Pornire Greoaie DCI 68 Cp

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Ma bucur sa aflu ca au fost bujiile....bine ca nu te ai apucat de curatat egr sau sa segmentezi motorul ca nu ai compresie dupa cum spuneau niste cunoscatori mai sus...ma intreb de ce au pus astia de la Dacia bujii pe motorul asta daca ar porni si fara ....
    Last edited by 77sky; 3 February 2012, 00:16.

    Comment


    • #47
      Culmea, bujiile incandescente la diesel ajuta la pornire doar iarna la rece. Ieri cand am chemat mecanicul, motorul fiind rece, nepornit deloc, bujiile erau bocna si nu dadeau semne ca vor sa iasa din chiuloasa prea usor, riscand sa se rupa, asa ca am incercat s-o pornesc, sa incalzesc motorul, am pornit cu fisele scoase de la bujii, a pornit la a 4-a cheie. Deci porneste chiar si la -10 grade fara bujii, greu dar porneste. Dupa ce am incalzit motorul, a reusit sa scoata si bujiile.

      SFAT pentru cei care isi mai inlocuiesc bujiile incandescente, ungeti cu putin ulei filetul acestora cand le baga-ti la loc in chiuloasa, data viitoare cand le inlocuiti o sa va prinda bine.
      Last edited by florin.fanatik; 3 February 2012, 01:45.
      sigpicLogan Laureate - 1.5 DCI

      Comment


      • #48
        un coleg de servici a pornit cu toate bujiile arse la -20 grade, si-mi zice "bah...m-am chinuit nitel dar a pornit". i-am pus laptopu pe masina, eroare la bujii. i-am zis ca are cel putin o bujie arsa, le-a schimbat, le-am masurat, zero bujii bune. am zis, asta are injectoare si pompa beton. asta-i exceptia care intareste regula! masina e un break din 2007, euro4 cu, atentie 240000km reali, fara nici o interventie la sistemul de injectie, revizii la zi si atat. secretul, zic eu, este ca masina face destul de putini km prin oras.

        NU mai cita postul anterior. Foloseste Post Reply!
        Last edited by 77sky; 3 February 2012, 11:21.

        Comment


        • #49
          La mine(30000Km) porneste la prima cheie dar dupa ce a pornit vreo 3-4 secunde merge ca un tractor, intrerupt, parca e masina de epoca dupa care isi revine si merge normal. ma gandesc ca nu merg bine toti cilindrii? Posibil injectoare sau tot bujiile cu probleme?

          Comment


          • #50
            Problema aproape similara am avut si eu, mergea sacadat motorul, nu facea ca tractorul.
            Azi am fost la Dacia service si au curatat injectoarele+pompa cu un lichid de fabrica. Vreau sa-ti spun ca masina nu mai sacadeaza, merge rotund, sunt foarte multumit. Nu zic si nici service-ul nu zice ca e rezolvarea 100% la sacadat dar merita o curatare si neaparat cu solutia aia de la ei, multe aftermarket fac mai mult rau decat bine.
            Bafta.

            NU mai cita postul anterior. Foloseste Post Reply!
            Last edited by 77sky; 3 February 2012, 18:53.
            Cunoscatorii stiu, inginerii intuiesc.

            Comment


            • #51
              Verifica bujiile.

              Comment


              • #52
                Verifica bujiile !!! E cel mai simplu lucru daca motorul nu merge rotund dupa prima pornire la rece. Cel putin o bujie sau doua nu mai incalzeste aerul din cilindrul respectiv (e arsa sau arse) si poate din aceasta cauza nu merge rotund.
                Bujiile mai functioneaza inca si dupa stingerea martorului de bujii incandescente "sarmulita". Ele mai functioneaza chiar si cateva zeci de secunde dupa stingerea "sarmulitei" pentru a ajuta la o ardere cat mai completa a combustibilului si la un mers rotund.

                Comment


                • #53
                  Am incercat sa verific si eu bujiile, am incercat sa trag de fise dar nu vroiau sa iasa si mi-a fost frica sa fortez ca pe gerul asta plasticul ala sa nu fie casant si sa-l rup sau sparg in incercarea mea de a scoate fisele.
                  Am 45000Km e posibil sa se fi ars vreo bujie in doar atati kilometrii?

                  Comment


                  • #54
                    Orice e posibil.Daca iti e frica sa tragi de ele acum,incearca dupa ce faci citiva km cu masina si o sa fie motorul cald.Plasticul acela nu e asa de fragil cum pare.
                    Programari chei Logan - Resoftare Logan 1.4-1.6 si Solenza 1.4http://www.loganclub.ro/forum/showpo...&postcount=300

                    Comment


                    • #55
                      la mine, s-au ars toate 4 la 60000 km..., mecanicul a zis ca sigur, 1-2 erau are inainte..

                      Comment


                      • #56
                        O sa incerc sa scot fisele cand o fi motorul caldut dar pana atunci o sa ma chinui sa o pornesc.
                        Unde anume trebuie batuta pompa? sau am auzit ca ar merge si daca torn apa fierbinte dar nu stiu unde anume si mi-a frica sa nu fac vreo prostie.

                        Comment


                        • #57
                          Unii zice ca se toarna pe pompa.

                          Comment


                          • #58
                            Stiu ca pe pompa se toarna dar nu stiu exact unde anume.

                            Comment

                            Working...
                            X
                            Anulare DPF
                            Politica de Securitate Google