Nu Porneste La Rece Dci 70 Cp

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • trebuie sa te duci la un tester, si sa vezi ce presiune face pompa candnu porneste. Este foarte important. Daca pe partea de joasa este ok (para tare cand e rece) si pompa nu face presiune, atunci ai pompa blocata. Toarna apa fiarta si o sa porneasca. Importat e sa citesti presiunea.

    Originally posted by liviu9 View Post
    Nu cred ca e cazul sa faceti tam-tam despre bile cilindrice sau sferice sau alte expresii.
    Cine citeste forumul cap-coada isi poate da seama ce si cum fara asemenea dispute; eu personal va apreciez pe toti si probabil pe undeva fiecare are dreptate insa are mod diferit de exprimare: de exemplu eu am auzit despre / vazut chestii numite rulmenti cu bile cilindrice: trag concluzia ca in mecanica se foloseste si expresia bila cilindrica (si bilele de brad pentru constructie cum sunt?);Totusi scopul forumului este sa impartasim idei si cunostinte fara sa facem concurs de "cine e mai tare?".

    Apropo de apa fierbinte am primit un sfat asemanator sa pun pet-uri cu apa fierbinte pe pompa (imi e teama sa arunc apa direct pe pompa sa nu crape de la diferenta de temperatura sau sa nu afecteze circuitele electrice din apropiera ei) si nu reusesc sa-mi imaginez cum sa pun pet-urile alea fara sa cada si sa faca un transfer termic bun; m-am gandit insa la un feon cu aer cald : ar avea oare efect? inca nu am incercat pt ca nu am ,dar daca confirma cineva ca ar merge m-as duce sa cumpar unul macar pana reusesc sa rezolv pompa; oricum ar fi mult mai elegant decat spray-ul.

    Stima
    Liviu-YO7HLQ
    Nu este nicio problema daca torni apa fiarta. Cat despre contactele electrice, odata ce pornesti motorul o sa se evapore apa imediat.
    Last edited by adicata2003; 9 February 2012, 21:01. Reason: Automerged Doublepost

    Comment


    • Pot sa am apa minerala,plata si fiarta(ciai),la 20 de grade.Nu stiu cit de tehnica este metoda,cu apa fiarta,daca senzorul de turatie motor nu functioneaza(a fost doar un exemplu).Am uitat sa precizez temperatura apei fierte,100 de grade.
      Last edited by big_electro61; 9 February 2012, 21:29. Reason: completare

      Comment


      • Nu trebuie neaparat apa fiarta. Trebuie doar sa aduceti temperatura pompei peste 10 grade. Puteti baga si masina intr-un garaj incalzit. C apa e cea mai sigura, fara sa afectati si alte subansamble. Cu sprayul este mult mai periculos.

        Comment


        • @adicata, para nu este tare nici cand e rece nici cand e cald, azi dimineata, ma duc sa pornesc masina, ii pun odata bujiile, si pana sa se stinga zic sa-i verific si para de amorsare, cum ma asteptam era moale, am amorsat-o, i-am mai pus odata bujiile si am pornit-o. A pornit imediat

          Comment


          • Originally posted by adicata2003 View Post
            Revin cu o poza. Aceasta masina avea pe 22.12.2011 420000km. Avum are cat se vede.
            Off-topic: Cat timp stai iarna (sa-l incalzesti la ralenti) la prima pornire din zi ? Te rog sa raspunzi sincer.

            Comment


            • Eu? In maxim 20 secunde de la pornire, am si plecat. Exceptie fac atunci cand geamul e foarte inghetat. Pana la temperatura de regim, accelerez usor, si nu o duc mult in ture.

              De exemplu azi cand am plecat de la servici si era -9 grade, am pornit-o si dupa cca 15...20 sec am plecat.

              Comment


              • lascarica : dar de ce intrebi ca este idea ?

