Nu Porneste La Rece Dci 70 Cp

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by YLYE View Post
    Un motor pornit la rece fie diesel sau benzinar, dupa pornire trebuie lasat sa mearga in gol citeva minute ca sa se incalzeasca un pic uleiul,daca al iei imediat la ture pe frigurile astea,riscurile sunt majore...uleiul fiind viscos urca mai greu in rampa,ajunge mai greu la turbina,forteaza pompa de ulei,motorul se poate da pe ulei,nu sunt specialist sa vorbesc in termeni tehnici dar am acumulut o experienta lucrind cu motoare de mai multe tipuri,am invatat din greseli ale mele si a colegilor mei, ca nu sa nascut nimeni invatat,teoria lui. adicata2003 nu bate cu practica...P.S.ami cer scuze daca am suparat pe cineva.


    Ce spui tu, era odata valabil, atunci cand uleiurile erau numai minerale. E o problema pe care voi nu o intelegeti. Daca stati sa incalziti motorul la mers incet in gol, fara sa plecati, uzati mult mai mult motorul. DA ESTE ADEVARAT. Sa va explic de ce. Practic motorului vostru ii trebuie mult mai mult timp sa ajunga la temperatura de regim. Asta inseamna sa functioneze mai mult rece, atunci cand turatia este scazuta si ungerea este deficitara. Daca plecati usor , fara sa accelerati brusc (asta pana ajungeti la temperatura de regim), scurtati considerabil timpul pana ajunge la temperatura de regim. Asta inseamna o uzura mai mica a motorului. Sunt studii facute si ce v-am zis chiar sunt lucruri reale. La mine intre schimburi (cca 12000 km) consuma maxim 200 grame de ulei. Este un consum absolut normal pt un motor TURBO.

    Comment


    • Eu am 108700km schimb uleiul la 10 000,inca nu am completat nici o data nivelul de ulei*10w40*am bagat o data 5w40 si dupa 2000km era mai negru decat 10w40 dupa 10 000,mam cam lamurit si cu uleiurile astea speciale.

      Comment


      • Pai nici eu nu am completat niciodata cu ulei. Doar iti spun ce vad pe joja (cu aproximatie). Folosesc numai castrol 5 W 40
        Last edited by 77sky; 12 February 2012, 01:05.

        Comment


        • Scuze, am inteles caci complectezi intre schimburi cu maxim 200g,eu folosesc aral 10w40 acelasi nivel pe joja tot timpul.

          Comment


          • Nu exista motor sa nu consume ulei. Cele cu turbina au un consum putin mai mare fata de celelalte motorare. La orice diesel, daca demontati o conducta de pe traseul turbo, intercooler, galerie admisie, veti observa ca pe peretii interiori este din abundenta ulei. Este o functionare absolut normala.

            Comment


            • Originally posted by YLYE View Post
              big, dupa teoria lui adicata o sa crestem bugetul la reprezentante.
              Credeti ca cei din reprezentante,s-au nascut doxa de specialitate auto? Au luat-o de la 0(zero) si ei,dar au invatat sa aplice teoria in practica,avind cei drept,baza didactica(documentatii) si dotarea,la indemina.Ramine valabil,"ai carte,ai parte...!"

              Comment


              • Salutare tuturor, am si eu o problema, de o saptamana nu mai imi porneste loganul, la inceputul saptamanii trecute nu a mai vrut sa porneasca singura doar cu ajutor de la alta baterie, de atunci nu am mai pornito, cand am incercat azi nu a mai vrut sa porneasca nici macar cu alta baterie, bateria ducea dar motorul nu pornea, oare cum pot sa o pornesc? Sa fie din cauza motorinei care de la frig sa fie mai vascoasa?

