata consuma... am desfacut azi turbina si era cam.. varza.. semeringurile de la supape le-am schimbat..
                    LAUREAT 1.5 DCI INTILNIRE LoganClub DUMINICA
                    Enter the Matrix

                    Comment


                    • #25
                      Imi pare rau de ce ai patit....Chiar te rog sa faci un calcul, sa ne zici daca nu ar fi ieftin sa luam un motor second decat sa fie reparat in cazul ruperii distributiei.....Dar motorul ala care era 800 euro nu avea pe el injectoare, turbina, pompa de injectie, demaror, placa cu disc, nimic din toate astea....Doar motorul....

                      Si nici nu sti ce iei...
                      Last edited by LoganPetre; 1 August 2011, 23:38. Reason: Automerged Doublepost

                      Comment


                      • #26
                        Pai un calcul rapid ii 1500 distributia cu tot cu curea, 800 ron reconditionat injectoare, 800 ron turbina second cu km putini.. asta daca a fi buna.. maine imi ajunge... multumesc lui valeriu ciprian pe aceasca cale..
                        LAUREAT 1.5 DCI INTILNIRE LoganClub DUMINICA
                        Enter the Matrix

                        Comment


                        • #27
                          aproape 1000 de euro....nasol! Doar ca distributia e functie de reprezentanta...In Covasna e 419 lei - original spun ei. Manopera 200.

                          Comment


                          • #28
                            unde in covasna?
                            Last edited by 77sky; 5 August 2011, 09:57.
                            Oricine are dreptul sa fie prost, dar unii abuzeaza de acest privilegiu.

                            Comment


                            • #29
                              La reprezentanta DACIA, la iesirea din Sf.Gheorghe catre Miercurea Ciuc. La DACIA COMERT BOGYO.

                              Pretul e pentru inlocuirea kitului de distribuitiei la dci, nu pentru o revizie de Nx60.000Km. Adica iti schimbi cureaua de distributie si o rola intinzatoare. Daca e uzata sau coapta cureaua de accesorii, mai costa si aceea intre 50 si 100 lei. La 126.630 Km nu m-au pus sa schimb si alte componente, cum fac alte reprezentante, deoarece nici in cartea de intretinere a masinii nu se recomanda sa schimbi toate rolele sau pompa de apa.
                              Last edited by LoganPetre; 5 August 2011, 09:56. Reason: Automerged Doublepost

                              Comment


                              • #30
                                din cate am auzit de pe la mecanici la dci pompa de apa se schimba la 120.000..vb aceea fiecare o schimba cand vrea.
                                http://www.loganclub.ro/forum/flr_ul_meu-t22090p6.html

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google