                Comment


                • Un motor pornit la rece fie diesel sau benzinar, dupa pornire trebuie lasat sa mearga in gol citeva minute ca sa se incalzeasca un pic uleiul,daca al iei imediat la ture pe frigurile astea,riscurile sunt majore...uleiul fiind viscos urca mai greu in rampa,ajunge mai greu la turbina,forteaza pompa de ulei,motorul se poate da pe ulei,nu sunt specialist sa vorbesc in termeni tehnici dar am acumulut o experienta lucrind cu motoare de mai multe tipuri,am invatat din greseli ale mele si a colegilor mei, ca nu sa nascut nimeni invatat,teoria lui. adicata2003 nu bate cu practica...P.S.ami cer scuze daca am suparat pe cineva.

                  Comment


                  • Domnul adicata aveti perfecta dreptate. Eu alimentez numai de la Rompetrol , rar de la Lukoil (cand nu am bani pe card), si porneste diesel-ul meu numai la prima cheie.
                    Aveti un like de la mine.
                    passion 1.5 DCi

                    Comment


                    • Originally posted by adicata2003 View Post
                      Eu? In maxim 20 secunde de la pornire..
                      In cazul asta inseamna ca faci drumuri lungi, altfel nu vad cum ai ajuns la odometerul ala. Nu ti-a crescut deloc consumul de ulei ?

                      Originally posted by slim_daddy40 View Post
                      lascarica : dar de ce intrebi ca este idea ?
                      Dupa cum a explicat si YLYE, cea mai mare uzura a motorului este la pornire. Un dci are nevoie de ~30 km (in functie de anotimp si regim) ca motorul si toate subansamblele sa lucreze la temperatura la care au fost proiectate.

                      Pornirile dese (ciclul cald - rece) mai au un impact negativ si asupra oxidarii uleiului.

                      Comment


                      • Totusi, in manualul de utilizare, la pagina 2.7 avem: Conducere
                        – În loc să încălziţi motorul în staţionare,
                        conduceţi moderat până când acesta şi-a
                        atins temperatura normală.
                        – Viteza costă scump.
                        – Conducerea „sportivă” costă scump: alegeţi
                        conducerea „suplă”.
                        – Frânaţi cât mai puţin posibil apreciind
                        corect dinainte obstacolul sau virajul,
                        astfel încât este suficient să ridicaţi piciorul.
                        deci asta cu incalzitul masinii pe loc nu e o solutie, si oricum nu ii ia masinii 30km sa ajunga la parametri. la mine, mers in oras, dupa aprox 10 min se incalzeste.

                        Comment


                        • La mine dimineata dupa pornire sta la 1000 de ture,pina fumez o tigara scade la 800 ture,mai stau putin si plec, merg moderat vreo 3km,referitor la ce scrie in carte,interesul lor e sa functioneze motorul cat mai putin dupa ce iese din garantie.

                          Comment


                          • Originally posted by YLYE View Post
                            nu sunt specialist sa vorbesc in termeni tehnici dar am acumulut o experienta lucrind cu motoare de mai multe tipuri,am invatat din greseli ale mele si a colegilor mei, ca nu sa nascut nimeni invatat,teoria lui. adicata2003 nu bate cu practica..
                            Practica fara teorie,este izolata si limitata in desfasurarea ei.Nu este de dorit sa inveti din greseli,ci,sa te pregatesti si sa inveti(teorie),ca sa nu gresesti(practic).Ideea ca,teoria nu bate cu practica,apartine de regula celor ce nu cunosc teorie(se complac si se amagesc).Adevarul este ca,cei ce cunosc PRINCIPIILE de baza ale unui sistem(auto),var avea avantaje mari in fata celor ce cunosc doar practic acest lucru.

                            Comment


                            • E absolut normal sa stea la 1000 de ture cat e motorul rece. Si la benzinar e la fel.

                              Comment


                              • big, dupa teoria lui adicata o sa crestem bugetul la reprezentante.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google