                Comment


                • valli insista si eu am dat 30 minute la automat conectat la o alta masina care avea motorul pornit...probabil ai un dop de gheata format pe furtune sau filtru!! motorina are apa cantitati formidabile in ea . am dus la bunici la tara MOTORINA DE LA MOLL pt aprins focul la soba si dupa 2 saptamani avea apa de 2 cm depusa pe fundul bidonului...moll care o tot lauda lumea ca e benzinarie buna

                  Comment


                  • Originally posted by YLYE View Post
                    Eu am 108700km schimb uleiul la 10 000,inca nu am completat nici o data nivelul de ulei*10w40*am bagat o data 5w40 si dupa 2000km era mai negru decat 10w40 dupa 10 000,mam cam lamurit si cu uleiurile astea speciale.
                    Era mai negru dupa 2000 km pt ca aveai depunere in motor de la uleiul 10w40 folosit anterior.Adica uleiul ala folosit 10w40 nu era ok pt motorul tau; altfel spus, ala 5w40 care se colorase rapit isi facea treaba
                    Last edited by f0rdiesel; 12 February 2012, 15:48.
                    Cainele care latra nu musca!

                    Comment


                    • fordiesel,e posibil sa fie asa cum zici tu,insa eu dupa ce golesc uleiul din motor,bag vreo 3,500l ulei mobil delvac 15w40,al tin pornit vreo 15min.timp in care al mai si turez sa se ancalzeasca bine dupa care golesc*al folosesc de comletare la alt motor cu mult mai mare*,eu asa am invatat in sc. se spala motorul cu un alt ulei inainte de fiecare schimb.

                      Comment


                      • VALLI incearca sa schimbi filtrul de motorina sau sa il purjezi.asa a patit si un amic de a meu.avea filtrul de aprox 8/9000 km si pe frigurile astea i pornea apoi murea,dupa cateva incercari nu mai pornea.a dat la para a plusat curent nimic.am desfacut filtrul si era plin de parafina.l am schimbat si merge ceas.(e doar o parere)
                        http://www.loganclub.ro/forum/flr_ul_meu-t22090p6.html

                        Comment


                        • O sa ma apuc maine sa purjez filtrul, poate reusesc sa o pornesc pana la urma, dop de gheata nu cred ca are deoarece am scos turu si returul si m-am umlut de motorina care era sub presiune si dand la pompita s-a amorsat repede.Ma bate gandul sa incerc sa o pornesc trasa dar mi-e frica sa nu o stric si mai tare.
                          Si daca ma apuc de mesterit o sa dau si supapa IMV jos sa o curat.

                          Comment


                          • 1.5 dci ,E4 ,102500 km. (nepornita de luni saptamana trecuta ,ca nu a vrut sub nici o forma)

                            Am pornit-o azi pe la 12 cu 1 litru de apa calda (la limita cat sa pot tine mana in apa fara sa ma ard). Initial am amorsat la para dupa care am dat la cheie ... si...nimic; am luat capacul de pe motor si am turnat apa calda pe pompa cu atentie sa nu stropesc circuitele electrice; apoi a pornit la sfert; am lasat-o cam jumatate de ora la ralanti apoi am plecat la drum.

                            Problema e ca acum se aude motorul foarte tare (la 1500-2000 de ture se aude ca la 3500); initial m-am gandit ca o sa "dea mai incet" dupa ce se incalzeste ca asa se auzea mereu cand era rece; dupa ce am mers cca 50km se aude tot asa; raspunde bine la comenzi , are putere ,demaraj ,porneste fara probleme dupa 2 ore ,dar se aude ca tractorul.

                            Se poate sa mai fi aparut vreo belea? pana acum m-am lamurit ca ramane pompa blocata si cu apa calda se deblocheaza cel putin pana ajung cu ea la "doctor".

                            P.S. Am resetat indicatorii de bord (sa vad ce consum imi afiseaza) si mi-a indicat maxim 3,8l/100km apoi s-a stabilizat la 3,6l/100km (60km/h cu a 4-a); din cate imi aduc aminte pe vremea cand mergea bine imi afisa 4,5 -5,2 l/100km.

                            Stima
                            Liviu YO7HLQ
                            Last edited by liviu9; 12 February 2012, 20:22.

                            Comment


                            • Daca treci pe Rompetrol, vei avea surpriza ca pompa nu o sa se mai blocheze.

                              Comment


                              • Pai asta o sa si fac; totusi poti sa-mi spui ce ar putea genera zgomotul ala asa mare? pana sa torn apa calda nu facea asa; si saptamana asta o sa incerc sa ma sincronizez cu cineva din zona sa "aranjeze pompa" ; de altfel si respectivul mi-a zis sa trec pe rompetrol; (acum am rezervorul peste jumatate cu omv cea mai scumpa).

                                Stima

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google