Nu Porneste La Rece Dci 70 Cp

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Cred ca eu am chiulit la ora in care se invata ca trebuie spalat motorul cu un alt ulei inainte de fiecare schimb.Am retinut informatia ca e bine a se respecta uleiul recomandat de fabricant si de a evita amestecul uleiurilor pe cit posibil.

    Comment


    • big, mai mult ca sigur ca ai chiulit cand se preda, antretinerea si exploatarea MAS SI MAC.

      Comment


      • Originally posted by adicata2003 View Post
        Ce spui tu, era odata valabil, atunci cand uleiurile erau numai minerale. E o problema pe care voi nu o intelegeti. Daca stati sa incalziti motorul la mers incet in gol, fara sa plecati, uzati mult mai mult motorul [...]
        Ai dreptate dar chiar daca ungerea e buna motorul e mai 'strans' la rece. Tu zici ca il incalzesti mai repede dar sa nu uitam ca toate ansamblele nu au acelasi tip de dilatare. Daca in primii metri ai avea o panta lunga de, sa zicem, 7%, tot dupa 20s ai pleca de pe loc ?

        Si sa zicem ca ai un drum drept in care trebuie sa mergi constant cu 45-50km/h imediat dupa ce ai pornit motorul, intre treapta 3 @ 2000 rpm si treapta 4 @1500rpm ce alegi ?

        Comment


        • Daca as avea o panta lunga cu o declivitate de 7%, as pleca dupa prima secunda. Ai vrut sa zici rampa. Faza este ca nu trebuie turat brusc si nu dus mult in ture. Accelerezi si pleci usor de pe loc, nu fortat. Cit despre a doua intrebare, aleg si asa si merg in treapta a III-a la 2000 rot/min.

          Comment


          • Originally posted by adicata2003 View Post
            Daca treci pe Rompetrol, vei avea surpriza ca pompa nu o sa se mai blocheze.
            Vrei sa spui ca au motorina mai buna ca si cei de la OMV sau MOLL

            Comment


            • Originally posted by adicata2003 View Post
              Ai vrut sa zici rampa.
              Intr-adevar, despre rampa era vorba. Diferenta de timp in care se incalzeste motorul, intre suprafata plana si rampa respectiva este mare. Sunt de parere ca motorul suporta multe abuzuri insa acum ne referim la un optim de exploatare, care depinde de judeata celui care se afla intre pedale si volan.

              Nu stiu daca si la tine e la fel, dar pana motorul nu se incalzeste (70C, sa zicem), intre 1500-1900 bate binisor in sarcina mica/medie, fara acceleratie, fara rampa. Culmea e ca in sarcina mare, bataia dispare, iar dupa vreo 5km nu mai este perceptibila indiferent de exploatare.

              Comment


              • Ma poate ajuta cineva si pe mine cu un sfat?
                Nu-mi mai porneste loganul si nici nu stiu ce pot sa-i fac
                Lunea trecuta abia a pornit deoarece m-a lasat bateria, i-am dat curent de la alta masina si a luato usor, seara am mai pornito odata, dimineata nu a mai avut putere sa o ia.
                Sambata am incercat din nou sa-i dau curent de la alta masina si nu a vrut deloc sa porneasca, invarte dar nu porneste.
                Dop de gheata nu are deoarece cand dau la pompa imediat se intareste, daca avea dop ar fi ramas supta para de amorsare.
                Nu-mi dau seama ce sa-i fac si cum sa fac sa o pot porni.

                Comment


                • ...incearca si metoda cu apa calda pe pompa...
                  passion 1.5 DCi

                  Comment


                  • Originally posted by valli View Post
                    Vrei sa spui ca au motorina mai buna ca si cei de la OMV sau MOLL

                    Mult mai buna. Mai mult de 95% din dci-urile ce vin in service cu pompele blocate alimenteaza de la Pertom OMV. Pana acum nu am vazut niciuna cu Rompetrol. Pana cand a si disparut problema cu blocatul pompei la trecerea pe Rompetrol a celor ce alimentau de la Petrom OMV.

                    Originally posted by valli View Post
                    Ma poate ajuta cineva si pe mine cu un sfat?
                    Nu-mi mai porneste loganul si nici nu stiu ce pot sa-i fac
                    Lunea trecuta abia a pornit deoarece m-a lasat bateria, i-am dat curent de la alta masina si a luato usor, seara am mai pornito odata, dimineata nu a mai avut putere sa o ia.
                    Sambata am incercat din nou sa-i dau curent de la alta masina si nu a vrut deloc sa porneasca, invarte dar nu porneste.
                    Dop de gheata nu are deoarece cand dau la pompa imediat se intareste, daca avea dop ar fi ramas supta para de amorsare.
                    Nu-mi dau seama ce sa-i fac si cum sa fac sa o pot porni.

                    Cu siguranat daca torni apa fiarta pe pompa o sa porneasca. Cu ce motorina ai alimentat ultima oara?
                    Last edited by adicata2003; 13 February 2012, 20:36. Reason: Automerged Doublepost

                    Comment


                    • Ultima oara am alimentat cu motorina de la OMV, am fost plecat vreo 2 saptamani, masina a ramas acasa si au venit gerurile de -20, -25. La intoarcere nu a mai vrut sa porneasca.

                      Comment


                      • A mea vede doar motorina de la petrom, aia cea mai ieftina, chiar si pe frigul asta a pornit. O aditivez cu 2T
                        Cainele care latra nu musca!

                        Comment


                        • In legatura cu motorina de pe piata noastra, parerile is foarte impartite incat nici nu mai stii de unde sa bagi motorina.
                          Cand am sa reusesc sa pornesc si eu masina cred ca o sa trec si eu pe motorina in amestec cu ulei 2T.
                          Oare nu dauneaza acest ulei in motorina? Ca din cate stiu eu uleiul asta se baga in benzina.

                          Comment


                          • Nu are ce sa dauneze cu absolut nimic. La 10 litrii pune 40 ml de ulei de 2t. Ajuta la ungerea componentelor din pompa plus din injectoare si le mai lungeste viata.

                            Comment


                            • Originally posted by valli View Post
                              Cand am sa reusesc sa pornesc si eu masina cred ca o sa trec si eu pe motorina in amestec cu ulei 2T
                              Voi,va credeti mai catolici decit Papa.Vedeti ca proiectantul si mai apoi fabricantul au emis instructiuni de exploatare a acestui motor...! Cititi-le,apoi faceti ce va taie capul!

                              Comment


                              • @big_electro61, ai dreptate in ceea ce spui, deranjant este ca domnii de la renault au decis sa puna pe motoarele dci de pe logan un gunoi de sistem de injectie care se buleste imediat de cum da de motorina ''extraordinara'' de la noi din benzinarii (la care se mai adauga si motorina euro 5 care nu mai confera ungerea suficienta a pompei), daca au vazut ca este o problema la acest sistem de injectie oare de ce nu l-au schimbat cu ceva mai putin sensibil? Dar lasa ca romanul ii prost si plateste, ca de altfel ar murii de foame si '' specialistii' de mecanici de care avem parte de prin reprezentantele Dacia.
                                Nu spun ca e bine sa bagam ulei 2T in motorina, dar atunci producatorul sa ne recomande el un distribuitor de carburant de pe piata romaneasca, care sa garanteze ca nu ne mai bulim injectoarele cu pilitura produsa de pompa.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google